Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

On 18.8.2017 at 19.07, Hawkon88 skrev:

Siden motoren går, er det kanskje håp for at man kun trenger å bytte kjedestrammere?

Touringen du tenker på? Neh må nok bytte komplett glideskinner, kjede og strammere på den drittmotoren der :) Standard M62TU.

11 timer siden, Peak skrev:

Får krysse fingrene for at denne havner i rette hender -

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=102513732

Oh, fikk litt lyst på.. Men automat og B30 var litt lei kombinasjon :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Hawkon88 skrev:

Usj! Det var sikkert det dobbelte av hva jeg så for meg😭 Lettere å bare bytte motor da.

Haha ja det er nok en stor jobb :P Sikkert mye lettere på en rekkesekser, men igjen så sliter ikke de med slikt :P

Joda, men mtp hvor mye de sliter med det så burde man nesten byttet det på byttemotoren og med mindre det er nytt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 17.8.2017 at 22.51, Hawkon88 skrev:

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=87659317&fks=87659317

 

Gratulerer! Du mener bilen din blir verd 100k over markedspris fordi du har satt på m-performance klistremerker 435 steder på bilen din, i tillegg til alt jallagreier med lys, skjermer og girspake..

Her er en crazy idé: Hva med å ta bilder av bilen din på.. jeg vet ikke.. dagtid? :shock::D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Hernos skrev:

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=102366996&fks=102366996

"Bilen er aldri vinterkjørt" Hmm, noe usikker på det da den har levd på Svalbard.. 

Hehe, godt poeng. Regner med at selger mener at den aldri er kjørt der hvor det strøs og saltes, som det gjøres nesten overalt her på fastlandet. :) Nå er jo Svalbard omringet av hav, altså saltvann. Det kan selvfølgelig få følger for det på land når vær og vind drar med seg dette og det ligger "salt i luften". Jeg regner med den er godt vedlikeholdt i årene som har vært ut ifra bildene og nøye gjennomgått før salg :)

Endret av Marius2002
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Marius2002 skrev:

Hehe, godt poeng. Regner med at selger mener at den aldri er kjørt der hvor det strøs og saltes, som det gjøres nesten overalt her på fastlandet. :) Nå er jo Svalbard omringet av hav, altså saltvann. Det kan selvfølgelig få følger for det på land når vær og vind drar med seg dette og det ligger "salt i luften". Jeg regner med den er godt vedlikeholdt i årene som har vært ut ifra bildene og nøye gjennomgått før salg :)

Er vell sommer på svalbard å ?  selv om den kanskje bare varer fra 10 juni til 20 august :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Naitsirk skrev:

Er vell sommer på svalbard å ?  selv om den kanskje bare varer fra 10 juni til 20 august :P

Det er klart de har sommer der, riktig så fine også uten å ha vært der selv(en gammel kompis bor der nå og en annen var der i tre år, så har fått og får fortsatt  litt updates). :) Jeg synes derimot det er lite sannsynlig at bilen bare har blitt brukt i få måneder om sommeren, men utifra km-stand kan det kanskje uansett stemme. Likevel er ikke jeg kvalifisert til å svare på akkurat det. Svalbard(Longyearbyen) har mellom 200 og 260 dager med snø. Varierer fra år til år, med en tendens til at antall snødager går ned.

 

Endret av Marius2002
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...