Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
  På 13.5.2015 den 17.16, Ivrig86 skrev:

På 13.5.2015 den 18.35, Otis skrev:

Egentlig bare comfort seter og adaptive lys som er litt uvanlig, ellers mangler den jo SVÆRT mye utstyr for å være en bombe.

Så, NEI, det er ingen utstyrsbombe.

Dette var nok ironi fra Ivrig...

Skrevet
  På 13.5.2015 den 18.35, Otis skrev:

Egentlig bare comfort seter og adaptive lys som er litt uvanlig, ellers mangler den jo SVÆRT mye utstyr for å være en bombe.

Så, NEI, det er ingen utstyrsbombe.

Om det går under utstyrsbombe vet jeg ikke MEN til å være en 2004 520 til latterlige 105 tusen så har den veldig mye! Var det som var poenget :P E60 i den prisklassen har som regel det gamle rattet, flate seter og ganske sjelden M pakke :P Hadde jeg skulle hatt ny bil nå så hadde jeg kjøpt den helt klart!! Som sagt ikke ofte man finner sånne

Skrevet
  På 14.5.2015 den 13.45, BimmerFan! skrev:

http://www.finn.no/finn/car/used/viewimage?finnkode=58389089

Etter min mening den tøffeste 5-serie F10'n på finn :)

ditta er jo bilforrettninga ett steinkast unna meg (egentlig sann 10 steinskast, men du skjønner ka eg meiner). Frozen gray er LEKKERT. men felgene var i min smak heilt feil. 

Skrevet

En ganske god dose i såfall. Til tross for sliten tilstand så er vel dette en av de få 325i med manuell kasse som ikke er full av m styling osv sånn som de fleste er :P

Skrevet

@Erling T - Det kommer helt an på hva en ser på som et behov, men jeg kjøper nok aldri en BMW uten sportsseter, og i alle fall ikke en med nærmere 300hk...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...