danskiii Skrevet Juni 8, 2015 Share Skrevet Juni 8, 2015 Bilens farge vil nok se best ut, eneste er at jeg tror den vil forsvinne litt " i mengden" om du forstår? Likte tanken om frozen grey, så bedre ut i mitt hode også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 8, 2015 Share Skrevet Juni 8, 2015 Jupp. Gå for bilens farge. Keep it nice, simple & clean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertiouZ Skrevet Juni 8, 2015 Share Skrevet Juni 8, 2015 Sinnsykt clean den bilen din. Så den på Eikås i helgen. Tror det kunne blitt kult med grå lippe, men mister litt av den "cleannessen" hvis du vil holde den cleanest mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Juni 8, 2015 Share Skrevet Juni 8, 2015 Rått!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Juni 8, 2015 Share Skrevet Juni 8, 2015 (endret) Helt ærlig, jeg syns bilen din ser bedre ut uten frontleppa. Bilen er jo skamrå og clean fra før. Men hvis den blir på ville jeg gått for bilens farge. Endret Juni 8, 2015 av scoot Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juni 8, 2015 Share Skrevet Juni 8, 2015 enig med med de andre, frozen hadde nok vært tøft, men bilens farge blir nok best! ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Juni 8, 2015 Share Skrevet Juni 8, 2015 Det blir litt mye med frozen leppe, svart bil og chrome nyrer. Kjør svart leppe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Juni 8, 2015 Share Skrevet Juni 8, 2015 Kjør på med frozen grey, det Blir heftig, å den Blir lagt merke til:-) Sent from my HTC Desire using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Juni 8, 2015 Share Skrevet Juni 8, 2015 Hadde det vært meg, så hadde jeg prøvd med Frozen Grey og sett hvordan det ble. Hvis det ikke funker og den må forbli sort, så tror jeg at jeg like greit hadde kjørt uten HenrikSolberg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juni 8, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2015 (endret) Setter pris på at så mange gidder å engasjere seg! Diffuseren kunne nok vært stilig i frozen grey, men leppen tror jeg tar seg best ut i bilens farge.Flotte bilder forøvrig. Original-diffuseren er veldig lik Frozen Grey. Er bare en nyanseforskjell fra felgene om jeg holder den inntil, og det ser jo OK ut. Takker! Bilens farge vil nok se best ut, eneste er at jeg tror den vil forsvinne litt " i mengden" om du forstår? Likte tanken om frozen grey, så bedre ut i mitt hode også Ja, det samme tenker jeg. Jupp. Gå for bilens farge. Keep it nice, simple & clean Hmmm, men den har litt mer aggresiv look i år.. Sinnsykt clean den bilen din. Så den på Eikås i helgen. Tror det kunne blitt kult med grå lippe, men mister litt av den "cleannessen" hvis du vil holde den cleanest mulig. Takk for det. Den er ikke like clean i år som den var i fjor egentlig, så det går nok greit.. Rått!!! Helt ærlig, jeg syns bilen din ser bedre ut uten frontleppa. Bilen er jo skamrå og clean fra før. Men hvis den blir på ville jeg gått for bilens farge. Smak og behag. Har tenkte på leppe i to år nå så må prøve.. enig med med de andre, frozen hadde nok vært tøft, men bilens farge blir nok best! ^^ Hmmm.. Det blir litt mye med frozen leppe, svart bil og chrome nyrer. Kjør svart leppe Kanskje jeg skull prøvd sorte nyrer..? Kjør på med frozen grey, det Blir heftig, å den Blir lagt merke til:-)Sent from my HTC Desire using Tapatalk 2 Ingen enighet her Hadde det vært meg, så hadde jeg prøvd med Frozen Grey og sett hvordan det ble. Hvis det ikke funker og den må forbli sort, så tror jeg at jeg like greit hadde kjørt uten Går jo an å prøve. - Redigerte ett bilde til: Endret Juni 8, 2015 av Frode D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JMossige Skrevet Juni 8, 2015 Share Skrevet Juni 8, 2015 Helt klart bilens farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juni 8, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2015 Helt klart bilens farge Det blir veldig anonymt på en sort bil. - Prøvde å gjøre grillen om til samme farge som leppa. Tror jeg skal prøve å få tak i folie og leke meg litt med kombinasjoner. Designer og danskiii reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Juni 9, 2015 Share Skrevet Juni 9, 2015 jeg sto akuratt å logget meg på for å skrive dette! hehe Kansje for mye men jeg er litt nysgjerrig, kunne du tatt speildekslene også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Juni 9, 2015 Share Skrevet Juni 9, 2015 Det ble tøft. Er enig i at leppen kan ha en litt annen nyanse. Vanligvis er vel leppene i carbon, så jeg er helt enig i at kanskje svart blir litt anonymt. Men du kan jo prøve deg frem. Er jo bare å lakke på nytt. Leppen sitter vel bare med ett par bolter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Juni 9, 2015 Share Skrevet Juni 9, 2015 Jeg tror frozen grey på leppa hadde blitt bra. Den er såpass mørk at den ikke synes for godt og såpass lyst at den ikke forsvinner. Jeg ville prøvd å lakkert den først i den fargen, hvis ikke det blir bra er det bare å lakkere den igjen Da får du en "tråd" igjennom bilen. Noen deler er krom(grill og eksos og felger), Svart på lakk og "mutter" på felgene og frozen grey på leppe, diffuser og felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå