Turbo-HF Skrevet Januar 6, 2016 Share Skrevet Januar 6, 2016 Jeg vurderte det før jeg gikk for Lamin-X men følte at det fikk hovedlyktene til å se smalere ut, noe som ødelegger litt av fronten på bilen etter min mening Samme konklusjon som meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Januar 6, 2016 Share Skrevet Januar 6, 2016 Meget pen bil, følger med!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Januar 6, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2016 Samme konklusjon som meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Januar 6, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2016 Meget pen bil, følger med!! Tusen takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Januar 6, 2016 Share Skrevet Januar 6, 2016 (endret) Knallfin F10, ja Den er gjort "riktig". Endret Januar 6, 2016 av Torek Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Januar 11, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2016 (endret) Da har jeg solgt mine Avantgarde M510 21". Var utrolig fornøyd med felgene men ville ta steget opp til noe dyrere og da jeg skjønte at flobben sine 21" er for salg var det bare å slå til Jeg la merke til med engang at dette er skikkelig kvalitetsfelger og de veier svært lite til å være 21". Gleder meg enda mer til sommeren nå Var og hentet dem idag, utrolig hyggelig fyr og for en digg bil han har kjøpt seg. Vi tok oss en kjøretur i X5'en hans..bilen er så sinnsyk massiv og lyden til 3 literen er herlig. Endret Januar 11, 2016 av Fahad mslello, flobben, BimmerFan! og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 11, 2016 Share Skrevet Januar 11, 2016 Lekre felger det der! Blir veldig bra Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Januar 12, 2016 Share Skrevet Januar 12, 2016 Perfekte felger! Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Januar 12, 2016 Share Skrevet Januar 12, 2016 Takk for kjøpet Har troen på at dette blir veldig bra på og at du blir veldig fornøyd med felgene. Er skikkelig kvalitetsfelger. Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Januar 12, 2016 Share Skrevet Januar 12, 2016 Lekre felger! Passer perfekt på F10 Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Januar 12, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2016 Takk for kjøpet Har troen på at dette blir veldig bra på og at du blir veldig fornøyd med felgene. Er skikkelig kvalitetsfelger. Bare hyggelig ☺ ja disse tror jeg vil se enda bedre ut enn Avantgarde felgene ☺ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Januar 12, 2016 Share Skrevet Januar 12, 2016 Bare hyggelig ☺ ja disse tror jeg vil se enda bedre ut enn Avantgarde felgene ☺ Dette tror jeg blir veldig bra. Spesielt med de siste oppgraderingene dine. Får vi se en prøvemontering snart? Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Januar 12, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2016 (endret) Dette tror jeg blir veldig bra. Spesielt med de siste oppgraderingene dine. Får vi se en prøvemontering snart? Frister veldig med prøvemontering ☺ skal prøve å få det til når jeg får tid ☺ Endret Januar 12, 2016 av Fahad Skulebollen, ahj og Turbo-HF reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Februar 21, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2016 Vurderer å bytte stussene fra 102 mm til 90 mm. Synes at det ser mer "originalt" ut. Legger ut to bilder, hva synes dere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Februar 21, 2016 Share Skrevet Februar 21, 2016 syns du skal ha de du har nå mer utfyldig, trur 90mm kan bli litt smått Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå