wicky124 Skrevet November 4, 2014 Share Skrevet November 4, 2014 Så ut som fareskilt for plutonium.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet November 4, 2014 Share Skrevet November 4, 2014 Tommel opp for nye logo`n! rublings reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 4, 2014 Share Skrevet November 4, 2014 Kanskje noe sånt bare litt beinere? Bimmers.jpg Der er du inne på noe ja, er vesentlig lettere å se at det skal forestille rondellen der Så ut som fareskilt for plutonium.... Vi kunne jo bare byttet ut hele rondellen med Mercedes stjerna i stedet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K-E Skrevet November 4, 2014 Share Skrevet November 4, 2014 Hva om sirkelen fullføres med to hvite buer? Kanskje noe sånt bare litt beinere? Bimmers.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet November 4, 2014 Share Skrevet November 4, 2014 Ikke enig. Perfekt som det er! Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk Shattered, Fredrik og rublings reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet November 4, 2014 Share Skrevet November 4, 2014 Der er du inne på noe ja, er vesentlig lettere å se at det skal forestille rondellen der Jeg har ingen problem med å se det skal være BMW propellen. Bare vi som er over middels intresert i BMW som ser at nye logoen er BMW merket med en gang da se. Et par år til som BMW intresert så ser du det nok du også Fredrik Men som sakt tidligere. Blir det for likt BMW kan det resultere i søksmål. Fredrik 90, Haukefer og wicky124 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet November 4, 2014 Share Skrevet November 4, 2014 Vil nå si at den logoen som er, er mye finere enn de forslagene som er vist ovenfor her. Syns de blir for rotete. Er ingen problem å se hva logoen skal forestille, slik den er nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet November 4, 2014 Share Skrevet November 4, 2014 Logoen var knall den! På jobb pc'en min får jeg kun bruke Explorer, og når jeg er på bimmers kan jeg ikke lime inn linker bilder osv i innleggene mine. Er det fordi jeg bruker Explorer, eller er det noe innstillinger på pc'en tror dere? Sent from my iPad using Tapatalk HD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet November 4, 2014 Share Skrevet November 4, 2014 Logoen var knall den! På jobb pc'en min får jeg kun bruke Explorer, og når jeg er på bimmers kan jeg ikke lime inn linker bilder osv i innleggene mine. Er det fordi jeg bruker Explorer, eller er det noe innstillinger på pc'en tror dere? Sent from my iPad using Tapatalk HD Sånn har jeg også det på jobb, pluss at alle knappene oppe (mine innlegg osv) har en merkelig lys gråfarge osv. Får ikke lime inn noe som helst. Vi bruker citrix desktop om det har noe og si. Forbanna irriterende hvertfall! Sent fra min Nexus 5 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wackamole Skrevet November 5, 2014 Share Skrevet November 5, 2014 Logoen var knall den! På jobb pc'en min får jeg kun bruke Explorer, og når jeg er på bimmers kan jeg ikke lime inn linker bilder osv i innleggene mine. Er det fordi jeg bruker Explorer, eller er det noe innstillinger på pc'en tror dere? Sent from my iPad using Tapatalk HD Sånn har jeg også det på jobb, pluss at alle knappene oppe (mine innlegg osv) har en merkelig lys gråfarge osv. Får ikke lime inn noe som helst. Vi bruker citrix desktop om det har noe og si. Forbanna irriterende hvertfall! Sent fra min Nexus 5 via Tapatalk Innliming av linker vil fungere om du bytter nettleser, skal undersøke menylinkene og bakgrunnsfargen. Når det gjelder innliming av linker så skal jeg forsøke å lage en patch til dette. \\ Fredrik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet November 5, 2014 Share Skrevet November 5, 2014 Flott! Problemet med jobb pc er at den er låst. Jeg har ikke adgang til å installere andre nettlesere eller noen som helst program. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wackamole Skrevet November 5, 2014 Share Skrevet November 5, 2014 En patch for dette problemet finnes ikke for versjonen av forum vi kjører nå (kommer ikke før vi går over til ny main-release (IPB 4)). Jeg har testet litt frem og tilbake med diverse små-patcher, men uten resultat. Har dere forresten prøvd å bruke "Lim inn" knappene i editoren? \\ Fredrik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet November 5, 2014 Share Skrevet November 5, 2014 Ja, det virker ikke. Går heller ikke å poste bilder eller sitere innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet November 5, 2014 Share Skrevet November 5, 2014 Er ganske så sikker på bedriftene deres har satt litt strengere internet explorer settinger i group policy. Lite bimmers kan gjøre med det vil jeg tro. -Roger- reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet November 5, 2014 Share Skrevet November 5, 2014 Jeg får heller ikke gjøre noe selv.. Er nok fordi det er strengt tipper jeg. Men irriterende likavel. Sent fra min Nexus 5 via Tapatalk -Roger- reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå