Kristiansan'årn Skrevet Mai 29, 2018 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2018 43 minutter siden, sveigis skrev: Da jeg så dette på FB ,ble jeg sjokka men det aller beste at du er hel .:) Men trist å se bil som den er nå. Du har virkelig jobbet med å få den sånn og sikkert kostet på summer som er store. Jeg sier det enkelt,god bedring med handa di ,så ringer jeg deg en dag Rani. Bedre det enn å poste spm om ditt og datt .. Takk for fine ord jan, ja vi prates 6 minutter siden, Werther skrev: Utrolig trist at en original e34 540i/6 måtte bite i gresset på denne måten. Håper at mange av delene fra denne bilen med tiden kan leve videre i andre E34. Fikk selv et brudd i håndleddet en gang jeg dro i skauen i ca 50 km/t. Når du først skulle havne i en ulykke med en 25 år gammel bil er nok E34 blant de tryggeste bilene å gjøre det med. Ja, mest sannsynlig kommer jeg til å ta med meg delene videre, og ja lite deformert i fotbrønnen på passasjer siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 30, 2018 Share Skrevet Mai 30, 2018 Så dette på gruppa på facebook, utrolig trist.. Spesielt når det var en så godt eksemplar av E34. Bra det gikk bra med deg iallefall, da! Regner med neste prosjektet ditt blir vel så bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefre auto Skrevet Mai 30, 2018 Share Skrevet Mai 30, 2018 Utrolig trist, såg dette på fb gruppa. Fulgt med deg oppover på insta, digget den bilen. Beste er at alt gikk godt med deg. Lykke til med takstmann håper du får noe bedre en 139k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Mai 30, 2018 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2018 1 time siden, Hefre auto skrev: Utrolig trist, såg dette på fb gruppa. Fulgt med deg oppover på insta, digget den bilen. Beste er at alt gikk godt med deg. Lykke til med takstmann håper du får noe bedre en 139k takk, diggen den bilen jeg også, har brukt utrolig mye tid og penger så håper det løser seg. 23 timer siden, Fredrik 90 skrev: Nei dette var triste greier, så utrolig kjipt. Godt det gikk bra med deg, E34 er kanskje gammel men den er stadig en solid konstruksjon. Så den gjorde sånnsett jobben sin og holdt deg trygg på innsiden. Men dette er jo skrekken for oss som fortsatt daily driver disse gamle bilene, er ikke bare å reise i butikken å kjøpe en ny om noe skulle skje. Taksten er for lav, ingen tvil om det. Vis frem kvitteringer, hør med folk om de har spart på Finn annonser hvor tilsvarende biler har gått for høyere summer. Vis til hva disse bilene nå koster rundt om i verden. Dette må det kunne gjøres noe med. Lykke til 👍 enig med deg der, det kan skje plutselig, bilen har nok passet godt på meg også, vi får krysse fingrene det blir noe mer, driver med et skriv om det skulle bli worst case og vi ikke blir enige. 12 timer siden, Gabz skrev: Så dette på gruppa på facebook, utrolig trist.. Spesielt når det var en så godt eksemplar av E34. Bra det gikk bra med deg iallefall, da! Regner med neste prosjektet ditt blir vel så bra vi håper dette order seg på en eller annen måte, så får vi se hvordan utfallet blir... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledra Skrevet Mai 30, 2018 Share Skrevet Mai 30, 2018 Triste greier, godt det er bra med deg. Vanskelig å finne tilsvarende bil både for deg og for å sammenligne pris. Lykke til og håper vi snakkast i sommer. Kristiansan'årn reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Mai 30, 2018 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2018 23 minutter siden, oledra skrev: Triste greier, godt det er bra med deg. Vanskelig å finne tilsvarende bil både for deg og for å sammenligne pris. Lykke til og håper vi snakkast i sommer. enig der, vi får se hvordan sesongen blir, om jeg klarer å finne noe før den er ferdig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E39_Cato Skrevet Mai 31, 2018 Share Skrevet Mai 31, 2018 så ufattelig kjipt! Godt du slapp billig unna med kun håndledd, det kunne vært værre. Håper inderlig du ender opp med å få greit igjen for den. summen bør etter min mening og hva jeg har sett av priser rundt omkring i det siste ihvertfall dobles. Tenker på deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Mai 31, 2018 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2018 29 minutter siden, E30_Cato skrev: så ufattelig kjipt! Godt du slapp billig unna med kun håndledd, det kunne vært værre. Håper inderlig du ender opp med å få greit igjen for den. summen bør etter min mening og hva jeg har sett av priser rundt omkring i det siste ihvertfall dobles. Tenker på deg. takk, tenker på det hele tiden, ja begynner og bli mindre og mindre av disse