Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

Er jo også greitt på ett bilforum og komme med sin mening :)

Vet om mange som har funnet en bil som er "tøff" og bare kjøpt, overpriset som F. Men uten og vite bedre har di kjøpt. Er jo lov og hjelpe di uvitende også! Synes ikke det er rett og bare la noen kjøpe den overprisete drittbilen, og deretter le av at noen faktisk betalte så mye. Greitt og si fra, så slipper man og bli "lurt" :)
Bilselger må gjerne prise det han vil ha, men på ett bilforum må det da vere lov og stille seg kritisk til prisen som er satt.

 

Også litt OT:  hva vil du Wicky gjøre siden det ikke er så smart og be deg holde kjeft :) ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg prøver å få solgt denne:

 

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=51319810

 

Jeg sliter litt med responsen, er det noen som har noen meninger om hvorfor? Har jeg lagt inn for dårlige bilder, for høy pris, teit tekst etc? 

Er åpen for forslag og synspunkter hvis noen har noen.

 

Er heller ikke ute etter snik-reklame, bare noen tips eller råd fra felles bmw-interesserte! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg prøver å få solgt denne:

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=51319810

Jeg sliter litt med responsen, er det noen som har noen meninger om hvorfor? Har jeg lagt inn for dårlige bilder, for høy pris, teit tekst etc?

Er åpen for forslag og synspunkter hvis noen har noen.

Er heller ikke ute etter snik-reklame, bare noen tips eller råd fra felles bmw-interesserte! :)

Få med deg litt mer om det er noen feil/galt med bilen, og ha et "kult" forside bilde, den kameraet nesten er i bakken og at ett litt skrått forfra der du sikter rett på lykta til bilen eller ett der du går lenger til siden av bilen der du så vidt kan se det andre lyset, (om du kjønner) ^^

★sent from my wifi microwave★

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nåja, man skal visst ikke kimse av disse 850ene ser det ut til. Går visst ganske greit med litt modifikasjoner.

Her er en bekjent av meg som tyner 850en sin på Ringen.

@min far hadde en veldig lik for flere år siden. t5 med noe høyere trykk. Gikk som ett uvær husker jeg  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...