Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, BrokeBoi skrev:

Dette må vel være noe av det råeste på norske skilter?


https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=325851239

Her er en til for salg..

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=242063706

Også går det vel en rød SV til mener jeg på, lurer på om ikke den er noe eldre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Fredrik 90 skrev:

Her er en til for salg..

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=242063706

Også går det vel en rød SV til mener jeg på, lurer på om ikke den er noe eldre.

Går en rød Aventador ikke så langt unna her. Han har og mye annet gromt han farter rundt i :) 

 

@BrokeBoi Må være helt sinnsykt å føle de brutale girskiftene der i ryggen! Gromme biler med nydelig lydbilde 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, BrokeBoi skrev:

@Fredrik 90 Den SVen har vel ligget på finn i flere år nå, den blir jo aldri solgt. Jeg mistenker at SVJen kommer til å bli solgt betydelig mye raskere da det er en mer spesiell bil.

Han som har den SVen er faktisk en kar i 70 åra. En skikkelig bilentusiast som bla har en helt sinnsyk Brabus med 900 hester. Han har også en Sierra Cosworth vingebil som han kjøpte ny på 80 tallet. Det er unikt i norsk målestokk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Snagg30 Absolutt! For meg markerer SVJen Lamborghini på topp før også de ble påvirket av elektrifiseringsmaset. Den nye Revuelto er ikke noen dårlig bil og har langt bedre lyd enn mye annet som lanseres om dagen, men forgjengeren var absolutt en villere bil. SVJ er vel å regne som et samleobjekt nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, BrokeBoi skrev:

@Snagg30 Absolutt! For meg markerer SVJen Lamborghini på topp før også de ble påvirket av elektrifiseringsmaset. Den nye Revuelto er ikke noen dårlig bil og har langt bedre lyd enn mye annet som lanseres om dagen, men forgjengeren var absolutt en villere bil. SVJ er vel å regne som et samleobjekt nå. 

Helt enig med deg! Her er det på sin plass å bemerke Porsche som enda leverer 4.0l suge motor i både 911 og Cayman :) gave pakke til bil entusiastene som har lommeboka til det, men for oss dødelige så vil det være mulig å eie noe slikt med PAW ved en senere anledning. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Ferrari or Lamborghini? - Porsche!" :-D

Jeg er ingen "superbil-person", så Lambo og Koenigsegg og alt det der synes jeg blir litt for mye show-off selv om de teknisk sett er utrolig imponerende. Nei, takke meg til noe som ser litt kjedeligere ut, men som likevel leverer imponerende ytelser. 

Porsche 911 | FINN.no

838_2055490618.jpg

 

 

Endret av Orjan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må vel også innrømme at superbiler aldri har fanget min interesse, min interesse penser seg mer inn på normale biler men med voldsom motorisering. Jeg er imponert over teknikken og fryder meg over at andre kjøper superbiler, men jeg kunne ikke tenkt meg noe i det segmentet selv. Jeg snakker med kollegaer og bekjente, og hvis man vinner den store lottogevinsten så er det alltid en superbil som er drømmen. For meg så ville en 911 Turbo S vært det mest sportslige jeg hadde kjøpt, men aller helst hadde jeg nøyd meg med F90 M5 CS og ett lager fullt av gamle BMW og Alpina modeller.

Hva slags plakater hadde du på veggen som barn? de fleste hadde en Lamborghini eller Ferrari. Jeg hadde tre plakater på veggen, en blå BMW E39 M5, en blå Porsche 964 og en rød 90 talls Ford Explorer (ikke at det er noen drømmebil, men fikk den på ei bilmesse😅)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Marius2002 skrev:

Men ja, Hyundai Ioniq 5 var vel verstingen som med topputstyrt bil hadde kun 160kg nyttelast. 

Det er jo helt ekstremt. Da kan du jo ikke ha med passasjerer i alle setene en gang! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...