Slavearbeider'n Skrevet Mai 26, 2016 Share Skrevet Mai 26, 2016 14 minutter siden, williamwiers skrev: Også lurer eg litt på hvordan folk holder felgene sine, med tanke på eiring/korrosjon pollerer dere ofte? Hvilken voks? Osv. Legg gjerne ved produkter/link til hvor dere kjøper det Jeg går over felgene med autosol og litt polergarn ett par ganger i mnd. Til voksing har jeg brukt Swiss wax Autobahn. Beader bra fortsatt etter en månedstid. Har ikke lagt på noe mer voks siden første gang jeg voksa felga. williamwiers reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 26, 2016 Share Skrevet Mai 26, 2016 Mm, nydelig williamwiers reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mai 27, 2016 Share Skrevet Mai 27, 2016 Klar for treff imorgen? Jeg bruker Meguiars all metal polish på kantene mine. Bruker ikke voks da dette fjerner noe av glansen (hvertfall autobahn). Polerer når jeg ser det er begynt å komme merker etter dråper osv. Det viktigste er å tørke leppene etter vask og når du parkerer bilen, hvis du ikke har voks på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Mai 27, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2016 1 time siden, Frode D skrev: Klar for treff imorgen? Jeg bruker Meguiars all metal polish på kantene mine. Bruker ikke voks da dette fjerner noe av glansen (hvertfall autobahn). Polerer når jeg ser det er begynt å komme merker etter dråper osv. Det viktigste er å tørke leppene etter vask og når du parkerer bilen, hvis du ikke har voks på. Iitt småfiks/justeringer idag så er eg så klar som eg kan bli Sett at den blir brukt litt ja, har vell den på bilxtra? Takk for tips! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mai 27, 2016 Share Skrevet Mai 27, 2016 Jepp, de har den på bilxtra williamwiers reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 27, 2016 Share Skrevet Mai 27, 2016 13 timer siden, Frode D skrev: Klar for treff imorgen? Jeg bruker Meguiars all metal polish på kantene mine. Bruker ikke voks da dette fjerner noe av glansen (hvertfall autobahn). Polerer når jeg ser det er begynt å komme merker etter dråper osv. Det viktigste er å tørke leppene etter vask og når du parkerer bilen, hvis du ikke har voks på. du hakke vurdert en coating? kanskje dette vil hjelpe ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mai 27, 2016 Share Skrevet Mai 27, 2016 Nå, Freakshow skrev: du hakke vurdert en coating? kanskje dette vil hjelpe ^^ Godt mulig det hjelper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomaleo Skrevet Mai 28, 2016 Share Skrevet Mai 28, 2016 On 26.5.2016 at 23.56, williamwiers skrev: Også lurer eg litt på hvordan folk holder felgene sine, med tanke på eiring/korrosjon pollerer dere ofte? Hvilken voks? Osv. Legg gjerne ved produkter/link til hvor dere kjøper det regner med at du kansje har sett det i tråden min men uansett så ble det brukt denne polishen: denne polishen var RÅ http://bilnerden.no/auto-finesse-mercury-metal-polish og denne voksen nå på forrige proffpolering på min http://bilnerden.no/collinite-liquid-insulator-wax-845 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Mai 28, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2016 2 timer siden, thomaleo skrev: regner med at du kansje har sett det i tråden min men uansett så ble det brukt denne polishen: denne polishen var RÅ http://bilnerden.no/auto-finesse-mercury-metal-polish og denne voksen nå på forrige proffpolering på min http://bilnerden.no/collinite-liquid-insulator-wax-845 Takk for tips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomaleo Skrevet Mai 28, 2016 Share Skrevet Mai 28, 2016 44 minutter siden, williamwiers skrev: Takk for tips skal byttte ut denne voksen med autobahn neste gang tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Mai 28, 2016 Share Skrevet Mai 28, 2016 25 minutter siden, thomaleo skrev: skal byttte ut denne voksen med autobahn neste gang tror jeg Autobahn kan anbefales. thomaleo reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomaleo Skrevet Juni 5, 2016 Share Skrevet Juni 5, 2016 følger tråden din på nytt også takker for en grom dag i går! williamwiers reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Juni 15, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2016 (endret) Kan vell oppdatere litt her vært på west meet i bergen og gs treffet i bud! Begge deler gikk strålende og har fått møtt på mange kjente og ukjente. Blant annet hilst på @thomaleo, @FredrikKrokrud Og @Marcus Drønnen Steffensen Har planer om e30meet, men usikker på om eg får ferdig mitt lille nyinnkjøpte prosjekt 🤔 Ellers er det ikke mye nytt, men slenger med litt bilder tatt av meg(med ymse kvalitet😒) og andre Endret Juni 16, 2016 av williamwiers HenrikSolberg, Amarios, sandersander og 7 andre reagerte på dette 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Juni 16, 2016 Share Skrevet Juni 16, 2016 Møtte hele kolonnen deres når dere var på veg oppover til bud, var mye lavt og gromt! williamwiers reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Juni 22, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2016 Etter at eg fikk mangellapp på felger, us og senk 5 mai har eg endelig somlet meg til å ta hjulstilling i går og få den vist på vegvesenet idag så no er coilovers godkjent i vognkort! Gikk veldig greit, hadde på dpf men resten bak er rakt og kontrolløren sa ingenting på det. Bendik Kjellevold, danskiii og Daniel. reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå