Gå til innhold

Min F10 - Fra Carbonsort til Gloss Dark Red - SOLGT


 Share

Anbefalte innlegg

Ser skikkelgi bra ut, elsker dimmen på vinterhjula, burde absolutt vært flere som gjør slik.

Takk for det flobben :) går helt fint å kjøre med så store dekk. Hadde null problemer med å komme meg frem :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forventet heller ikke noe annet.

Hadde 235/35/19 på gamle e90 lcin, fungerte skikkelig bra, også hadde jeg 245/40/19 på f11n, aldri vært noe problem. Nå står den på org 17" vinterhjula, spent på hvordan den er å kjøre med de.

Mitt inntrykk er at vinterhjul uten runflat kan man fint gå ned i profil og opp i tommer uten noe problem.man kjører jo fort på vinterhjul 4-5 måneder og synes det er greit at bilen ser kul ut da også. Store sommerhjul og stålfelger på vintern er det dummeste jeg ser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forventet heller ikke noe annet.

Hadde 235/35/19 på gamle e90 lcin, fungerte skikkelig bra, også hadde jeg 245/40/19 på f11n, aldri vært noe problem. Nå står den på org 17" vinterhjula, spent på hvordan den er å kjøre med de.

Mitt inntrykk er at vinterhjul uten runflat kan man fint gå ned i profil og opp i tommer uten noe problem.man kjører jo fort på vinterhjul 4-5 måneder og synes det er greit at bilen ser kul ut da også. Store sommerhjul og stålfelger på vintern er det dummeste jeg ser.

Helt enig med deg. På en så tung bil som f10/11 går det helt fint å kjøre med store dekk. Walkabout kjører jo med 255 foran og 285 bak uten problemer. Ble trist med både 18" og 19" :) måtte bare opp til 20" for å bli fornøyd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gud fader å pen den ble når du byttet eksos utseende bak.

Bilen er knallfin enkelt og greit.

Likær tråden på denne f10en :)

Takk for det, sveigis :) ble ganske fornøyd selv også :) Endret av Fahad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ikke vurdert lyktesenkere? Synes det gjør seg på sorte biler - er litt rart art det øverste hvite feltet i lykten ikke heller er tilpasset bilens farge. Hadde ikke bilen min allerede vært hvit så hadde jeg definitivt kjøpt slike. Satt på det samme på mine foreldres X1, ble veldig mye bedre :)

post-62632-0-10217500-1452034342_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...