Gå til innhold

William's Bmw e36 Coupe

Anbefalte innlegg

14 minutter siden, williamwiers skrev:

Også lurer eg litt på hvordan folk holder felgene sine, med tanke på eiring/korrosjon :) pollerer dere ofte? Hvilken voks? Osv.

Legg gjerne ved produkter/link til hvor dere kjøper det

Jeg går over felgene med autosol og litt polergarn ett par ganger i mnd. Til voksing har jeg brukt Swiss wax Autobahn. Beader bra fortsatt etter en månedstid. Har ikke lagt på noe mer voks siden første gang jeg voksa felga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klar for treff imorgen? :)

Jeg bruker Meguiars all metal polish på kantene mine. Bruker ikke voks da dette fjerner noe av glansen (hvertfall autobahn). Polerer når jeg ser det er begynt å komme merker etter dråper osv. Det viktigste er å tørke leppene etter vask og når du parkerer bilen, hvis du ikke har voks på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Frode D skrev:

Jeg bruker Meguiars all metal polish på kantene mine. Bruker ikke voks da dette fjerner noe av glansen (hvertfall autobahn). Polerer når jeg ser det er begynt å komme merker etter dråper osv. Det viktigste er å tørke leppene etter vask og når du parkerer bilen, hvis du ikke har voks på.

Iitt småfiks/justeringer idag så er eg så klar som eg kan bli :) 

Sett at den blir brukt litt ja, har vell den på bilxtra? Takk for tips! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Frode D skrev:

du hakke vurdert en coating? kanskje dette vil hjelpe ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 26.5.2016 at 23.56, williamwiers skrev:

Også lurer eg litt på hvordan folk holder felgene sine, med tanke på eiring/korrosjon :) pollerer dere ofte? Hvilken voks? Osv.

Legg gjerne ved produkter/link til hvor dere kjøper det

regner med at du kansje har sett det i tråden min men uansett så ble det brukt denne polishen:
denne polishen var RÅ 8)

http://bilnerden.no/auto-finesse-mercury-metal-polish

og denne voksen nå på forrige proffpolering på min :)

http://bilnerden.no/collinite-liquid-insulator-wax-845

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, thomaleo skrev:

regner med at du kansje har sett det i tråden min men uansett så ble det brukt denne polishen:
denne polishen var RÅ 8)

http://bilnerden.no/auto-finesse-mercury-metal-polish

og denne voksen nå på forrige proffpolering på min :)

http://bilnerden.no/collinite-liquid-insulator-wax-845

Takk for tips :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Kan vell oppdatere litt her :) 

vært på west meet i bergen og gs treffet i bud! Begge deler gikk strålende og har fått møtt på mange kjente og ukjente. Blant annet hilst på @thomaleo, @FredrikKrokrud Og @Marcus Drønnen Steffensen

Har planer om e30meet, men usikker på om eg får ferdig mitt lille nyinnkjøpte prosjekt 🤔 Ellers er det ikke mye nytt, men slenger med litt bilder tatt av meg(med ymse kvalitet😒) og andre :)

image.jpeg

image.jpeg

image.png

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

Endret av williamwiers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter at eg fikk mangellapp på felger, us og senk 5 mai har eg endelig somlet meg til å ta hjulstilling i går og få den vist på vegvesenet idag :) så no er coilovers godkjent i vognkort! Gikk veldig greit, hadde på dpf men resten bak er rakt og kontrolløren sa ingenting på det.

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...