slettaas Skrevet August 17, 2019 Forfatter Share Skrevet August 17, 2019 Her nesten ferdig på ene siden, skal slipe litt mere men gikk tom for bånd til bånnslipern. Nå er det vel bare å grunne, vaske grundig rent, matte ned å på med ny svart raptor. 😃 fxslin reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slettaas Skrevet August 19, 2019 Forfatter Share Skrevet August 19, 2019 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slettaas Skrevet August 20, 2019 Forfatter Share Skrevet August 20, 2019 Begynte på høyre hjulhus ikveld. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slettaas Skrevet September 14, 2019 Forfatter Share Skrevet September 14, 2019 Fant endelig en M5 diff med riktig utv, 3,73. Kosta nesten ei hel månedslønn😮 har plukka ned bakstillinga på bilen. Den nye er levert på lakk å jeg har motatt alt av powerflex til den nå. Dette blir bra😃 Måtte bestille egen foring til M5 stabstaget fram, powerflex produserte dette til meg👍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slettaas Skrevet Oktober 7, 2019 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2019 Fått igjen bakstilling å montert nye foringer. 👌Må ta en storbestilling å kjøpe resten nytt til den nå:) danskiii, Skulebollen og stig. reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Oktober 8, 2019 Share Skrevet Oktober 8, 2019 Som vanlig pent 😀. Bra du oppdaterer her ,men hvordan går det med salg av Rekord? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 13, 2019 Share Skrevet Oktober 13, 2019 Strøkent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slettaas Skrevet Oktober 14, 2019 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2019 På 8.10.2019 den 18.34, sveigis skrev: Som vanlig pent 😀. Bra du oppdaterer her ,men hvordan går det med salg av Rekord? Rekorden ble solgt😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slettaas Skrevet Oktober 22, 2019 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2019 Oysann🤔😎 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slettaas Skrevet November 20, 2019 Forfatter Share Skrevet November 20, 2019 Kjørte en tur til oslo i helga å plukka opp svart verktøykasse fra E28 M5. Sånne detaljer må jeg ha, å får som regel bare en sjangse til å kjøpe sånt når man først finner.😃 så nå har jeg svart trekk og verktøykasse👍 Men kjørte jo ikke helt til oslo kun for å hente denne.Den kunne jo såklart ha blitt sendt i post, Men... Henta denne vakre e30 325’n ved siden av 528’n min.👍 ogee1, Skulebollen, Mathiseen og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slettaas Skrevet November 29, 2019 Forfatter Share Skrevet November 29, 2019 Endelig fant jeg en i USA som hadde en M5 luftfilterboks, da måtte jeg bare handle😁 liffi og Skulebollen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet November 30, 2019 Share Skrevet November 30, 2019 Imponerende hvordan enkelte her inkludert deg klarer å finne skjeldne deler . Men så blir det bra og 😀 slettaas reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slettaas Skrevet November 30, 2019 Forfatter Share Skrevet November 30, 2019 3 timer siden, sveigis skrev: Imponerende hvordan enkelte her inkludert deg klarer å finne skjeldne deler . Men så blir det bra og 😀 Må lete lenge og. 😅 Og det koster heroin😖 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slettaas Skrevet Desember 6, 2019 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2019 Da var det kommet litt deler igjen. Deler jeg mangler til motoren som fortsatt var å få kjøpt nytt. Samt ny kjølevæske tank. Venter på enda en ting i posten som er viktig å få på plass i denne bilen.. 😀 Legger ved et lite stemningsbilde av cockpiten der er det kommet på plass M5 innstegslister, kjørecomputer og høytalere innenfor speil. Mathiseen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mortenej Skrevet Desember 7, 2019 Share Skrevet Desember 7, 2019 Virkelig imponerende!! Her går du grundig til verks når du først skal bygge E28 M5. Fasinert av å se detaljene du handler inn for å få dette mest mulig riktig. Lykke til videre fremover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå