StigJ Skrevet Februar 25, 2015 Share Skrevet Februar 25, 2015 Bare å handle det! Ikke helt bare bare nei. Har sett meg ut noen hjul jeg kunne tenkt meg men nå skal jeg på visning på en enebolig til helgen som jeg er mer sugen på. Så de 35k i felger er mer fornuftig å legge i til huskjøp Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Februar 25, 2015 Share Skrevet Februar 25, 2015 hvilke fargekombo går du for på senterkopper? Og hvor kjøper du disse fra ? Dyyyyrt med originale BBS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Februar 25, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2015 Ikke helt bare bare nei. Har sett meg ut noen hjul jeg kunne tenkt meg men nå skal jeg på visning på en enebolig til helgen som jeg er mer sugen på. Så de 35k i felger er mer fornuftig å legge i til huskjøp Det er veldig forståelig hvilke fargekombo går du for på senterkopper? Og hvor kjøper du disse fra ? Dyyyyrt med originale BBS Blir 6-kantet mutter i 24k gull (samme som boltene) og svart/gull BBS logo. Det er kun senteret som er originalt. Rester er spesiallaget for å passe. Disse er jo egentlig todelte. - Lagde til gulvplate men er ikke fornøyd med resultatet. Brukte en 4mm kryssfinerplate, 5mm skum og så Skai trukket rundt. Dette ble veldig bølgete og ikke slik jeg vil ha det. Nå reiser jeg på jobb men skal lage en en ny gulvplate av 12mm plate når jeg kommer hjem og droppe skummet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Februar 25, 2015 Share Skrevet Februar 25, 2015 Tenkte på hvor du handlet senterkopper, da alså kun "klistermerket" ?Skulle hatt 4 stk. selv Wheelart som bygde om hjulene? Når rekner du med og ha di påmontert bil ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Februar 25, 2015 Share Skrevet Februar 25, 2015 Det ble i overkant fluffy, ja! Men det kommer til å bli lekkert. Materialet så ganske flott ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 25, 2015 Share Skrevet Februar 25, 2015 Så du har jobb enda? Er ikke alltid en selvfølge det heller lengre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Februar 25, 2015 Share Skrevet Februar 25, 2015 Møkkråe felger! Har fundert på noe lignende selv, dog i 19" tommel opp fra meg! Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Februar 25, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2015 Tenkte på hvor du handlet senterkopper, da alså kun "klistermerket" ? Skulle hatt 4 stk. selv Wheelart som bygde om hjulene? Når rekner du med og ha di påmontert bil ? Wheelart er bare en facebookside som deler bilder av felger. Spintech LLC i USA bygger de om for meg. Sendte senter inkl senterkopper til de for maskinering og bygging av lepper og tønner. Men de selger Bbs-logoer hvis du trenger. Søk de opp på Facebook. Regner med de er her om to uker ca Det ble i overkant fluffy, ja! [emoji14] Men det kommer til å bli lekkert. Materialet så ganske flott ut. Det viser ekstra godt på bilde da, men er ikke helt fornøyd uansett. Så får bare lage ny.Må også lage til noe ved sidene av tanken. Der er det ikke helt ferdig. Skulebollen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Februar 25, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2015 Så du har jobb enda? Er ikke alltid en selvfølge det heller lengre... Ja, heldigvis. Er ikke de beste tidene i bransjen men jeg er en av de heldige, fikk akkuratt opprykk også Møkkråe felger! Har fundert på noe lignende selv, dog i 19" tommel opp fra meg!Takker! Hadde mest lyst på 19", men det blir for stort på min med luft. awt reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Februar 25, 2015 Share Skrevet Februar 25, 2015 åja så du har fått bestilt felgene ja kan ikke tørre å tenke meg til hva det har kosta! oO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EAustevoll Skrevet Februar 25, 2015 Share Skrevet Februar 25, 2015 Hvilke? De som du hadde kjøpt som banefelger Men er vel gjerne de du pusser opp, ble forvirret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Februar 25, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2015 åja så du har fått bestilt felgene ja [emoji14] kan ikke tørre å tenke meg til hva det har kosta! oO Avtalte i November. Sendte senterene i januar De som du hadde kjøpt som banefelger [emoji14] Men er vel gjerne de du pusser opp, ble forvirret.Har ikke tenkt å selge de. Det er et ekstra sett jeg har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Februar 25, 2015 Share Skrevet Februar 25, 2015 De felgene blir perfekt Synd det ble bølgete med trekket, men blir alvorlig pent når du får det strøkent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Februar 25, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2015 De felgene blir perfekt Synd det ble bølgete med trekket, men blir alvorlig pent når du får det strøkent! Får bare ta det på nytt. Tror jeg skal gå litt lenger inn mot subben også for den ble veldig dominerende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Februar 26, 2015 Share Skrevet Februar 26, 2015 Blir bra det her Har du blitt noe klokere på hvorfor kontrollpanelet restarter ved kompressor stopp ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå