magneten Skrevet April 15, 2017 Share Skrevet April 15, 2017 33 minutter siden, E.H.D skrev: Ja, da var i alle fall motorrommet rent etter vinteren. Gjorde det enkelt og sprayet på en 1:5 blanding med Surfex HD og brukte kost og børste til å løsne støv og skitt før jeg tørket av. La så på en plastfornyer,for tiden har jeg Auto Finesse Dressle. Ser jo nyere enn nytt ut! Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Juli 31, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2017 Har ikke skjedd noe mer med bilen, men ser jeg har vært sløv med bildeoppdateringene. papertiger, sandersander, Gorg og 13 andre reagerte på dette 16 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 1, 2017 Share Skrevet August 1, 2017 Alltid like flott den bilen din. Og ikke minst bildekvaliteten Torek reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet September 8, 2017 Share Skrevet September 8, 2017 Enig med Stig. Dette er så lekkert! Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet September 8, 2017 Share Skrevet September 8, 2017 Nydelig F10 Gått meg litt hus forbi denne tråden tror jeg. Likte HRE-felgene, de satt som et skudd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet September 18, 2017 Forfatter Share Skrevet September 18, 2017 Vet ikke hvorfor jeg har glemt å poste disse. fxslin, StigJ, papertiger og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Oktober 8, 2017 Share Skrevet Oktober 8, 2017 denne bilen er så ufattelig rå! hakaslepp hver gang eg treffer deg Har selv kjøpt meg f11 i hvit nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonHad Skrevet Oktober 11, 2017 Share Skrevet Oktober 11, 2017 Skamfin F10 ! Alt du har gjort med denne er helt rett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet November 10, 2017 Forfatter Share Skrevet November 10, 2017 Har helt glemt disse høstbildene. Og selv om det ikke har vært snø eller glatt her ute ved kysten ennå, så er nå vinterdekkene kommet på. Runey, Fahad, BimmerFan! og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet November 10, 2017 Share Skrevet November 10, 2017 Flotte bilder @E.H.D ! Vinterhjulene er også kledelig, ikke like fine som sommer men det skal litt til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet April 29, 2018 Forfatter Share Skrevet April 29, 2018 Denne våren var det på tide med nye sommerdekk (trengte egentlig kun bak, men valgte å kjøpe 4 nye). Så ingen grunn til å velge noe annet enn Michelin PS4S, så det ble nye i samme dimensjon som de gamle Michelin PSS jeg hadde. Så langt er jeg veldig fornøyd med de, litt mindre støy, veldig god kjørefølelse og et enormt grep. BimmerFan!, Runey, Marius2002 og 9 andre reagerte på dette 12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet April 29, 2018 Share Skrevet April 29, 2018 Meget flott bil, @E.H.D. Ser Ut som det bor en liten fotograf i deg og😁👍får mer og mer lyst på nye felger når jeg er inne på forumet. Nesten som det er synd at de er så mye gummi igjen på dem jeg har:) Har kikket litt på breyton race ls og noen BMW orginal felger. Hvor kjøper man disse HRE felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet April 29, 2018 Forfatter Share Skrevet April 29, 2018 32 minutter siden, Chris A skrev: Meget flott bil, @E.H.D. Ser Ut som det bor en liten fotograf i deg og😁👍får mer og mer lyst på nye felger når jeg er inne på forumet. Nesten som det er synd at de er så mye gummi igjen på dem jeg har:) Har kikket litt på breyton race ls og noen BMW orginal felger. Hvor kjøper man disse HRE felgene? HRE holder til utenfor San Diego i California der de gjør all produksjon selv av sine (dyre) smidde felger. De har også en billigere felgserie som heter Flowform som blir laget i Japan. Går du inn på https://www.hrewheels.com så kan du finne forhandlere. Den nærmeste for oss i Norge er https://www.baanvelgen.com i Nederland. Chris A og Freakshow reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet April 29, 2018 Share Skrevet April 29, 2018 Ser du har nevnt hvor dem er kjøpt @E.H.D etter å ha lest igjennom tråden din. Var ikke dem billigste felgene dette nei😬 Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Juli 15, 2018 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2018 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå