Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

Dvs at det er samme eier som hadde D3'en som ble tvangssolgt. Noe som videre betyr at jeg stiller meg skeptisk til å kjøpe bil av vedkommende..

 

Ærlig nok sak det :) Mener på B3 3.3'n er eid av sønnen til han som hadde D3, mer er ikke så altfor sikker... Jeg hadde ikke vert skeptisk til fyren, bilen er pent kjørt og godt ivaretatt, men ser poenget ditt  :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er samme fyr, var på tlf med han. Hyggelig ung kar som solgte D3en pga økonomiske problemer ifølge han selv, han var åpen om det.

Akkurat det tekniske kan vel de lærde strides om, da bilen dukket opp på stadssalg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Rute Og dør nr 1 knuste da bilen rullet ut av garasje på west tuning rute nr 2 knust uren for jobben av noen som følte det var ok en natt.

Rute nr 3 knuste i hendene mine da jeg skulle montere den. Så bestemte meg for å bare kjøpe dør med vindu. ...

Skulle vært hentet nå!!!!

Men greit den har fått mye medfart stakkar. .....

Felgen ble skrelt som en sardiner box av en kvinne som forblir u nevnt ....

Men den er jo Rat style tross alt. .

Helt på ekte! !!!#@#@@@#!!! $$

Men den skal hun ha hun punkterte ikke......

West Tuning kan sakene sine ja :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En venn av meg som vurderer og selge. Så og si ALT er gjort på denne bilen.. Byttet interiør til et utrolig lekkert BMW Individual interiør. Sort og grått, med nesten hvite sømmer. Skinnkledd dashbord, comfort stoler osv. Pioneer spiller som er montert opp mot multifunksjon på rattet. Motor er byttet til en som er gått mye kortere enn bil, og den er shinet opp og ser meget bra ut. Bilen er i utrolig god stand...

 

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=49279181&searchclickthrough=true

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...