Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

6 timer siden, Hawkon88 skrev:

Jaa.. Jeg vet ikke.. :)

 

Jeg syns hvertfall denne her var ekstremt kul!

 

http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=83629392&fks=83629392

Den var rå!! 😁 Digga den både innvendig og utvendig

3 timer siden, klovnious skrev:

Den 1 serien må være litt av en opplevelse å kjøre! 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Gabz skrev:

200k uregistrert? Bare jeg som synes det virket veldig mye?

http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=84096656

Haha null peiling på pris på disse men var på det såkalte treffet på Schmiedmann på lørdag å så denne sto inne. Når man skal ha en bil inne i en butikk så går det iallefall Ann å sørge for at den er fin 😂 Vet ikke om den er kjørt tvers imellom skauen eller i børstevask men lakken på den er FULL av småriper!!! Å felgene var fulle v bremsestøv/møkk osv hehe trodde det firma hadde lagt ned for lengst. Skjønner virkelig ikke at di har orket å ta seg bryet med å flytte å i tillegg tydeligvis åpne "M-verksted"... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Trond H. Olsen skrev:

Hehe, syns den er kul jeg.
Men den ble solgt med henger (bakpart av touring), men nåværende eier har vel beholdt den eller noe annet.

Tror den har vært innom tråden her før. Gøy med noe som ikke følger trender, men om det var så kult, hmm. Jeg synes ikke det, minner mer om førsteutgaven av en Caddy enn en BMW.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt å kunne bruke en e30 til noe, men halve wow-faktoren er borte uten hengeren.

 

jeg vet ikke mer om schmiedmann enn at de har har slitt voldsomt med økonomien. På proff er det bare et konkursbo som er registrert, så da er de vel konk. Mulig de klarer å drive bedre i danmark, men for å gjøre suksess i norge ville jeg byttet navn og tatt kundeservicen/levering på alvor. Jeg liker imidlertid webshoppen til schmiedmann best, og den er så vidt jeg ser oppe enda..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå, Shattered skrev:

Tja, glassluka er vanlig med litt rust da. Synes ikke 50 er helt feil om bilen er i god stand. 

Når du ser hva som er av synlig rust, man kan jo bare tenke seg hvordan den er på alle de mindre synlige stedene. Jeg personlig hadde ikke gitt 50k for den, litt for mye arbeid med den til at den skal holde ut mange år på veien, regner med mye av understellet kanskje kan være kjeks.  Dette er jo litt synsing fra min side da jeg ikke kjenner bilen fult ut, men ett lite bilde av hvordan den ser ut har man jo gjort seg opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, tennbrikket skrev:

Når du ser hva som er av synlig rust, man kan jo bare tenke seg hvordan den er på alle de mindre synlige stedene. Jeg personlig hadde ikke gitt 50k for den, litt for mye arbeid med den til at den skal holde ut mange år på veien, regner med mye av understellet kanskje kan være kjeks.  Dette er jo litt synsing fra min side da jeg ikke kjenner bilen fult ut, men ett lite bilde av hvordan den ser ut har man jo gjort seg opp.

E39 pleier å være bra for rust, men det pleier gjerne å være et gåent jekkfeste, eller liknende med på kjøpet. Men dersom bilen er bra ellers, er det ikke sikkert det er så mye rust rundt på bilen. Har hatt et par E39'er, og det vanligste er oppspist bakluke og gjerne jekkfeste. I noen tilfeller er glassluka bra og resten dritt, eller motsatt, eller begge er søppel. 

Men tja, om bilen er bra for rust er sikkert ikke 50 noen upris. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...