Gorg Skrevet Oktober 2, 2015 Share Skrevet Oktober 2, 2015 Fine bilder! Skulle gjerne hatt mer tid til det selv, har jo utstyret til det, også eksterne blitser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Oktober 2, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2015 Haugesunds bil dette? Nei, Åkra. Fine bilder! Skulle gjerne hatt mer tid til det selv, har jo utstyret til det, også eksterne blitser. Men da må du bare ta deg tid en gang. awt reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Oktober 22, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2015 Da er i alle fall vinterfelgene klare for vinteren etter å ha fått et lag med Svissvax Autobahn felgvoks. Fahad, tobiasw, Nabon og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Oktober 22, 2015 Share Skrevet Oktober 22, 2015 Har nå lest gjennom tråden din og hvilken vakker f10 du har. Både felger ,senk og de andre modsa du har gjort,får denne bilen til å være helt riktig. Flotte bilder ikke minst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 23, 2015 Share Skrevet Oktober 23, 2015 Nydelig F10! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet November 7, 2015 Forfatter Share Skrevet November 7, 2015 Vinterhjulene ble satt på for noen dager siden selv om det har vært over 10 grader her den sisten uken, men greit å være føre var. I dag fikk jeg vasket (felgvask + prickbort + korrosol) og clayet felgene, så her er et par bilder før de får et lag med voks. ahj, codex, Fahad og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet November 7, 2015 Share Skrevet November 7, 2015 Gromme hjul! Veldig kjekt å få gjort det så lenge før sesongen kommer. Tar ikke mine før til våren, men har jo piggfrie så det går an Kommer det bilder av bilen med vinterhjula? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet November 7, 2015 Share Skrevet November 7, 2015 herregud å fine de felgene er! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet November 7, 2015 Forfatter Share Skrevet November 7, 2015 Gromme hjul! Veldig kjekt å få gjort det så lenge før sesongen kommer. Tar ikke mine før til våren, men har jo piggfrie så det går an Kommer det bilder av bilen med vinterhjula? Har ikke tatt bilder av bilen med vinterhjul etter at jeg satt de på for noen dager siden, men på side 23/24 er det noen fra sist høst/vinter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3Turbo1000 Skrevet November 8, 2015 Share Skrevet November 8, 2015 Ble rene of pene nå!jeg har ikke tatt av mine enda.drøyer litt til.er så jævlig å kjøre på vinterhjula. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet November 12, 2015 Share Skrevet November 12, 2015 (endret) .....lest gjennom tråden nå, og lysten på F11 i hvit blir ikke mindre. Virkelig flott vogn den F10`n din! Satt å kjika litt på den 3D-design leppa i går, men syntes ikke den så veldig fin ut.....helt til nå, med skikelige bilder. Når jeg evt får henta F11 (håper bare den ikke blir solgt før kjøper av E91`n har vært her) , så er det mulig du får noen spørsmål etterhvert Endret November 12, 2015 av Jørgen Lie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet November 22, 2015 Forfatter Share Skrevet November 22, 2015 Benyttet sjansen mens det var et gløtt av sol og fikk vasket bilen og tatt noen kjappe bilder. Fahad, codex, Nabon og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet November 26, 2015 Share Skrevet November 26, 2015 Denne bilen har eg sitt flerne gånger. denn e RÅ langs veien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Desember 9, 2015 Share Skrevet Desember 9, 2015 Vanvittig fin bil du har E.H.D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Januar 20, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2016 Hadde noen dager med tørt vintervær før vi fikk litt snø her på vestlandet også. Gorg, mslello, olenikolai og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå