Gå til innhold

Fredrik 90 sin F10 530d Solgt!! Takk for alt..


Anbefalte innlegg

Da har jeg vært på mitt første BMW treff med denne bilen :D Var på BMW dagene på rudskogen, i ett pøsende regnvær... Var ikke så mye folk pga været sikkert men det var likevel noen fine biler å se på :) Var så heldig å få sitte på med Crabfish190 på banen i hans 540i, det var rått :cool: Etterpå stakk vi til Sverige å handla og det var deilig med ett dypt og stort bagasjerom, E90en hadde alltid sine begrensninger der ;) Mange mil bak rattet på en dag og jeg må bare si at bilen er nydelig å kjøre på langtur, sitter upåklagelig i stolene og forbikjøringer gjøres effektivt og sikkert med N57 maskinen ;)

post-47692-0-38358500-1404313819_thumb.j

post-47692-0-34748700-1404043997_thumb.j

post-47692-0-94400600-1404044012_thumb.j

post-47692-0-05565700-1404044028_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med veldig fin bil. Jeg liker spesielt at det er sedan som i mine øyne er mye finere enn stasjonsvogn.

Takker for det :D Jeg har alltid vær en sedan entusiast, mulig jeg er konservativ men stasjonsvogn er for å få bedre plass og da blir liksom noe "kommersielt" og upersonlig over det hele... Skal man først ha ett karosseri med full takhøyde helt bak så kan man like godt kjøpe X5 ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg synes ikke det er så ille på disse fargene, men som tiden går så får man se hvordan pre LCI designet endres og om man trenger M-sport for å holde bilens utseende "up to date" :) Med E6x så er M-sport i dag ett must syens jeg, og da ser den faktisk ikke ut som en 11 år gammel modell ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriver her også, og følger med, igjen: Kjempefin bil, et smykke i "vår" stil, og virkelig stas å se dere, ale sammen! Ser frem til neste møte og skikkelig fotoshoot! ;)

Mange takk for det HF :) Takk for sist ja, var hyggelig og jeg leita etter deg før vi reiste på Lørdag men fant deg ikke...

I August skal vi til Oslo så da får vi ta en fotoshoot av begge bilene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange takk for det HF :) Takk for sist ja, var hyggelig og jeg leita etter deg før vi reiste på Lørdag men fant deg ikke...

I August skal vi til Oslo så da får vi ta en fotoshoot av begge bilene ;)

 

Da får du si i fra, for den fargen din vil jeg se live. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært en liten tur inn i landet, nærmere bestemt Tovdal :) Jeg elsker veiene innover der, herlige svinger og kurver med relativt god asfalt :) Er en fryd å kjøre her, stille inn Sport+ og bare more seg igjennom svingene med godt tempo. Ikke noe spinning ut av svinger og hylende dekk, men holde en god marsjfart og effektiv forsere svinger og curver med F10ens herlige understell og styrefølelse. Veier som hadde vært kjedelige i hvilken som helst annen bil blir en sann fryd å kjøre på med BMWen. Sport+ har nesten blitt en selvfølge på veier som dette, gjør så mye med kjørefølelsen og hvordan bilen oppleves :D

post-47692-0-38280900-1404682804_thumb.j

post-47692-0-55065100-1404682818_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...