Daniel. Skrevet Desember 4, 2015 Share Skrevet Desember 4, 2015 (endret) Sedanen min har en farge som tydeligvis ikke mange E34 har, i hvertfall i Norge. Sorrentblau metallic. Ser ganskje beskjeden ut, men med bra sollys rett på bilen så blir den ganske så digg! E38 med samme fargen: Calypsorød er digg farge! Endret Desember 9, 2015 av DanielStance Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 4, 2015 Share Skrevet Desember 4, 2015 Godt du går tilbake til original fargen, den var stilig og classy på denne bilen. Er ikke alltid det å skille seg ut er en bra ting, selv om det er morsomt å ha noe ikke alle andre har. E34 er en bil med tunge og elegante linjer, da kler den mer "rolige" farger. E36 derimot kler godt Dakargelb, Technoviolet, Imolarød, Estoril osv. En E34 i Dakar eller Estoril ser veldig malplassert ut egentlig, linjene og designet krasjer med fargen på bilen. Eneste utradisjonelle fargen som E34 kler er Alpinweiss, den kler overhode ikke E36, E46 eller E39. Ellers så må vi få til ett treff snart ja, det er jeg med på sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Desember 5, 2015 Share Skrevet Desember 5, 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Desember 6, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2015 Må si det er vannvittig med plass i en e34 vogn, blir ennå mer plass når jeg får på hengerfeste igjen, samt m-bakfanger med hull til hengerfeste Skal å få på ny framfanger igjen, står imellom Zender Og denne luringen: Sent fra min SM-G920F via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Desember 8, 2015 Share Skrevet Desember 8, 2015 Gå for zender du! Sent from my iPhone using Tapatalk Kristiansan'årn og sveigis reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Desember 8, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2015 (endret) Etter 6mnd siden jeg søkte fikk jeg svar, vær klar over at jeg har beskrevet mellomaksel, svinghjul og clutch som over dimensjonert for e34 og ikke for e39 m5, men at e39 m5 sitt tilsvarende er mindre og at girkasse er tilsvarende som på e34 540i, så jeg ser de har tulla litt her, i korte trekk må jeg ha bremser ifra alpina pga økt effekt, men understell kan jeg la vær fordi vekt på 540 er nok så likt, avgass må være innenfor (org eksos med katt) må vel kunne løse dette evt en skvett e85? Og med en veldig snill chip, eller gjemt sprut.kom med inspill, legger ut alle papirer jeg fikk, så kan dere få lest igjennom. Syntes jeg har fått et bra svar og saksbehandler har undersøkt litt og kan noe om bil Kompressor detaljer ønsker jeg å holde litt hemlig da det er i prototyp fasen Sent fra min SM-G920F via Tapatalk Endret Desember 8, 2015 av crabfish190 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Desember 8, 2015 Share Skrevet Desember 8, 2015 Tøft! ser at antall sitteplasser ikke kan endres.. Gjelder det alle type biler eller en grunn for at e34 touring ikke kan det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Desember 8, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2015 Tøft! ser at antall sitteplasser ikke kan endres.. Gjelder det alle type biler eller en grunn for at e34 touring ikke kan det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John90 Skrevet Desember 9, 2015 Share Skrevet Desember 9, 2015 Gratulerer Rani! Har du noen plan på hvordan du skal skaffe gode nok avgassmåling? Hadde vært kjekt hadde du fått dette igjennom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Desember 9, 2015 Share Skrevet Desember 9, 2015 Det gjelder for alle typer, var lov før men ikke lov nå Sent fra min SM-G920F via Tapatalk Har hørt det samme, men M5en min er godkjent som 4-seters Godkjent april 2015. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Desember 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2015 Gratulerer Rani! Har du noen plan på hvordan du skal skaffe gode nok avgassmåling? Hadde vært kjekt hadde du fått dette igjennom Mulig rullende landevei er nok, der måler de jo eksos å? Vil ikke dra til Tyskland og betale 20-30 lapper for syklus test [emoji14]Sent fra min SM-G920F via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Desember 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2015 Har hørt det samme, men M5en min er godkjent som 4-seters [emoji14] Godkjent april 2015.Heldig du, trodde det var umulig Sent fra min SM-G920F via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Desember 9, 2015 Share Skrevet Desember 9, 2015 [emoji115] nå ble jo M5 levert org som 4 seter også da Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Desember 9, 2015 Share Skrevet Desember 9, 2015 (endret) Alle var 4 seter eller de kom også med 4 seter? Jeg var usikker på om de faktisk kom som 4 seter eller 5 seter, men tenkte kanskje det var rart at en sportslig familiebil skulle komme som 4 seter. Søkte derfor på skiltnummer til donorbilen for mitt bygg (JU77080) og den står oppført som 5-seter i bil og henger-appen. Derfor tenkte jeg at min faktiske modell måtte ha blitt "nedregistrert" fra 5 til 4 seter. Endret Desember 9, 2015 av Thundercoil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Desember 10, 2015 Share Skrevet Desember 10, 2015 De kom som 4 å 5 seter mens touring kom som 2 ( varebil ) og 5 seter. Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå