Gå til innhold

Tilbakemeldinger på "Nye Bimmers.no" gjøres her


mkj
 Share

Anbefalte innlegg

Der er du inne på noe ja, er vesentlig lettere å se at det skal forestille rondellen der :)

Jeg har ingen problem med å se det skal være BMW propellen. Bare vi som er over middels intresert i BMW som ser at nye logoen er BMW merket med en gang da se. Et par år til som BMW intresert så ser du det nok du også Fredrik ;)

Men som sakt tidligere. Blir det for likt BMW kan det resultere i søksmål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logoen var knall den!

På jobb pc'en min får jeg kun bruke Explorer, og når jeg er på bimmers kan jeg ikke lime inn linker bilder osv i innleggene mine.

Er det fordi jeg bruker Explorer, eller er det noe innstillinger på pc'en tror dere?

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logoen var knall den!

På jobb pc'en min får jeg kun bruke Explorer, og når jeg er på bimmers kan jeg ikke lime inn linker bilder osv i innleggene mine.

Er det fordi jeg bruker Explorer, eller er det noe innstillinger på pc'en tror dere?

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Sånn har jeg også det på jobb, pluss at alle knappene oppe (mine innlegg osv) har en merkelig lys gråfarge osv.

Får ikke lime inn noe som helst.

Vi bruker citrix desktop om det har noe og si. :-) Forbanna irriterende hvertfall!

Sent fra min Nexus 5 via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logoen var knall den!

På jobb pc'en min får jeg kun bruke Explorer, og når jeg er på bimmers kan jeg ikke lime inn linker bilder osv i innleggene mine.

Er det fordi jeg bruker Explorer, eller er det noe innstillinger på pc'en tror dere?

Sent from my iPad using Tapatalk HD

 

 

Sånn har jeg også det på jobb, pluss at alle knappene oppe (mine innlegg osv) har en merkelig lys gråfarge osv.

Får ikke lime inn noe som helst.

Vi bruker citrix desktop om det har noe og si. :smile: Forbanna irriterende hvertfall!

Sent fra min Nexus 5 via Tapatalk

 

Innliming av linker vil fungere om du bytter nettleser, skal undersøke menylinkene og bakgrunnsfargen.

Når det gjelder innliming av linker så skal jeg forsøke å lage en patch til dette.

 

\\ Fredrik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En patch for dette problemet finnes ikke for versjonen av forum vi kjører nå (kommer ikke før vi går over til ny main-release (IPB 4)). Jeg har testet litt frem og tilbake med diverse små-patcher, men uten resultat.

 

Har dere forresten prøvd å bruke "Lim inn" knappene i editoren?

post-1-0-45672700-1415183124_thumb.jpg

 

\\ Fredrik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...