Naits89 Skrevet August 10, 2014 Skrevet August 10, 2014 HeiDa har jeg anskaffet meg min første BMW En E34 M5 Touring 1994 mod produsert 11/1993 NR 683 av 891 ruller rett over 190k kmDette begynner jo og bli en klassiker og føler jeg har en plikt til og ta vare på denne og holde den helt originalSer alt for mange av denne bilen som er harryfiserte, trimmet . senket. moddet .breddet osv osv... Det begynner vell og skrante på de som er lik da de kom håndbygde fra BMW M divisjonenHeldigvis var forrige eier også en entusiast og meget dyktig og nøye så bilen har kjørt på rett olje med hyppige skift hele tidenog interiøret er helt fantastisk godt holdt ser ut som nytt Planer med bilen er følgende*Ta alt av rust *justere ventiler*synkronisere throttle body*nye plugger*bytte alt av vakuum slanger*bytte bak dempere originale*bytte alle vesker/oljer gir diff bremser kjøling motor servo osv*få justert sls skikkelig inn*lakkere opp motordeksler i orginale farger*lakkere opp det som trengs på karosseri*understellsbehandling*bytte alle bremser originale*renovere original felgene*renovere original eksosen Generelt få bilen så fin så mulig og holdes originalKommer nok flere ting på veien så få oppdatere etterhvert Har hatt bilen et års tid ca og begynt så småttBegynte med og ta alt av rust eg fant og det var ikke så veldig mye men noe er det jo på en 20 år gammel bilFant litt på underside av dører bakluke enkelte steder under bilen osvså da var det fremm med sanblåseren og begynne Har tatt noen bilder underveisDet som er gjort til nå*byttet alle bremser (skiver klosser) lakket opp calippere*byttet motorolje filter castrol M olje*byttet bakdempere*renovert eksos*lakkert ene motor deksel de andre kommer *div rust fjernet og grunnetmmHåper noen liker det de ser Mer kommer etterhvertBeklager uklare bilder kommer bedre Werther, norbakken og opeth84 reagerte på dette 3
-Erik- Skrevet August 10, 2014 Skrevet August 10, 2014 dette må jo bli bra Og dette må jo følges med på
Fredrik 90 Skrevet August 10, 2014 Skrevet August 10, 2014 Dette høres spennende ut, slike biler som dette er definnetivt en kommende klassiker som bør taes vare på Jeg liker at du har tenkt å holde bilen helt original, det fortjener denne. Ser frem til å få se flere bilder av bilen utvendig
sveigis Skrevet August 10, 2014 Skrevet August 10, 2014 Dette må bli bra. Og det at den bilen blir holdt original er jo et pluss uten tvil. Her må du legge ut bilder etterhvert som du holder på.
Naits89 Skrevet August 3, 2016 Forfatter Skrevet August 3, 2016 På tide og friske opp igjen tråden etter litt "dvale" Nå kommer det masse deler i posten og reisen fortsetter No skal den bli helt ferdig før jeg gir meg Flere bilder kommer etterhvert Marius2002, sveigis og S. Gunstad reagerte på dette 3
Naits89 Skrevet August 26, 2016 Forfatter Skrevet August 26, 2016 Da er billen kommet ned fra bukkene og fått sin første vask på lenge Skal kjøre den inn til verksted og få gjort noen jobber på den og så går det videre til eu kotroll og skilter Etter det tekniske er tatt kommer det kosmetiske og lurer på en hellakering i original farge for og få den helt 100% Werther reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå