Gå til innhold

Walkabout sin F11 520d [salgsbilder s. 138]


 Share

Anbefalte innlegg

On ‎07‎.‎09‎.‎2016 at 9.44, Walkabout skrev:

Legger ut noen flere bilder som ble tatt.IMG_2613.jpg

Du må få søstra di til å lage tråd her inne, så hun hadde lagt ut på snapshot of the day :) 

Hun er jo flink og skaffet seg en snasen e60!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Gorg skrev:

Du må få søstra di til å lage tråd her inne, så hun hadde lagt ut på snapshot of the day :) 

Hun er jo flink og skaffet seg en snasen e60!

Ja, jeg har sagt hun må gjøre det - skal prøve å få overtale henne ;) 

E60'en er min tidligere bil som hun overtok da jeg kjøpte F11, men nå er E60 for salg ettersom hun har handlet seg E91 LCI. Kommer på litt kule ting på E91 også, skal regner med det kommer en tråd på den etter påske :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har søsteren din fått solgt E60en? Grunnen til at jeg spør er at denne var inne på gårdsplassen min i går kveld, med en gutt bak rattet. De hadde kjørt til feil hus da de skulle hente noen, det sto dårlig til med kjørekunskapene til sjåføren. Han rygga å stressa frem og tilbake, så ut som han sleit litt med bilens størrelse :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Fredrik 90 skrev:

Har søsteren din fått solgt E60en? Grunnen til at jeg spør er at denne var inne på gårdsplassen min i går kveld, med en gutt bak rattet. De hadde kjørt til feil hus da de skulle hente noen, det sto dårlig til med kjørekunskapene til sjåføren. Han rygga å stressa frem og tilbake, så ut som han sleit litt med bilens størrelse :P 

Hehe det stemmer, den ble solgt på fredag til en ung herremann fra Nedenes tror jeg det var. Så han bruker nok noen dager på å bli vant med bilen :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7.9.2016 at 9.44, Walkabout skrev:

Legger ut noen flere bilder som ble tatt.IMG_2628 copy.jpgIMG_2625 copy.jpgIMG_2661 copy.jpgIMG_2589 copy.jpgIMG_2613.jpg

Hei! Ny på forumet, og har ikke lest hele tråden så ha meg unnskyldt om dette allerede er omtalt. Er det 21" Avantgarde hjul på F11'n din? Var og fikk satt på det på min F11xd i dag, men tok de av igjen da det så skummelt nære hjulbuen ut, bak! Dette var da med ET40. Hvordan fungerer dette på din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Zyclonepilot skrev:

Hei! Ny på forumet, og har ikke lest hele tråden så ha meg unnskyldt om dette allerede er omtalt. Er det 21" Avantgarde hjul på F11'n din? Var og fikk satt på det på min F11xd i dag, men tok de av igjen da det så skummelt nære hjulbuen ut, bak! Dette var da med ET40. Hvordan fungerer dette på din?

Heisann og velkommen! :)  Det stemmer at det er Avantgarde 21". Hvilken bredde har du bak? Og hva mener du med skummelt nære hjulbuen - mener du fra hjulbuen og ned til dekket eller at felgen er nærme dempere også videre? Jeg kjører 21x10.5" ET34 bak og her er det ikke noe problem. Foran har jeg 21x9" ET40, det er heller ikke noe problem (kjører også med spacer her, ikke noe problem da heller når ET i realiteten blir 30).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Walkabout skrev:

Heisann og velkommen! :)  Det stemmer at det er Avantgarde 21". Hvilken bredde har du bak? Og hva mener du med skummelt nære hjulbuen - mener du fra hjulbuen og ned til dekket eller at felgen er nærme dempere også videre? Jeg kjører 21x10.5" ET34 bak og her er det ikke noe problem. Foran har jeg 21x9" ET40, det er heller ikke noe problem (kjører også med spacer her, ikke noe problem da heller når ET i realiteten blir 30).

Takker for svar! Dette var også 10,5, men på disse var innpresset omvendt av dine, slik du beskriver - altså ET40 bak her. Med "skummelt nære", mener jeg at de så ut til å kunne treffe hjulbuen ved litt last og humper. De stakk rett og slett for langt ut, slik jeg så det. De 6mm disse differerer ville nok gjort underverker, så får sjekke opp hva de klarer skaffe - kler jo bilen godt disse!

- Takk igjen for oppklarende tilbakemelding👍🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Zyclonepilot skrev:

Takker for svar! Dette var også 10,5, men på disse var innpresset omvendt av dine, slik du beskriver - altså ET40 bak her. Med "skummelt nære", mener jeg at de så ut til å kunne treffe hjulbuen ved litt last og humper. De stakk rett og slett for langt ut, slik jeg så det. De 6mm disse differerer ville nok gjort underverker, så får sjekke opp hva de klarer skaffe - kler jo bilen godt disse!

- Takk igjen for oppklarende tilbakemelding👍🏻

ET34 stikker 6mm lengre ut, du skal ha nok klaring til at dekket ikke tar borti noe.:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Zyclonepilot skrev:

Takker for svar! Dette var også 10,5, men på disse var innpresset omvendt av dine, slik du beskriver - altså ET40 bak her. Med "skummelt nære", mener jeg at de så ut til å kunne treffe hjulbuen ved litt last og humper. De stakk rett og slett for langt ut, slik jeg så det. De 6mm disse differerer ville nok gjort underverker, så får sjekke opp hva de klarer skaffe - kler jo bilen godt disse!

- Takk igjen for oppklarende tilbakemelding👍🏻

Som EHD skriver, så stikker mine bakfelger da 6 mm lengre ut enn dine. Husk at det er luftfjæring bak på disse bilene, så bilen blir ikke noe lavere bak ved last. Når det har gått greit med mine felger, så går det garantert greit med dine :) 

PS. Min er også senket 15 mm bak, så her er det enda mindre klaring ;) 

Endret av Walkabout
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 5.4.2017 at 9.42, Walkabout skrev:

Som EHD skriver, så stikker mine bakfelger da 6 mm lengre ut enn dine. Husk at det er luftfjæring bak på disse bilene, så bilen blir ikke noe lavere bak ved last. Når det har gått greit med mine felger, så går det garantert greit med dine :) 

PS. Min er også senket 15 mm bak, så her er det enda mindre klaring ;) 

Det har dere selvfølgelig rett i - tenkte omvendt her! Da får vi se om ikke vi sjanser på disse👍🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, sveigis skrev:

Møtte deg på Biesletta i Grimstad denne uken og dæven å fin denne skuta di er :)

Tusen takk for det :) Nå er den skitten og fæl også, har fått låne en garasje på Fevik så blir full runde med polering i helgen nå, samt å få på sommerdekkene. Ser frem til det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke mange hvite biler med 145.000 på telleren som ser så rene ut inni karmene. Vasket og klar for polering :) 

Men de soppene på Dekk1 i Stavanger hadde selvfølgelig dratt til boltene på ene bakhjulet de rettet så hardt at hele muttertrekkeren knakk. Så må kjøre med vinterhjul en måned til, frem til jeg skal sørover neste gang, siden alle dekksjapper er stengt frem til mandag nå. Forbanna irriterende... De skal i alle fall få lov å løsne de boltene igjen til uka!

IMG_1499.JPG

IMG_1500.JPG

IMG_1507.JPG

IMG_1505.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Walkabout changed the title to Walkabout sin F11 520d [salgsbilder s. 138]

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...