Gå til innhold

Walkabout sin F11 520d [salgsbilder s. 138]


 Share

Anbefalte innlegg

Høres ut som en riktig prioritering det der :) de holder seg utrolig bra disse bilene til å være såpass «gamle» - og tar meg stadig i å gløtte på Finn etter en fin utgave med xdrive. Har du kommet i mål med bilferieplanleggingen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎09‎.‎06‎.‎2019 den 23.26, Walkabout skrev:

Fikk tatt en ordentlig shine innvendig i dag. Synes interiøret i F10/11 holder seg veldig bra, trives godt bak rattet her :) Fått hjulpet foreldrene mine med å få satt opp grunnmuren på nye garasjen også, så fikk parkert «inni» garasjen for første gang nå, ser ut til å bli godt med plass. Greit å kunne stå her og polere og slikt fremover :) 

186539B8-33D9-4596-9920-267744D412FC.jpeg

D4DB79D2-A402-4430-B66E-9964FD93CB1E.jpeg

6D4683C9-1C3D-4590-BDD3-4F2E14F6E1E6.jpeg

10DE643D-23D2-44C9-8D3E-817BF40330C1.jpeg

8E139184-6881-43D7-B945-9E81B637A255.jpeg

5B642F27-0596-4A2C-8243-9E38CC36FA14.jpeg

7B86B356-1BB9-4DA5-82A0-5AB7FE3F14FF.jpeg

Hei. Du burde få på reflekser i bakfanger. Det ser skikkelig Biltema ut sånn det er nå... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Saltkjelen skrev:

I tillegg har man mulighet til å sette tilbake reflekser om lysten eller dersom behovet (les: EU-kontroll, utekontroll eller tilsvarende) skulle tilsi det.

Ser den, men at det ser  ut som noe mangler i de feltene bak er  helt greit !? Godt at ræva er delt-- hehe.. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Conquest skrev:

Ser den, men at det ser  ut som noe mangler i de feltene bak er  helt greit !? Godt at ræva er delt-- hehe.. :) 

I mine øyne ser det bra ut sånn som det er nå, en akseptabel løsning til en akseptabel pris.

20 minutter siden, Conquest skrev:

Virker jo som det betyr veldig mye for deg å få de fjernet! Hva er vel noen tusen da.. hehe..

Ja, dette er jo helt åpenbart et av mine grunnleggende behov, på lik linje med mat og rent vann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Walkabout skrev:

I mine øyne ser det bra ut sånn som det er nå, en akseptabel løsning til en akseptabel pris.

Ja, dette er jo helt åpenbart et av mine grunnleggende behov, på lik linje med mat og rent vann.

Du er jo "på alle" og ber de fjerne refleks bak! Da tolker jeg det sånn at dette er noe som er viktig for deg! :) hehe

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Conquest skrev:

Du er jo "på alle" og ber de fjerne refleks bak! Da tolker jeg det sånn at dette er noe som er viktig for deg! :) hehe

Er vel litt forskjell på å si "har du vurdert å lakkere refleksene bak i bilens farge?" til folk som gjerne spør om tips, og å si "det ser skikkelig Biltema sånn det ser ut nå". Har du noen problemer med det så send meg heller en PM :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.6.2019 den 17.56, papertiger skrev:

Høres ut som en riktig prioritering det der :) de holder seg utrolig bra disse bilene til å være såpass «gamle» - og tar meg stadig i å gløtte på Finn etter en fin utgave med xdrive. Har du kommet i mål med bilferieplanleggingen?

Ja, fine biler som holder seg godt! Har ikke kommet helt i mål, men det blir nå iallfall avreise fra Norge torsdag også retur søndag kveld halvannen uke senere. Blir å kjøre ned til München i ett strekk med bilen min, vel så greit som å fly :) Så blir det en grei rundtur i området der nede, har hovedpunktene på plass, men blir vel å få planlagt litt mer i detalj denne uken :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om det går fint å få på 285/30-20 dekk på en 9" bred felg?

Vurderer å kjøre style 373 som vinterfelger i år kontra Avantgarde M355. Utfordringen er at jeg har 255/35-foran og 285/30-20 bak, som er merkbar forskjell i bredden. På Avantgarde M355 går det fint, siden bredden der er henholdsvis 9" og 10.5", men på style 373 er bredden 8.5" og 9". 

Endret av Walkabout
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Walkabout changed the title to Walkabout sin F11 520d [salgsbilder s. 138]

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...