Walkabout Skrevet Mai 11, 2018 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2018 (endret) 54 minutter siden, ahj skrev: Tusen takk! Undersøkte litt nå og det siste nummer er dekselet åpent fra M550d, burde det ikke gå med denne: 51118063434 Den er lukket som 5118055133 Var iallfall de numrene jeg fikk opplyst hos Bavaria da jeg hørte. Men når jeg søker opp M550d nå ser det ut som høyre deksel er lukket og venstre er åpent på grunn av kjøling. Mens på LCI med Webasto er begge lukket. Dog usikker på om de til LCI passer pre-LCI siden festene til tåkelys og tåkelysdeksel er annerledes? Får se hva som er hva når jeg henter de hos Bavaria til neste fredag, ikke krise om den ene er lukket og den andre er åpen heller men hadde jo vært greit at de var like sånn sett Endret Mai 11, 2018 av Walkabout Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenKrag Skrevet Mai 11, 2018 Share Skrevet Mai 11, 2018 3 timer siden, Walkabout skrev: Var iallfall de numrene jeg fikk opplyst hos Bavaria da jeg hørte. Men når jeg søker opp M550d nå ser det ut som høyre deksel er lukket og venstre er åpent på grunn av kjøling. Mens på LCI med Webasto er begge lukket. Dog usikker på om de til LCI passer pre-LCI siden festene til tåkelys og tåkelysdeksel er annerledes? Får se hva som er hva når jeg henter de hos Bavaria til neste fredag, ikke krise om den ene er lukket og den andre er åpen heller men hadde jo vært greit at de var like sånn sett Dekselet på høyre side ser slik ut på M550d Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Mai 11, 2018 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2018 (endret) 31 minutter siden, EspenKrag skrev: Dekselet på høyre side ser slik ut på M550d Takk! Om du ser på venstre side (førersiden) på bilen din, ser det ut som dekselet har en plate bak som kan tas av slik at det blir åpent også der, eller er hele dekselet "støpt" slik at det ikke er mulig å gjøre det åpent? Hadde vært supert om du hadde giddet å ta et bilde av andre siden også På de vanlige dekslene til tåkelys er det en plate bak man kan velge å fjerne. Fant en M550d på Finn som har "åpne" deksler på begge sider, så finnes nok en måte å få det til på: https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=117897023 Endret Mai 11, 2018 av Walkabout Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet Mai 11, 2018 Share Skrevet Mai 11, 2018 Kan bekrefte at min M550d har åpne deksler på begge sider og kjølere godt synlig bak disse. Min har ikke webasto, men det ville virke ulogisk å fjerne tåkelys for å få inn luft til kjøling og så stenge grillen for webasto. Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenKrag Skrevet Mai 11, 2018 Share Skrevet Mai 11, 2018 Se der ja mitt ser ganske støpt ut, uten at jeg unersøkte veldig nøye min er pre-LCI med webasto Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cityhopper Skrevet Mai 11, 2018 Share Skrevet Mai 11, 2018 Min har samme opplegg som EspenKrag sine bilder viser. LCI med Webasto. Ser jo mer harmonisk ut med åpne deksel på begge sider, men Tyskerne har vel en tanke med dette... Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Mai 11, 2018 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2018 5 minutter siden, EspenKrag skrev: Se der ja mitt ser ganske støpt ut, uten at jeg unersøkte veldig nøye min er pre-LCI med webasto Takk igjen Har funnet ut av "mysteriet" nå - biler med Webasto har lukket deksel på førersiden og åpent deksel på passasjersiden, mens biler uten Webasto har åpent deksel på begge sider. Dette gjelder uavhengig av LCI Ifølge den allvitende @Saltkjelen så er delenummer for åpent deksel på førersiden 51118057617 og åpent deksel på passasjersiden 51118055134 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Mai 11, 2018 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2018 7 minutter siden, cityhopper skrev: Min har samme opplegg som EspenKrag sine bilder viser. LCI med Webasto. Ser jo mer harmonisk ut med åpne deksel på begge sider, men Tyskerne har vel en tanke med dette... Hmm, har du åpent deksel på passasjersiden og lukket på førersiden? Jeg trodde at det kun gjaldt M550d, og at alle LCI med Webasto (med mindre motorisering enn 550d) hadde lukkede deksler på begge sider Kan godt være det er noen unntak her, men på Finn ser de fleste LCI med Webasto slik ut. Snodige greier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cityhopper Skrevet Mai 11, 2018 Share Skrevet Mai 11, 2018 Kjører en 14' M550d, glemte vel å skrive det ja. Så teorien din stemmer nok godt den, @Walkabout 👍 Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Mai 11, 2018 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2018 5 minutter siden, cityhopper skrev: Kjører en 14' M550d, glemte vel å skrive det ja. Så teorien din stemmer nok godt den, @Walkabout 👍 Visste ikke at du virkelig hadde slått på stortromma med en M550d - gratulerer så mye Får svinge innom deg en dag i sommer og beskue beistet Tollefsen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cityhopper Skrevet Mai 11, 2018 Share Skrevet Mai 11, 2018 Jo takk Nå er vel min bil ganske diskrèt sammenlignet med din, jeg tøffer rundt på M351-felgene og alt mulig... Men går jo bra da, har vel overrasket en og annen Audi-pilot langs E18 de siste ukene hehe... Er bare å stikke innom når du er i byen, hyggelig det! Walkabout og Chris A reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Mai 12, 2018 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2018 I dag har jeg fått spylt av den gamle sprayfolien av vinterfelgene - fy f**n for en drittjobb. Tre timer med turbodyse og høytrykksspyler med 90 graders varme på vannet. Så den reklamen om at det bare er å dra det lett av igjen kan ta seg en bolle... Uansett, nå er de ferdig pusset ned og klare for nytt lag med Foliatec, denne gang i sølv metallic Fahad, Chris A, flobben og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Mai 18, 2018 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2018 Greit å få på M550d-dekslene i dag BimmerFan!, cityhopper, Chris A og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 20, 2018 Share Skrevet Mai 20, 2018 Nice! Var pent med den sølvstripen også, egentlig. Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mai 20, 2018 Share Skrevet Mai 20, 2018 Dette ble veldig bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå