Gå til innhold

Walkabout sin F11 520d [salgsbilder s. 138]


 Share

Anbefalte innlegg

25 minutter siden, Mistermister skrev:

Denne DAB-appen, bruker du datatrafikk når du bruker den? Tenker på at hvis man hører mye på radio så vil man bruke mye data...?

Ja, bruker selvsagt datatrafikk. Det er vel regnet at man bruker omtrent 1GB per 6 timer nettradio :) 

Endret av Walkabout
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Synes ikke at LED-stripen var så pen på G30 som den er på for eksempel F12 (så litt rotete ut), så jeg avventer nok å gjøre noe med tåkelyset på min før jeg ser om @Stiandyb får til å ettermontere originale LED tåkelys, hvilket hadde vært den beste løsningen. Eventuelt er jo M550d-deksler også ganske pent, altså å fjerne tåkelyktene helt :) 

IMG_1066_JPG_de4559699fe604af565a5d7a5ad0ef22.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bestilt større knott til iDrive-betjeningen på eBay, synes dette så ut som en smart løsning. Får se hvordan det ser ut når jeg får den, og hvordan kvaliteten oppleves. Den originale NBT-kontrolleren oppleves bedre enn det til CIC pga størrelsen, men det var en noe komplisert affære å ettermonterte NBT-kontroller (slik jeg egentlig hadde tenkt dersom det var plug and play), så derfor prøver jeg denne løsningen først. Blir spennende å se :) 

Ellers har jeg (eller @Saltkjelen) også en LCI-ramme rundt iDrive-skjermen som ligger og venter på å bli montert, får se når jeg får bilen østover og får montert denne, eventuelt om jeg ber Bavaria gjøre det ved neste service som blir i sommer en gang :) 

nbt knob.jpg

nbt knob 2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Fahad skrev:

Tenkte å prøve det med Led-stripe på X6en, skal prøve å montere de nederst på fangeren. Blir litt som Hamann sin E71 

Tenker å bestille denne: 

https://www.ekstralys.no/products/drl-led-stripe

Personlig synes jeg de stripene der blir litt for små (juletre) - hva med heller bestille original BMW? :) 

http://www.gsbildeler.no/nettbutikk/vare/1713619

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Walkabout skrev:

Synes ikke at LED-stripen var så pen på G30 som den er på for eksempel F12 (så litt rotete ut), så jeg avventer nok å gjøre noe med tåkelyset på min før jeg ser om @Stiandyb får til å ettermontere originale LED tåkelys, hvilket hadde vært den beste løsningen. Eventuelt er jo M550d-deksler også ganske pent, altså å fjerne tåkelyktene helt :) 

IMG_1066_JPG_de4559699fe604af565a5d7a5ad0ef22.jpg

Må desverre skuffe deg her altså.. Innfestningen på lyktene var helt annerledes en det som BMW oppga, og lyktene passet dermed ikke. For å få til dette så må jeg ha facelift frontfanger, facelift LED hovedlykter og mulig nytt panser (?) Uansett så ga jeg meg på dette forsøket og returnerte lyktene, vil ikke begynne å lage til noe halvdårlig løsning på en så flott bil. Spennende å se hva dere kommer opp med som løsning til slutt :)

Endret av Stiandyb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Stiandyb skrev:

Må desverre skuffe deg her altså.. Innfestningen på lyktene var helt annerledes en det som BMW oppga, og lyktene passet dermed ikke. For å få til dette så må jeg ha facelift frontfanger, facelift LED hovedlykter og mulig nytt panser (?) Uansett så ga jeg meg på dette forsøket og returnerte lyktene, vil ikke begynne å lage til noe halvdårlig løsning på en så flott bil. Spennende å se hva dere kommer opp med som løsning til slutt :)

Hmm, var det jeg fryktet ja! Takk for at du sjekket ut dette :) Jeg får "forske" litt videre og se hva jeg ender opp med til slutt ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får forske litt på LED-tåkelys, Ray! Jeg nekter å tro at det er så mye som skal til for å få disse LED-tåkelysene til å virke. Hadde jeg hatt M-sport på F11en som nettopp ble kjøpt, så hadde jeg vært i gang med prosessen allerede. :)

Ellers blir det spennende med ny iDrive-knott og når vi får på plass LCI CID-rammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Walkabout changed the title to Walkabout sin F11 520d [salgsbilder s. 138]

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...