på veiene desværre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Juni 5, 2018 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2018 er blitt tilbudt 129.000 kr synes dette er alt for lite for en slik bil, så kampen taes opp. Ingvaldsen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juni 5, 2018 Share Skrevet Juni 5, 2018 1 time siden, Kristiansan'årn skrev: er blitt tilbudt 129.000 kr synes dette er alt for lite for en slik bil, så kampen taes opp. Da har de i det miste økt prisen, men jeg er enig i at dette fortsatt er alt for lavt. Bare gi på, bruk alle de midler du har. Vis til tilsvarende biler i inn og utland som koster mer, få dokumentert at disse bilene går for større summer enn det du har blitt tilbudt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Juni 6, 2018 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2018 Nå tror jeg det flipper snart ut for meg her, han kan umulig være seriøs? Legger ved det siste han skrev, dette mente han trakk så inderlig ned. så får dere bedomme selv. Takst på 129.000... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E39_Cato Skrevet Juni 6, 2018 Share Skrevet Juni 6, 2018 Har du advokat? eller advokat tilgjengelig? anbefaller det nå. 129" er jo "mye" for en gammel bil. men hjelper jo ikke når man må ut med 200" for å få noe tilsvarende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Juni 7, 2018 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2018 10 timer siden, E30_Cato skrev: Har du advokat? eller advokat tilgjengelig? anbefaller det nå. 129" er jo "mye" for en gammel bil. men hjelper jo ikke når man må ut med 200" for å få noe tilsvarende. Vet man kan klage til finansklagenemda, men tror advokat blir å kontakte hvis ikke mitt neste trekk fungerer. Nå har jeg bedt om en ny takst så vi får se i morgen om det skjer noe mer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Juni 7, 2018 Share Skrevet Juni 7, 2018 Tok en runde på Mobile.de og sjekket priser. De nærmeste jeg kan sammenligne med blir disse: https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=259974399&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=24&maxFirstRegistrationDate=1996&minFirstRegistrationDate=1993&pageNumber=2&scopeId=C&usage=USED&searchId=a9274cc7-b76b-e78e-388b-06e6b5a9c6ae https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=262642284&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=24&maxFirstRegistrationDate=1996&minFirstRegistrationDate=1993&pageNumber=2&scopeId=C&usage=USED&searchId=a9274cc7-b76b-e78e-388b-06e6b5a9c6ae Når jeg brukte kalkulatoren på toll.no fikk jeg opp priser på 170-180000kr på alternativ, og ca 210-220k uten alternativ. Dog har jeg tatt utgangspunkt i optimistisk utropspris på mobile.de før pruting, så tipper reel pris på alternativ import ville havnet på ca 140-160000kr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Juni 7, 2018 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2018 (endret) 17 minutter siden, Werther skrev: Tok en runde på Mobile.de og sjekket priser. De nærmeste jeg kan sammenligne med blir disse: https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=259974399&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=24&maxFirstRegistrationDate=1996&minFirstRegistrationDate=1993&pageNumber=2&scopeId=C&usage=USED&searchId=a9274cc7-b76b-e78e-388b-06e6b5a9c6ae https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=262642284&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=24&maxFirstRegistrationDate=1996&minFirstRegistrationDate=1993&pageNumber=2&scopeId=C&usage=USED&searchId=a9274cc7-b76b-e78e-388b-06e6b5a9c6ae Når jeg brukte kalkulatoren på toll.no fikk jeg opp priser på 170-180000kr på alternativ, og ca 210-220k uten alternativ. Dog har jeg tatt utgangspunkt i optimistisk utropspris på mobile.de før pruting, så tipper reel pris på alternativ import ville havnet på ca 140-160000kr. var akkurat de bilene jeg brukte for å sammenligne med, men fikk blankt nei. sendt inn klage til FKN, samt skal ringe min advokat i morgen, synes det er sykt at de kommer med "finn en begrunnelse med hvorfor din er mer verdt" kom med regnestykket fra skatteetaten, "ok regnestykke men du må gi meg link på tilsvarende biler" kom med samme linkene som du har vist over her, så sa han "du har funnet de dyreste bilene, du får de jo til 4000euro" ja men den er ikke tilsvarende min, masse rust osv. så presterer han også at automat var mer ettertraktet enn manuell... har lyst å legge ut bildene med samtalen hans her, bare for å vise hvor sykt det er... Endret Juni 7, 2018 av Kristiansan'årn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå