Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

On 16.2.2017 at 23.43, Gabz skrev:

Neinei, tenkte bare hvor mye kjøremaskin du får for samme penger som veldig mye middelmådige biler :) Husker disse kostet veldig mye mer litt tid tilbake. 

Innkjøpsprisen er det ingenting å si på. Men den faller litt mellom barken og veden syns jeg. For kostbar til å være bruksbil, (en f10 med litt motor koster det samme, og man får sannsynligvis et rimeligere bilhold), og for trackdays osv, er e9x er bedre valg pga vekt og størrelse. 

Sammen med et litt dårlig rykte er nok e60m5 blitt litt tungsolgt, og prisen må reduseres.. Ellers er det ikke første gangen at m5 ligger lavere i pris enn m3, når bilene blir mer enn 10år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, er jo sant det. Men er likevel en rå familiecruiser. Hadde heller eid en E60 M5 enn en godt utsyrt F1x tror jeg, tross "risikoen". Og M3 har vel vært en del dyrere en stund, men så synes jeg også de er veldig overpriset. 200k for en E36 og 400 for en E46.. Blir for dumt i mine øyne. Det gjelder jo mange performance-biler og "billige" lekebiler også. 200SX S14a for eksempel har jo gått fra 100k-ish til 150-180k. Blir jo ikke lekebil lenger når det er en bil til nesten 200 lapper som man dermed blir veldig forsiktig med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...