Gå til innhold

Tilbakemeldinger på "Nye Bimmers.no" gjøres her


mkj
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg syntes de nye eierene har vist stor interesse for å tilpasse forumet så godt som mulig iht. ønsker og kritikk. Husk at det er 38744 medlemmer her inne og det eksisterer helt sikkert like mange meninger også. Endringer skjer ikke på bare en, to, tre, men de må evalueres og settes sammen "backstage" før det trer i kraft. Med såpass stor medlemsmasse kan dessverre ikke alle bli fornøyd og da er det viktig å finne en balanse. Som tidligere nevnt: Gi ting tid før man svartmaler det helt. :)

 

Har du tips, inspirasjon eller ønsker kan det fremmes her: http://bimmers.no/topic/770514-kjøp-salg-forslagkasse/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvorfor dere sliter på kjøp og salg. Er mye mer oversiktlig. 

Hva med en "guide" på førstegangsbesøk, hvor dere guider de gjennom HVA de kan gjøre og HVOR. Bleklegger hele greia og få lyst opp bare den seksjonen .. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

man kan vel på ingen måte si at den nye kjøp/salg delen er mer behagelig og være på en den gammle ?

 

å så det er sagt jeg kommer ikke til og dø av endringene jeg,men som sagt hvorfor lage det som en dårlig reklamebrosyre ?

 

å så det er sagt jeg slutter såklart å klage den dagen det kommer et oppsett man kan sitta å lese på uten å bli sliten i huet av, før kunne jeg sitte i 2 timer og lese igjennom kjøp og salg tråden,det kan jeg bare glømme nå,klarer maks noen min før jeg blir irritert av alt dillet rundt selve annonsen, å da måten det er satt opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rart det aldri ble så mye oppstyr med gammle oppsettet da.

 

Det er vel så enkelt at det var alle vandt med, og det var sånn det så ut.

Nå når ting er forandret vil det ALLTID være folk som ikke er fornøyd, det skulle jo bare mangle. :)

 

Og det skal noe til at alle blir fornøyde. Og man får ikke gjort noe med alt samtidig, ting tar tid, så det blir nok forbedret underveis. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

man kan vel på ingen måte si at den nye kjøp/salg delen er mer behagelig og være på en den gammle ?

å så det er sagt jeg kommer ikke til og dø av endringene jeg,men som sagt hvorfor lage det som en dårlig reklamebrosyre ?

å så det er sagt jeg slutter såklart å klage den dagen det kommer et oppsett man kan sitta å lese på uten å bli sliten i huet av, før kunne jeg sitte i 2 timer og lese igjennom kjøp og salg tråden,det kan jeg bare glømme nå,klarer maks noen min før jeg blir irritert av alt dillet rundt selve annonsen, å da måten det er satt opp.

Du kunne ikke prøvd å bidra med noen konkrete forslag på akkurat hva som ikke er bra OG et forslag til en bedre løsning på akkurat det problemet?

Det hjelper nok lite med "slik det var før" og "det gamle var bedre" osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kunne ikke prøvd å bidra med noen konkrete forslag på akkurat hva som ikke er bra OG et forslag til en bedre løsning på akkurat det problemet?

Det hjelper nok lite med "slik det var før" og "det gamle var bedre" osv.

jeg har jo det,klaget på for mye dill rundt annonsen,hvorfor skal det være der? ser jo ut som om det er tv-shop som selger ting jo.

 

ps,klaget på mye dill regner jeg da med at du forstår som at jeg syns man burde fjerne/rydde litt rundt annonsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har jo det,klaget på for mye dill rundt annonsen,hvorfor skal det være der? ser jo ut som om det er tv-shop som selger ting jo.

 

ps,klaget på mye dill regner jeg da med at du forstår som at jeg syns man burde fjerne/rydde litt rundt annonsen

Det er jo håpløs kritikk / tilbakemelding du kommer med? Det ser ut som en reklamebrosjyre sier du..

Hva med å ta en printscreen, og vis hva du mener, og kom med forslag til forbedring og hvordan du vil at det skal se ut.

Altså, mer konkret hva du sikter til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...