Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

2 timer siden, DanielStance skrev:

Strøken E34 520i Touring med lav kilometerstand

http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=78879470

Meget pen bil. På tross av at den så si ikke har ekstrautstyr så tror jeg likevel denne kan gå for prisforlangende. Det takket være originalstanden og ikke minst lav kilometerstand :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Fredrik 90 skrev:

Meget pen bil. På tross av at den så si ikke har ekstrautstyr så tror jeg likevel denne kan gå for prisforlangende. Det takket være originalstanden og ikke minst lav kilometerstand :) 

Den var faktisk jævla dårlig utstyrt til å være en 1995/96 modell må jeg si. Hadde nok gjort seg med el vindu og en M50B25. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du sier det og jeg zoomer inn så kan det se ut som at den platen er montert opp ned på undersiden. Er nok ingen skade skjedd, selv om han skulle mangle en plate på oversiden. Flytte over tar ikke så langt tid, det mest tidskrevende er å fjerne ting i bagasjerommet for å komme til.

Kan bare hende at han fikk "brainfreeze" da han monterte. Jeg selv satte en bremsekloss feil vei her om dagen, merka det da jeg skulle sette på hjulet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7 July 2016 at 12.30, danskiii skrev:

 

Er bilen godt tatt vare på så er da 200 000km ikke noe å fnyse på :)

Men litt feil tråd for slikt :) 

Veit da, men gadd ikkje å lage ein ny tråd berre for eit lite spørsmål xp Beklage for det. Takk for svar uansett

Endret av The_New_Kid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...