Newgarden93 Skrevet Mai 28, 2017 Forfatter Skrevet Mai 28, 2017 Da kommer jeg med en glad nyhet! Har nå vert hos Biltilsynet og fått godkjent M88 motoren i E12! Trengte ikke noe spesielt for å få det godkjent siden Alpina versjonen av E12 er godkjent med 300hk, og understellet er helt likt på 528. eneste forskjell er at det er bilstein dempere på Alpinaen og 2mm tykkere bremseskiver. Det å sjekke opp serinr på motoren for og finne chassinr til opprinelig bil funker ikke på så gammel bil som E28. Må vere fra E46 og nyere. RF91, hsd og Maggi93 reagerte på dette 3
hsd Skrevet Mai 28, 2017 Skrevet Mai 28, 2017 Gratulerer med godkjenning, verken e12 eller m88 er jo hverdags, kombinert og godkjent også! Newgarden93 reagerte på dette 1
Newgarden93 Skrevet Mai 28, 2017 Forfatter Skrevet Mai 28, 2017 takk er ikke noe man ser hver dag det nei
Newgarden93 Skrevet 21 timer siden Forfatter Skrevet 21 timer siden Da syns jeg det var på tide å oppdatere litt her inne 😎 er jo tross alt bare 8 år siden sist 😂 Da var planen å prøve oppdatere med det som har skjedd siden 2017 og frem til i dag. Blir en god del bilder har jeg en følelse av 🤩 Følge bildene mine så var det neste som skjedde å få bygget eksos. Dette blei bygget av en meget dyktig kar i Skien. Dobble 2" med to lyddempere. Ende stussene blei endret i etter tid til 2.5" som gikk rett bak. anlegge ligger veldig flatt under bilen Eneste bilde jeg fant sånn i farten av etter jeg endret bak. Ingvaldsen reagerte på dette 1
Newgarden93 Skrevet 21 timer siden Forfatter Skrevet 21 timer siden (endret) Så gikk det videre til å strekke opp bagasjerommet litt. Fant litt små reparasjoner som jeg pynta litt på. Flyttet også batteriet da jeg ønsker å bruke reservehjulsbrønn. Det står innerst til venstre. Blei da ganske fint må jeg si 😊 Fikk også tak i nytt trekk til bakveggen. Det var det eneste panelet jeg ønsker å sette inn igjen da resten var slitent. Blei også nytt teppe 😊 Det var en liten start på oppdatering. Håper dere liker det😎har mye mere som kommer etterhvert🤩 Endret 21 timer siden av Newgarden93 Eystein Ose, Olaandref, sveigis og 3 andre reagerte på dette 6
Newgarden93 Skrevet 20 timer siden Forfatter Skrevet 20 timer siden Har også lagt ut noen videoer på youtube kanalen min for dem som har lyst og se: https://www.youtube.com/@SkateFalcon93/featured Ligger blant annet video av effektmåling av E12 og E30 banebilen jeg hadde. Kommer til å legge ut bilder av den her etterhvert 😎
sveigis Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden Endelig ble det oppdatering her og fortsett med det .😊 Vi trenger tråder som dette og er jo det her som er gøy . Fikse stelle og få ting bra 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå