R Andersen Skrevet Oktober 20, 2013 Share Skrevet Oktober 20, 2013 Endret! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Oktober 21, 2013 Share Skrevet Oktober 21, 2013 Jeg får ikke til å redigere innlegg. Kan åpne det for redigering, men så snart jeg skriver noe flytter nettleseren scrollen helt ned og ingenting av det jeg skriver vises. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Oktober 21, 2013 Share Skrevet Oktober 21, 2013 Er du da i kjøp/salg seksjonen? Da er nok i så fall årsaken at denne delen er stengt til fordel for det nye kjøp/salgs systemet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersM Skrevet Oktober 21, 2013 Share Skrevet Oktober 21, 2013 Hvor skal man skrive om erfaringer med selgere nå? Har blitt lurt av et medlem her, så greit å kunne si ifra så ikke andre går i fella? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Oktober 21, 2013 Share Skrevet Oktober 21, 2013 Gå inn på profilen til vedkommende, så velger du "Gi tilbakemelding" oppe til høyre, og linker til annonsen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Oktober 21, 2013 Share Skrevet Oktober 21, 2013 Vil bare meddele at MKJ (og dermed "nye eiere av bimmers") tok kontakt med meg på PM. På en svært ryddig og høflig måte. Jeg synes dette var en bra greie som fremmer dialog i stedet for at vi blir stående fast i samme spor her. Mitt inntrykk av han er betraktelig bedret, og jeg har litt troa på at dette blir bra. Vi (som i oss som har vært misfornøyde) kom nok bare litt skjevt ut med nye eiere, av flere årsaker, noe på oss, noe på dem. S.Hafsmo, HMW, -Roger- og 8 andre reagerte på dette 11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Oktober 21, 2013 Share Skrevet Oktober 21, 2013 Jeg ønsker kjøp & salg tilbake til hvordan det var.. Nå har jeg vært aktivt medlem på bimmers i 8år, og synes det er trist slik forumet er blitt endret! For meg har bimmers.no vært en del av hverdagen. Men nå har forumet blitt vanskelig å bruke og alt er uoversiktlig.. Hvorfor endre noe som fungerte bra? Bimmers.no var vell såvidt meg bekjent norges beste bilrelaterte forum? T.H.O, bmwkenna, D.Toft og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Oktober 21, 2013 Share Skrevet Oktober 21, 2013 Hvorfor er det så mye verre? Jeg personlig merker ikke forandring annet enn kjøp og salg delen, som er en tilvenning sak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Oktober 21, 2013 Share Skrevet Oktober 21, 2013 Er du da i kjøp/salg seksjonen? Da er nok i så fall årsaken at denne delen er stengt til fordel for det nye kjøp/salgs systemet. Det er på teknisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersM Skrevet Oktober 21, 2013 Share Skrevet Oktober 21, 2013 Gå inn på profilen til vedkommende, så velger du "Gi tilbakemelding" oppe til høyre, og linker til annonsen. Det går ikke dessverre.. Da linkene er gjort døde mtp nytt annonse opplegg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Oktober 21, 2013 Share Skrevet Oktober 21, 2013 tenk om de gutta her har bæsja skikkelig på leggen a. den harde kjernen er på bimmeren.no nå, så aktiviteten her kommer til å dale. hvis det andre forumet tar helt over, er ikke det her verdt mye mer. burde nok forhørt dere litt mer om hva folket ønska og tolererte først ja. bmwkenna reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Oktober 21, 2013 Share Skrevet Oktober 21, 2013 Synd at den "harde kjernen" skal vere en gjeng trangsynte idioter som ikke tåler forandring. Og derfor splitter norges beste forum:) Kvasi, tommyheimberg, Shattered og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Oktober 21, 2013 Share Skrevet Oktober 21, 2013 kanskje trangsynte, men de nye skulle gjort bedre Research først kanskje. synd at det blir sånn, for bimmers var latterlig enkelt å bra. men sakte men sikkert renner vel kanskje folket over til det nye. får se.. bmwkenna reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Oktober 21, 2013 Share Skrevet Oktober 21, 2013 Jeg skjønner ikke greia med "den harde kjerne", det er jo bare pisswasser. Det sitter mange med mye kunnskap igjen på dette forumet.. det er kanskje ikke de som poster 20 ganger om dagen men.. Tipper at dette forumet blir ålreit tilslutt, men at de nye eierne hadde tanker og visjoner om hvordan dette skulle drives er det ikke noe tvil om. De har antageligvis sett at det ikke er bare bare.. og retter seg inn sakte men sikkert. Når det er sagt stiller jeg meg nøytralt. Syns det er unødvendig å skape ett nytt forum, men poster like gjerne der om det blir dødt her. Men har troa på at det ikke blir så værst her tilslutt. Saltkjelen og -Roger- reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 21, 2013 Share Skrevet Oktober 21, 2013 Er jo nesten stopp på deleslag jo, er jo ingen nye annonser, før kom det jo så mange at man hadde problemer med å følge med Marionette reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå