Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

26 minutter siden, Gabz skrev:

Står i annonsen, det. "Antall eiere 14". Det kommer opp automatisk når du taster inn skiltnummer når du legger ut annonsen.

Haha. Komisk. Det har jeg ikke lagt merke til før. Takk for info! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Marius2002 skrev:

Hvis det er en ekte class II er de en sjelden vare idag. Likevel er jeg enig i at den var i overkant dyr. Hvor er de originale BMW Motorsport-felgene? At det er GS-felger trekker ned.

Ellers var den pen :D 

Den er pen, men det føles som at den detter mellom 2 stoler pris/ytelsesmessig. Som e90 320si. Koster mer enn vanlig 320i, men for de fleste så vil 325i være et bedre valg. Noen ganger tenker jeg at BMW bare trykker ut noe for å få lov til å være med i WTCC.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, E.C. skrev:

Den er pen, men det føles som at den detter mellom 2 stoler pris/ytelsesmessig. Som e90 320si. Koster mer enn vanlig 320i, men for de fleste så vil 325i være et bedre valg. Noen ganger tenker jeg at BMW bare trykker ut noe for å få lov til å være med i WTCC.

Jeg er ikke uenig :)  Jeg hadde siktet til 325i til den prisen. Det er ikke så veldig lenge siden E36 M3 lå til den prisen heller. Man får dessuten fine 325i/328i til bare 60-90 000,-...

Endret av Marius2002
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, awt skrev:

Det har vært der siden tidenes morgen, men det er frivillig å legge inn.

Kan ikke huske å ha sett det sist jeg solgte bil, men.. :P

Sikkert ingen andre som har brukt det heller siden dette er første gang jeg ser det i en annonse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, DanielStance skrev:

Kan ikke huske å ha sett det sist jeg solgte bil, men.. :P

Sikkert ingen andre som har brukt det heller siden dette er første gang jeg ser det i en annonse.

Det har nok vært fra tidenes morgen som @awt sier :) Her fra en annonse jeg hadde i 2014:

IMG_3641.thumb.PNG.34d1a1efd0ddb3bcb8d6369d0ebb6775.PNG

Edit: Første side i denne tråden. Ligger en 650i, med fungerende link. Der også er dette spesifisert. 

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=40528488

Endret av Marius2002
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Marius2002 skrev:

Det har nok vært fra tidenes morgen som @awt sier :) Her fra en annonse jeg hadde i 2014:

Edit: Første side i denne tråden. Ligger en 650i, med fungerende link. Der også er dette spesifisert. 

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=40528488

Skjønt det nå :P Fant ut at E39en jeg har, har hatt 10 eiere haha :P

Endret av DanielStance
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Class II diskusjon: I aller høyeste grad bare "trykket ut", men fortsatt en kul homologeringsbil. "Class II" referansen handler om "DTM". I tiden når e30 ble pensjonert var det snakk om BMW skulle satse i da "Class 1" som ville være den grommeste 2,5l klassen (som før), eller i "Class II" som var de noe mer puslete, ikke like brede 2l bilene. Det ble faktisk gjennomført testing og delvis utvikling av en stk e36 Class 1 bil med m50 basert 2,5l på 400hk.

De gikk for Class II, bedre kjent som STW (Super Touren Wagen eller noe i den duren). Det var en kraftig modifisert e36, som bare ble råere og råere med årene, og hvor "McLaren" versjonen er den grommeste. Disse bilene er i bunn og grunn det samme som en e36 GTR, bare at GTRen har gjort plass til større hjul. De første e46 "gtr" (egentlig GT, som PTG bygde) var stort sett disse understellsdelene flytta over på e46.

 

318is Class II er altså homologeringsbilen for STW bilen. 318is fordi BMW Motorsport ønsker å kjøre med den allerede høyt utviklede s14 rekkefireren (ble senere byttet til fordel for s42). Den justerbare splitteren mener jeg det relativt brått ble slutt på i racing, men sikkert noen andre som husker greia med den bedre enn meg.

Det er for øvrig samme bilen (2 stk) som det senere ble satt i en p47 (m47 i racing versjon) diesel motor. Prosjektet ble ledet av "Alpina Jr." (Andreas Bovensiepen) tror jeg, som også var en av førererne sammen med navn som H.J.Stuck, hvor de som kjent vant 24H Nurburgring i 1998.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, DanielStance skrev:

Kan ikke huske å ha sett det sist jeg solgte bil, men.. :P

Kan jo hende at det ikke har kommet opp akkurat på den eller de bilene du har solgt også, av en eller annen grunn. Men når du taster inn skiltnummer for å lage annonse så kommer det automatisk opp også kan man fjerne det om man vil. Kan faktisk skrive inn ønsket tall også :P Så er sikkert mange av disse bilene med et dusin eiere som bare fjerner det. Har aldri opplevd å ikke få det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...