Kristiansan'årn Skrevet Mars 31, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2017 (endret) Fikk knipsa noen bilder med lokka på også, Sattan. Kan si meg sånn nogenlunde fornøyd nå Har fremdeles en centimeter å gå på, tenker å justere ned litt til. Er Fremdeles på instagram, om noen vil følge med der A_guy_and_his_e34 Endret Mars 31, 2017 av crabfish190 Chris11slett, Bendik Kjellevold og fxslin reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet April 2, 2017 Forfatter Share Skrevet April 2, 2017 (endret) det hele begynte at jeg leita etter et spill på prisjakt, oi 99kr for et spill som normalt kostet 599, og de har på lager i arendal?? da var det bare å slenge seg i bilen og farta bort med en kompis! fikk rotet meg til arendal først via gamleveien til lillesand og så resten på motorvei. fikk handlet spillet og turet påvei hjemover. Jan (sveigis) bor ikke langt unna ruten så hvorfor ikke stoppe innom? ble noe brus og bmw snakk som vanlig, lenge siden jeg var hadde vært der. påvei hjemover gira jeg ned og dro på, kom en røyksky bak bilen når jeg så i speilet og det så ut som om det ene dekket var stivt da det kom noe som liknet dekk spor fra det, svingte så fort jeg kunne av motorveien, for å finne ut hva som var gæli. det var ganske enkelt. tutten til sirkulerings pumpa var knekt ... kjølevannet spruta på eksosen og rant bakover til bakdekket. bypassa den pumpa og ringte jan etter assistanse, og han kom men vann så jeg fikk fylt på. i varmere strøk hadde de ikke den pumpa, så det eneste den gjør er å varme opp cupeen fortere om vinteren så kom vi til i dag, og bildedryss, fikk lånt et godt speilrefleks kamera, og fikk med meg 2 kompiser til å gjøre å ta bilde enjoy! DSC_0638.NEF Endret April 2, 2017 av crabfish190 Fluga, Daniel., HenrikSolberg og 10 andre reagerte på dette 13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alfaduden Skrevet April 4, 2017 Share Skrevet April 4, 2017 Er sååå kul denne 540en! Morsomme de siste bildene der Kristiansan'årn reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 4, 2017 Share Skrevet April 4, 2017 lekre bilder! men din pikk! jeg gikk faen meg 5 på den jævla april spøken din xD måtte fortvilt inn på bimmers og sjekke xD helt til jeg så ossen dag det var! Kristiansan'årn reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Juli 23, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2017 (endret) jess, da var det AAAAALLLLLT for lenge siden jeg har posta her mye har skjedd, felger solgt,felger demontert, e30meet, nye deler på vei.. blir å dele opp litt så her kommer del 1 fikk solgt oz mito hjula mine for en grei pris, så da var det bare å demontere de igjen bare noen få bilder før jeg plukker de ifrahverandre.. .sa du skeivslitt ? skruer ute! skal si det har subba litt .. litt tomt ja alle på plass! nye midlertidige felgene, ikke de verste jeg kunne valgt listene er hvite pga sitrusrens, som jeg brukte for å fjerne dekkrester ble jo faktisk ikke så galt Endret Juli 23, 2017 av crabfish190 bimmerole94 og Ivrig86 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledra Skrevet Juli 23, 2017 Share Skrevet Juli 23, 2017 Flott bil du har og rå kjøring på Rudskogen. Kristiansan'årn og sveigis reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Juli 23, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2017 så var det del 2! e30meet på rudskogen! litt ny olje før avreise er viktig klar til avreise og proppa med dekk i bilen 10stk faktisk! og da var man ankommet og rigga seg til, en kompis sin V70R han hadde faktisk med 8 hjul til fikk nå en grei plass :D litt bilder ifra banen :D på lørdag dro kompisen med v70R'en men da kom det plutselig 3 vogner til 2 stk m5 og en oppskremt 525tds fikk og lånt et sett med baneslicks gikk veldig bra, 540n ble piska på bane og fikk brukt opp 18 dekk, men etter 2 harde heat med slicks, hørte det klunka noe JÆVELIG i bakstillinga. bra det skjedde nå på slutten og ikke midt i heldigvis hadde marius Ø med selg alt av verktøy, så jeg fikk mekka det sammen igjen regner med at utrolig mange her inne har spamma med e30meet bilder så jeg skal drite i å poste masse bilder som er blitt posta før, MEN 2 biler jeg gjør et unntak for er disse : 2 stykk ekte raserbiler! etter e30meet snek jeg meg til leiv krisitan, og stjal litt varmt vann, fikk også tynna ut beholdningen hans av e34 deler helt nye instegslister til bmw !!! del 2 slutt ! Enes Yakici, Ivrig86, Daniel. og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Juli 24, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2017 Og nå til del 3! Splitta felgene I del 1 så jo må jo ha de sammen på et vis men så var det om man skulle kjøre på med jo skikkelig brutalt noe, har sånn ca funnet ut hva bredder jeg skal gå for men ingenting er spikret i stein, her er noen bilder med montert senter : med teip er 4.25 og uten er 3.25 Er 4.25 overkill?? Og en ting til, lakke senter, tenkte bronse, kobber, gull eller grå, med en av disse boltene? Kom Med Forslag! Ivrig86 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet Juli 24, 2017 Share Skrevet Juli 24, 2017 Fulgt litt med på denna på facebook Liker stilen! Stemmer for bronse! Kristiansan'årn reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Juli 25, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2017 On 24.7.2017 at 5.17, Nyheim skrev: Fulgt litt med på denna på facebook Liker stilen! Stemmer for bronse! heller mer og mer mot denne fargen, eller kobber tror det kan bli ganske så nice! On 24.7.2017 at 0.34, oledra skrev: Flott bil du har og rå kjøring på Rudskogen. takk fikk nå bilen sidelengs! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Juli 28, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2017 er på utkikk etter 6.75 innertønne til 18 oz 40 hull, skrik ut om du har! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Juli 28, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2017 Fikk lagt 4.25 kantene sammen og fikk målt litt. 7.25 kan akkurat gå med litt modifisering på traversen, da får jeg 11" brei bakfelg, går jeg ned til 6.75 er det litt bedre klaring og ingen modifisering trenges, problemet er 4-6 uker ventetid på 6.75 tønnene og 1-2 uker på 7.25 tønnene... Bahh vente vente... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matts93 Skrevet Juli 29, 2017 Share Skrevet Juli 29, 2017 Perfekt e34! Absolute magnificent!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Juli 30, 2017 Share Skrevet Juli 30, 2017 (endret) En av di nederste boltene iallefall... Di to andre er totalt uaktuelle 😝 Grått senter er jo bankers iallefall, eventuelt bronse/kobber kan bli kult kanskje. Ligger en E34 på finn så jeg med noe sånt på senteret Endret Juli 30, 2017 av Ivrig86 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Juli 31, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2017 Da har jeg fått skruene, blir å prøve litt forskjellige kombinasjoner, får se hva jeg ender opp med.. 😁😁😁 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå