Gå til innhold

Tilbakemeldinger på "Nye Bimmers.no" gjøres her


mkj
 Share

Anbefalte innlegg

Når tapatalk først nevnes, jeg har problemer med lasting av pm'er. Når jeg opner inbox for og lese en ny melding, stopper det helt opp etter jeg har trykt på meldingen for og opne.

For og få opnet må jeg da gå ut av "bimmers" på tapatalk, for så og gå inn igjen (da kommer jeg inn på inbox siden den var open sist jeg gikk ut), trykke på meldingen med en gang, og da får jeg den opp.

Akkurat som jeg må starte fra scratch og gå direkte inn for at det skal funke, vis jeg surfer på forumet og opner inbox da får jeg ikke opnet.

Andre som opplever dette? :)

Sent fra min Nexus 5 via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 2 months later...

Jeg er helt enig, helt på trynet med Mercedes reklame på ett BMW forum. Respektløst...

 

Greit for meg at det er reklame her inne. Men det skal for f ikke være Mercedes reklame. Fjern den! Dette er ikke MB forum!!

attachicon.gifimage.jpg

På den plassen vises det ulik rullerende reklame fra 3. parts annonseløsing som brukes av så godt som alle de norske byråene. Noen byråer går  til tider ut bredt, mens noen prøver å treffe enkeltpersoner med hva de mener er passende reklame. Selv har jeg ikke sett den reklamen før du tok en screenshot. Å utelukke enkelte reklamer kan være vanskelig, og spesielt når ikke alle ser det samme. ahj, send meg gjerne landingssiden for akkurat den reklamen du viser til der pr. PM om du har mulighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner igrunn ikke hvorfor ett eller annet mercedes selskap vil betale for å reklamere her? Men kanskje forumeierne har solgt ut "random reklame" plass...? så reklamen her er litt sånn på måfå?

 

Reklameplassen er nok så billig at mange ville nok gjort det på gøy. Det er nok derimot litt mere random slik du sier.

 

 

Det som jeg synest er værre enn mercedesreklama på forsida folk flest ikke bruker uansett, er hvordan eierene nå oppfører seg. I starten var det flere som prøvde seg på den kameratselige ruten om at de var bilintr og skulle delta i forumet, ser man over brukerprofilene i dag ser man jo i likhet med reklamen hvor fokuset deres ligger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...