danskiii Skrevet April 22, 2016 Share Skrevet April 22, 2016 LCI lyktene var prikken over i'en Frode! Meget pent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyggern Skrevet April 22, 2016 Share Skrevet April 22, 2016 1 time siden, Frode D skrev: Jeg er i lærestadiet når det kommer til polering med DA-maskin, så det var kanskje litt overkill med S3G. Det var litt dype striper noen steder, men gjennomsnittlig var lakken relativt blank og bare litt striper etter håndvask. Kunne sikkert gått over med S17+ og vær fornøyd. Fikk mye mer dybde i lakken nå, enn jeg hadde før. Dybden i lakken hadde du nok fått om det hadde vert nok med S30 også. Tips er eventuelt å bare kjøre grov steg på de "stygge" stedene.. Er det scholl pads du brukte nå? jeg kan anbefale å prøve grønn og blå über til sluttsteg. finere trenger du ikke på denne lakken. Skal du ha skikkelig dybde, så våtsliper du hele bilen og blir kvitt appelisinen Tollefsen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet April 22, 2016 Share Skrevet April 22, 2016 Dette ble utrolig bra! LCI lyktene ble prikken over i'en. 😊👍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 22, 2016 Share Skrevet April 22, 2016 Ble veldig bra! LCI-baklykter burde vært obligatorisk oppgradering Ser utrolig mye bedre ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet April 22, 2016 Forfatter Share Skrevet April 22, 2016 (endret) 5 timer siden, danskiii skrev: LCI lyktene var prikken over i'en Frode! Meget pent! 3 timer siden, ahj skrev: Dette ble utrolig bra! LCI lyktene ble prikken over i'en. 😊👍 1 time siden, Gabz skrev: Ble veldig bra! LCI-baklykter burde vært obligatorisk oppgradering Ser utrolig mye bedre ut. Takk skal dere ha 4 timer siden, Tyggern skrev: Dybden i lakken hadde du nok fått om det hadde vert nok med S30 også. Tips er eventuelt å bare kjøre grov steg på de "stygge" stedene.. Er det scholl pads du brukte nå? jeg kan anbefale å prøve grønn og blå über til sluttsteg. finere trenger du ikke på denne lakken. Skal du ha skikkelig dybde, så våtsliper du hele bilen og blir kvitt appelisinen Skal ha det i bakhodet til neste gang. Skal gå over E90'en også, så kan eksperimentere litt mer der. Kan jo begynne med S30+ og så se hva den tar. Kjørte kun S30+ på taket nå og det ble jo veldig fint. Det er Scholl sine pads ja. Skal sjekke ut uber sine. Takker for tips Endret April 22, 2016 av Frode D ahj reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet April 23, 2016 Forfatter Share Skrevet April 23, 2016 Tok litt bilder igår, redigerte litt idag. Så her kommer en liten bildedump: Designer, EAustevoll, Gorg og 15 andre reagerte på dette 18 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet April 23, 2016 Share Skrevet April 23, 2016 (endret) Tilnærmet perfekt blitt denne. Bremsene, hjula og egentlig hele dens behind ble spot on med LCI baklykter. Sett forfra kan kanskje frontlyktene dominere litt, kanskje en mildere mørk lyktefilm? Rattet er forresten en drøm. Endret April 23, 2016 av Peak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 23, 2016 Share Skrevet April 23, 2016 Ja, dette var utrolig pent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet April 23, 2016 Share Skrevet April 23, 2016 Vanvittig clean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet April 23, 2016 Share Skrevet April 23, 2016 Meget flotte bilder det der og bilen ser skikkelig kul ut. Eneste for min del er litt vel mye dekkstrekk og poke bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet April 23, 2016 Forfatter Share Skrevet April 23, 2016 4 timer siden, Peak skrev: Tilnærmet perfekt blitt denne. Bremsene, hjula og egentlig hele dens behind ble spot on med LCI baklykter. Sett forfra kan kanskje frontlyktene dominere litt, kanskje en mildere mørk lyktefilm? Rattet er forresten en drøm. Takk, frontlyktene syns jeg er noe av det peneste på bilen så det blir ingen film på de. Men jeg lurer på å modifisere blinklysglasset inni lykten. Noe a la facelift E90. 3 timer siden, Gabz skrev: Ja, dette var utrolig pent! Takk! 3 timer siden, RF91 skrev: Vanvittig clean Takk! 2 timer siden, E.H.D skrev: Meget flotte bilder det der og bilen ser skikkelig kul ut. Eneste for min del er litt vel mye dekkstrekk og poke bak. Takk for det! Gøy at du liker bildene. Gjør seg å ta de i RAW og en runde i photoshop. Forstår godt at ikke alle liker dekkstrekk og så aggressiv fitment. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet April 23, 2016 Share Skrevet April 23, 2016 Sexy rompe på den bilen der 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 23, 2016 Share Skrevet April 23, 2016 fantastisk blank den ble den bilen din! som flere sier her bilen er så perfekt nå! er spent på om du klarer og overgå dette! ^^ angående felgene så trur jeg dette må være det beste oppsettet so far! spent på om du klarer og overgå deg selv neste steget er vel interiøret og det kommer virkelig til å toppe hele jævla kransekaka! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet April 24, 2016 Forfatter Share Skrevet April 24, 2016 17 timer siden, Fahad skrev: Sexy rompe på den bilen der 😆 Javisst 16 timer siden, Freakshow skrev: fantastisk blank den ble den bilen din! som flere sier her bilen er så perfekt nå! er spent på om du klarer og overgå dette! ^^ angående felgene så trur jeg dette må være det beste oppsettet so far! spent på om du klarer og overgå deg selv neste steget er vel interiøret og det kommer virkelig til å toppe hele jævla kransekaka! Takk! Felgene er jeg meget fornøyd med. Trodde ikke de skulle overgå Futuraene men nå er jeg usikker. Ineteriøret er nok neste steg ja. Håper det blir bra når jeg en gang blir ferdig.... Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyggern Skrevet April 24, 2016 Share Skrevet April 24, 2016 34 minutter siden, Frode D skrev: Javisst Takk! Felgene er jeg meget fornøyd med. Trodde ikke de skulle overgå Futuraene men nå er jeg usikker. Ineteriøret er nok neste steg ja. Håper det blir bra når jeg en gang blir ferdig.... Hvis du bytter senterlokk. Eller endrer de tror jeg felgene vil gi et litt annet look. De som er på nå gjør at de er veldig like futura på litt avstand. ikke det at det ikke ser bra ut, for det gjør det 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå