Freakshow Skrevet September 5, 2015 Share Skrevet September 5, 2015 fyy faen, hadde jeg hatt gamle m5 touringen min nå skulle jeg kjøpt disse. drømmehjul.. men desverre ingen bil de passer på nå. ( bort i fra e91 da, men bruksbilen får ikke så gromme hjul ) Bare å handle hjula! Så handler du bil etter hjula [emoji6][emoji28][emoji38] Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet September 5, 2015 Share Skrevet September 5, 2015 Var ihvertfall en usedvanlig snill pris på disse custom hjula dine syntes jeg. Bare frakt er jo en ting når man skal shippe frem pg tilbake fra Us. Du tok jo akkurat mine planer når du bygget deg disse, bare jeg tenkte bruke 18" senter til 19", evt et annet bbs senter. Så hadde jeg hatt litt mer grunker nå, kunne jeg absolutt vurdert disse på touringen. ✌ Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet September 6, 2015 Forfatter Share Skrevet September 6, 2015 Jøss.. Hva blir det nå da? Disse satt jo som et skudd! Vet ikke enda, får se litt hva som skjer i løpet av vinteren. Jeg vingler frem og tilbake mellom to forskjellige ideer... skal du selge disse også?! dæven! nå er jeg virkelig spent på neste års valg! mtp hvor mye råere felg valget blir hvert år! Hehe, kjekt med nye felger til hver sesong. Overrasket over at disse skal selges ja, sitter jo helt perfekt! Joda, de sitter bra. Men forandring fryder Fy, den E92n ser så rå ut uten skilt foran! synes du selger dine RS2 felger litt billige nesten.. Tipper at de neste felgene blir av merket RAD48 Mye finere uten skilt enn med Prisen er kanskje ikke så altfor høy, men det er nok en realistisk pris. Lavere går jeg hvertfall ikke. Har sett på RAD48 og Messer, men det er mye rare felger. Er ett sett jeg liker veldig godt, men usikker på om de kler E92 og om det er den looken jeg vil ha. Biler er som dameføtter, de liker å bytte sko Stemmer fyy faen, hadde jeg hatt gamle m5 touringen min nå skulle jeg kjøpt disse. drømmehjul.. men desverre ingen bil de passer på nå. ( bort i fra e91 da, men bruksbilen får ikke så gromme hjul ) De hadde nok passer bra på M5 Var ihvertfall en usedvanlig snill pris på disse custom hjula dine syntes jeg. Bare frakt er jo en ting når man skal shippe frem pg tilbake fra Us. Du tok jo akkurat mine planer når du bygget deg disse, bare jeg tenkte bruke 18" senter til 19", evt et annet bbs senter. Så hadde jeg hatt litt mer grunker nå, kunne jeg absolutt vurdert disse på touringen. ✌ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maggi93 Skrevet September 8, 2015 Share Skrevet September 8, 2015 Stemmer for Messer ME 06-3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet September 8, 2015 Share Skrevet September 8, 2015 De der hadde nok kledd 5 serien min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet September 9, 2015 Forfatter Share Skrevet September 9, 2015 Stemmer for Messer ME 06-3 Nja, jeg syns ikke de kler E92... Men RAD 48 LR 2.0 syns jeg er sykt rå, men er usikker på om det kan bli skikkelig kræsj.. De der hadde nok kledd 5 serien min Det er bare å handle - Ellers har jeg kjøpt meg ny bruksbil idag. En E46 316i Touring. litt sliten i lakken og litt merker her og der, men ellers ser det ut til å være en god bil. Skal shine den opp litt etter hvert. Senk og felg tenker jeg kommer etter vinteren. E36'en skal selges forøvrig... Torek reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet September 9, 2015 Share Skrevet September 9, 2015 Er det noe plass under fronten på E92'n der den står i garasjen? Den ser vanvittig tøff der den står uten skilt og tåkelys. Alle biler burde vært slik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 9, 2015 Share Skrevet September 9, 2015 Du skulle jo kjøpe 1-serien min du. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet September 9, 2015 Forfatter Share Skrevet September 9, 2015 Er det noe plass under fronten på E92'n der den står i garasjen? Den ser vanvittig tøff der den står uten skilt og tåkelys. Alle biler burde vært slik Er ca 1cm fra gulvet til leppen. Du skulle jo kjøpe 1-serien min du. Hehe, ja men du selger jo aldri andreaskarm og awt reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet September 26, 2015 Forfatter Share Skrevet September 26, 2015 Da var annonse for felgene laget: http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=64875646 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet September 26, 2015 Forfatter Share Skrevet September 26, 2015 Da var felgene solgt gitt, tok et bilde mens jeg ventet på at de skulle bli hentet.. danskiii, Thundercoil og Designer reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet September 26, 2015 Share Skrevet September 26, 2015 Det var kjapt gjort. Vet du hvilken bil de skal monteres på, er vel litt begrenset hva disse passer på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet September 27, 2015 Forfatter Share Skrevet September 27, 2015 Det var kjapt gjort. Vet du hvilken bil de skal monteres på, er vel litt begrenset hva disse passer på? Ja, det gikk veldig fort. De skal på en E28. Freakshow, Torek og And-reas reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet September 30, 2015 Share Skrevet September 30, 2015 Ja, det gikk veldig fort. De skal på en E28. Å FY SØREN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Oktober 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2015 Begynner å få orden i garasjen og planen for vinteren er klare. - Nye senter er på vei over dammen, og felger blir bygd når jeg har fått målt hva jeg trenger. - Bagasjerommet blir bygd opp på nytt ( aldri fornøyd ) - Pluss litt andre ting som er usikkert enda. Forøvrig så skal jeg selge E36'en min. Sjekk annonse på finn om du er interessert: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=65512437 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå