Gå til innhold

Fredrik 90 sin F10 530d Solgt!! Takk for alt..


Anbefalte innlegg

Fredrik
Nydelig bil!
Og jeg regnet med at du forstod at kunnskap kontra synsing, er informativt.
Dette blir mitt siste innlegg i denne software oppgradering saken.  Det var slett ikke meningen at det skulle utarte seg, men svarene jeg fikk på temaet her inne ,vekket en ørliten mistanke i min logikk om at "noe" ikke stemmer.
Og jeg fikk rett.
Jeg har nå på svært kort tid lært meg mye om hva bilen min kan tåle av "Newton meter" styrke.

ahj
Beklager at jeg provoserer deg så mye at du må bli personlig mot meg.
Er ikke kunnskap bedre enn å "synse & tro" da?
Selv når det konstateres at du tar feil, 525d og 530d har ikke samme girkasse, er du så frekk å ikke gi meg en unnskyldning. Jeg må le. :headbang: 

hanze
Du fattet poenget ved 525d girkassens begrensninger.

Det at du blir forvirret over annonsen du linker til, har jeg muligens èn forklaring på etter å ha lest meg litt opp på div. f10 forum i utlandet.
Årsak = Grådighet av selger. Lett å programmere software og uvitenhet( i beste fall?) av kjøper.

Vi vet nå at BMW oppgir 500nm. som max. belastning på girkasse GA8HP45Z  som F10 525d har fått montert.
Hvis du leser fra det samme forum som jeg linket til over her, avslører en slik selger, på forumet!, at det kun handler om profitt og at kunden lar seg villig lure! 
http://www.f10-forum.de/board1-f10-f11-forum-allgemein/board4-f10-f11-motor-getriebe-auspuff/81-unterschied-motor-525d-530d-leistungssteigerung-m%C3%B6glich/index4.html?s=a28260ac8550a46f2cdaefc762d6f151a323648f

Les fra innlegg nr. 55 og utover og se hvor stor sjokkeffekt forummedlemmer blir i, over oppriktigheten til en kjeltringselger som gladelig og med full kunnskap om at bilen ikke vil tåle det, selger alt for sterk software oppgradering.
Samtidig annonserer han om at han er autorisert til å reparere alle skader forårsaket på grunn av for sterk motorkraft.
Han legger ut navn og firma, uten blygsel.

-Kjeltringpakk mao.  :---) 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredrik

Nydelig bil!

Og jeg regnet med at du forstod at kunnskap kontra synsing, er informativt.

Dette blir mitt siste innlegg i denne software oppgradering saken.  Det var slett ikke meningen at det skulle utarte seg, men svarene jeg fikk på temaet her inne ,vekket en ørliten mistanke i min logikk om at "noe" ikke stemmer.

Og jeg fikk rett.

Jeg har nå på svært kort tid lært meg mye om hva bilen min kan tåle av "Newton meter" styrke.

ahj

Beklager at jeg provoserer deg så mye at du må bli personlig mot meg.

Er ikke kunnskap bedre enn å "synse & tro" da?

Selv når det konstateres at du tar feil, 525d og 530d har ikke samme girkasse, er du så frekk å ikke gi meg en unnskyldning. Jeg må le. :headbang: 

hanze

Du fattet poenget ved 525d girkassens begrensninger.

Det at du blir forvirret over annonsen du linker til, har jeg muligens èn forklaring på etter å ha lest meg litt opp på div. f10 forum i utlandet.

Årsak = Grådighet av selger. Lett å programmere software og uvitenhet( i beste fall?) av kjøper.

Vi vet nå at BMW oppgir 500nm. som max. belastning på girkasse GA8HP45Z  som F10 525d har fått montert.

Hvis du leser fra det samme forum som jeg linket til over her, avslører en slik selger, på forumet!, at det kun handler om profitt og at kunden lar seg villig lure! 

http://www.f10-forum.de/board1-f10-f11-forum-allgemein/board4-f10-f11-motor-getriebe-auspuff/81-unterschied-motor-525d-530d-leistungssteigerung-m%C3%B6glich/index4.html?s=a28260ac8550a46f2cdaefc762d6f151a323648f

Les fra innlegg nr. 55 og utover og se hvor stor sjokkeffekt forummedlemmer blir i, over oppriktigheten til en kjeltringselger som gladelig og med full kunnskap om at bilen ikke vil tåle det, selger alt for sterk software oppgradering.

Samtidig annonserer han om at han er autorisert til å reparere alle skader forårsaket på grunn av for sterk motorkraft.

Han legger ut navn og firma, uten blygsel.

-Kjeltringpakk mao.  :---) 

 

 

Jeg har svart deg på PM. :) Og jeg skrev hysterisk for dine siste innlegg snakket du bare om girkasse, derfor ikke noe å henge seg oppi. Og jeg ble ikke i nærheten provosert. Bare litt dumt at du skriver det du skriver, for jeg tolker det slik at det jeg har funnet ut av, det jeg har lest på nettet er feil og at jeg ikke har rett til å ytre min mening når du klart å tydelig har ytret din mening. Men resten kan vi ta på PM. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredrik hadde ikke du noen gode skinnpleie produkter? Eller hugser eg feil nå? Eg spør likevel..  Interiøret mitt i M5'n er relativt strøkent sett bortifra noe slitasje merke på sjåførputen plassert ved mageregionen på venstre side. (rekner med dette er slitasje fra ut og påstigning da det ikke er slitasje ellers.) Mesteparten av denne slitasjen er på det blå skinnet, men en liten del på sorte. Hvilke produkter vil du anbefale? Er så sinnsykt mange produkter ved søk at man blir jo forvirret av mindre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredrik hadde ikke du noen gode skinnpleie produkter? Eller hugser eg feil nå? Eg spør likevel.. Interiøret mitt i M5'n er relativt strøkent sett bortifra noe slitasje merke på sjåførputen plassert ved mageregionen på venstre side. (rekner med dette er slitasje fra ut og påstigning da det ikke er slitasje ellers.) Mesteparten av denne slitasjen er på det blå skinnet, men en liten del på sorte. Hvilke produkter vil du anbefale? Er så sinnsykt mange produkter ved søk at man blir jo forvirret av mindre..

Swissvax sitt leather care kit er kjempe bra og kjempe lett å bruke. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Swissvax sitt leather care kit er kjempe bra og kjempe lett å bruke. :)

Det siterer jeg også på, kjempefint produkt, med sterk, men god lukt, men har ikke brukt elefantvoksen til sist, kùn rens og melken. ;) (Y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...