Gå til innhold

Frodes E92/E90-garasjetråd

Share

Anbefalte innlegg

Hva vil du si er best til vanelig kjøring, pendle til jobb å div små å lang turer av accuair å airlift ?

Personlig liker jeg V2 bedre til alt. Da det er enklere og mindre ting som kan gå galt. 

Jeg var veldig lei av bugs på accuair e-level.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har jo bytta fra AccuAir e-level til Air Lift Autopilot V2. Nettopp fordi sistnevnte er trykkbasert og ikke høydebasert. :) Enklere å innstallere er det også.

SKAMMDEILIG!!!!!!!

Trodde høydebasert var mere sikkert enn trykkbasert? Hadde jo trykkbasert på min E39 men i svinger så subba det bak siden bilen la seg i over

Endret av Ivrig86
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om jeg synes det blir litt for lavt for min smak (ja jeg vet dette er stå-stille-høyde) så gjorde de nye felgene bilen din til en helt annen bil. Så mye sintere og mer "riktig" enn Futuraene. Skal du prøve å toppe dette her Frode, så skal du virkelig få lete lenge etter andre hjul :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SKAMMDEILIG!!!!!!!

Trodde høydebasert var mere sikkert enn trykkbasert? Hadde jo trykkbasert på min E39 men i svinger så subba det bak siden bilen la seg i over

Høyden var alltid riktig med e-level, men trykkene var jo i hytt og pine - som igjen gjorde at bieln oppførte seg merkelig.

Hadde du V2? Hvis ikke, hadde du to eller 4 slanger ut fra blokken til belgene?

Subbing i svinger er noe jeg også bekymrer meg for med air ride.. men vil du si V2 holder seg igjennom svingene? Kan du kjøre relativt lavt til vanlig også?

De spørs jo hvor lavt du kjører og hvor mye trykk. Jeg syns ikke det krenger mye med mitt oppsett. Jeg kjører ca 4cm høyere enn det man ser på bilder, har jo ikke kjøpt luft for å kjøre høyt og parkere lavt... :) 

Selv om jeg synes det blir litt for lavt for min smak (ja jeg vet dette er stå-stille-høyde) så gjorde de nye felgene bilen din til en helt annen bil. Så mye sintere og mer "riktig" enn Futuraene. Skal du prøve å toppe dette her Frode, så skal du virkelig få lete lenge etter andre hjul :P

Takk for det! Liker veldig godt disse hjulene.

Har allerede en felgplan for neste sesong  :cool: det eneste som spørs er om jeg beholder bilen eller selger. Har vært å sett på 4-serie GC og så har jeg en kollega som skal selge en LeMans blå E92 M3 mot slutten av sommeren... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høyden var alltid riktig med e-level, men trykkene var jo i hytt og pine - som igjen gjorde at bieln oppførte seg merkelig.

De spørs jo hvor lavt du kjører og hvor mye trykk. Jeg syns ikke det krenger mye med mitt oppsett. Jeg kjører ca 4cm høyere enn det man ser på bilder, har jo ikke kjøpt luft for å kjøre høyt og parkere lavt... :)

Har allerede en felgplan for neste sesong  :cool: det eneste som spørs er om jeg beholder bilen eller selger. Har vært å sett på 4-serie GC og så har jeg en kollega som skal selge en LeMans blå E92 M3 mot slutten av sommeren... 

bagged 4 gc eller bagd m3 hadde jo ikke vært helt feil? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har allerede en felgplan for neste sesong :cool: det eneste som spørs er om jeg beholder bilen eller selger. Har vært å sett på 4-serie GC og så har jeg en kollega som skal selge en LeMans blå E92 M3 mot slutten av sommeren...

Jeg hadde et system fra airforce. Jeg hadde bare 2 slanger, En til forran og en til bak. Hjelper nok ganske mye med en til hvert hjørne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanon bilder samt bil.. Gleder meg til å ta en bedre kikk på denne på Eikås :-) Satser på det blir tur opp :-) Kjekt å være med når noe skjer :-)

Der er sant. Lenge siden jeg har vært på Eikås også..

bagged 4 gc eller bagd m3 hadde jo ikke vært helt feil? ;)

Er ikke selvsagt at det blir luft på neste bil ;)

Jeg hadde et system fra airforce. Jeg hadde bare 2 slanger, En til forran og en til bak. Hjelper nok ganske mye med en til hvert hjørne

Der har du forklaringen. Da kan jo luften flytte seg fra venstre til høyre som den vil... Må ha 4 slanger for at det skal virke optimalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det må være greit å få den lavere.

Den er tross alt alt for høy nå. :D

Haha, ja, burde kanskje bestilt senkesett også. :lol:

Hvilken ble det?

Lignende CPS/Arkym, bestilte en på ebay til halv pris siden jeg skal lakkere den og ikke vil ha carbon. Det sprekker så lett om man tar nedi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...