Gabz Skrevet Oktober 9, 2015 Share Skrevet Oktober 9, 2015 Høres bra ut! Fin pris på E36'en også, går nok fort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maggi93 Skrevet Oktober 9, 2015 Share Skrevet Oktober 9, 2015 Spent på nye felger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Oktober 10, 2015 Share Skrevet Oktober 10, 2015 haha spent på felgene sjøl! nye planer for bagasjerommet? eller samme greiene bare lage det bedre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet November 3, 2015 Forfatter Share Skrevet November 3, 2015 En liten oppdatering er vel på sin plass. Er litt kjappere med bilder på Instagram enn her, men det kommer her også. E36'en er solgt og E46'en har fått litt mods som TA Technichs coilovers, Style 225 hjul, røde baklykter, digital klima, aux ++. Skal også ha ny frontfanger og bytte hengerfestet med et som er avtagbart. Kom over et sett med ACS Type 2 senter med bolter og muttere, så de blir bygd slik jeg vil ha de. 10+11x18" ~et20 Planer for vinteren:- Bygge om felgene- Foliere leppe og diffuser matt svart (usikker på om leppa kommer på igjen)- Chrome grill- Farge interiøret brunt (venter på fargeprøve fra Leatherique)- Bygge om bagasjerommet, ble aldri fornøyd med det som var nå.- Mest sannsynlig selge Air Lift V2 og bytte til Air Lift V3 Har også litt lyst å gå tilbake til skikkelige coilovers og 19" hjul, men det er så sykt greit med luft når man kjører på biltur (les:ferger) gjennom Europa. BjornarHS, Torek og And-reas reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet November 3, 2015 Share Skrevet November 3, 2015 Fin framgang og fine planer Flere bilder av E46'en? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sh0xx Skrevet November 3, 2015 Share Skrevet November 3, 2015 Mye forskjell på V2 å v3 siden du ska bytte ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet November 3, 2015 Forfatter Share Skrevet November 3, 2015 Fin framgang og fine planer Flere bilder av E46'en? Er ikke så mye å ta bilder av Hvertfall ikke nå som vinterhjulene er på igjen: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet November 3, 2015 Forfatter Share Skrevet November 3, 2015 Mye forskjell på V2 å v3 siden du ska bytte ? Å liten offtopic , ska handle en vraka c10 pickup 74modell. Hvilket luft kit anbefaler du ? Ser ut som du har endel peiling på dette Vet faktisk ikke, det er derfor det jeg ikke har bestemt meg helt enda. Men satser på det er litt kjappere enn V2. Og så er det jo trådløs fjernkontroll, det er jo greit å ha. Jeg liker godt V2, det er mye lettere å få det skikkelig uten høydesensorer. Hvis du velger et annet trykkbasert styringssystem så sjekk at det er en slange ut til hvert hjul, og ikke bare foran og bak med T-stykke som deler til høyre/venstre. Alle jeg har snakket med som har hatt det har vært misfornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet November 3, 2015 Share Skrevet November 3, 2015 (endret) Hva er egentlig problemet med luft? siden du savner coilovers? Og hvorfor fjerne leppe ? Synes også felgene var ett steg ned fra custombygde rs2, selv om ACS også er gromt Endret November 3, 2015 av Skulebollen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet November 3, 2015 Share Skrevet November 3, 2015 (endret) Selv om jeg selv har en våt drøm om delte ACS felger, er jeg litt enig med Skulebollen. Blir et lite steg ned i forhold til RS2ene. Regner med dette er sentre fra oginale 18". Hva med å få de bygget opp til 19"? Det blir ikke feil i det hele tatt Og hvis du hadde fått bygget de om til en vettug bredde og med et edruelig innpress kunne jeg kjøpt de når du skal bytte igjen til sesongen 2017 Endret November 3, 2015 av StigJ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet November 3, 2015 Forfatter Share Skrevet November 3, 2015 Hva er egentlig problemet med luft? siden du savner coilovers? Og hvorfor fjerne leppe ? Synes også felgene var ett steg ned fra custombygde rs2, selv om ACS også er gromt Det som er greia er at når jeg kjører på min vanlige kjørehøyde (som er relativt lavt), så er det veldig lavt trykk i belgene, og dermed litt mykt hvis det kommer humper eller feks. en broskøyt. Og så syns jeg det er litt kjedelig å drive å trykke høyden opp og ned hele tiden for småting. Og på en måte så syns jeg det ser mye råere ut med skikkelig fitment i kjørehøyde, kontra "all down" Leppa, tja, syns kanskje den er litt cleanere uten. Men jeg likte den godt slik den var ny og, i matt svart. Så det blir nok å prøve det i første omgang. Sikkert mange som er enig med deg at felgene er et steg ned, men jeg syns at RS2'ene ble veldig små fra mange vinkler. I tillegg er jeg mest glad i 5 eiker. Selv om jeg selv har en våt drøm om delte ACS felger, er jeg litt enig med Skulebollen. Blir et lite steg ned i forhold til RS2ene. Regner med dette er sentre fra oginale 18". Hva med å få de bygget opp til 19"? Det blir ikke feil i det hele tatt Og hvis du hadde fått bygget de om til en vettug bredde og med et edruelig innpress kunne jeg kjøpt de når du skal bytte igjen til sesongen 2017 Ja, kanskje det. men er kjekt med forandring. Sentrene er til original 18" ja, og de blir ikke bygd til 19", da kjøper jeg heller de som ligger på finn. De felgene på Z4, er identisk til slik jeg skal ha mine med 3" og 3,5" kanter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet November 3, 2015 Share Skrevet November 3, 2015 Har ventet lenge på at du skulle handle nye felger til denne! Har aldri likt RS2, så tror dette blir bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet November 3, 2015 Share Skrevet November 3, 2015 Og på en måte så syns jeg det ser mye råere ut med skikkelig fitment i kjørehøyde, kontra "all down" Nå snakker vi! Det blir uansett knall med ACS! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet November 3, 2015 Share Skrevet November 3, 2015 Blir bra dette jeg fant deg endelig på insta så jeg er tidlig oppdatert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet November 3, 2015 Forfatter Share Skrevet November 3, 2015 Har ventet lenge på at du skulle handle nye felger til denne! Har aldri likt RS2, så tror dette blir bra! Det blir nok bra ja. Nå snakker vi! Det blir uansett knall med ACS! Har vel alltid tenkt dette, men er kjekt med luft også. Blir bra dette jeg fant deg endelig på insta så jeg er tidlig oppdatert Nice, fant deg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå