Skulebollen Skrevet September 15, 2014 Share Skrevet September 15, 2014 Er jo også greitt på ett bilforum og komme med sin mening Vet om mange som har funnet en bil som er "tøff" og bare kjøpt, overpriset som F. Men uten og vite bedre har di kjøpt. Er jo lov og hjelpe di uvitende også! Synes ikke det er rett og bare la noen kjøpe den overprisete drittbilen, og deretter le av at noen faktisk betalte så mye. Greitt og si fra, så slipper man og bli "lurt" Bilselger må gjerne prise det han vil ha, men på ett bilforum må det da vere lov og stille seg kritisk til prisen som er satt. Også litt OT: hva vil du Wicky gjøre siden det ikke er så smart og be deg holde kjeft ? BMWE39turbo, HenrikSolberg, Fredrik 90 og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet September 15, 2014 Share Skrevet September 15, 2014 Hvis vi ikke skal diskutere annonsene, bilene og prisene i dem så kan vi jo like godt stenge hele denne tråden.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen76 Skrevet September 15, 2014 Share Skrevet September 15, 2014 Har jo flere ganger blitt kommentert pris her før, det har jo selv Wicky gjort. Har ikke før sett problemet i å drøfte litt om bilers "verdi" her inne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hmyrland Skrevet September 15, 2014 Share Skrevet September 15, 2014 Hei, jeg prøver å få solgt denne: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=51319810 Jeg sliter litt med responsen, er det noen som har noen meninger om hvorfor? Har jeg lagt inn for dårlige bilder, for høy pris, teit tekst etc? Er åpen for forslag og synspunkter hvis noen har noen. Er heller ikke ute etter snik-reklame, bare noen tips eller råd fra felles bmw-interesserte! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet September 15, 2014 Share Skrevet September 15, 2014 Nei jeg er ikke i markedet for en slik bil så jeg har dessverre ikke lov å hjelpe deg der... wicky124, D.Toft, Shattered og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet September 15, 2014 Share Skrevet September 15, 2014 Hei, jeg prøver å få solgt denne: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=51319810 Jeg sliter litt med responsen, er det noen som har noen meninger om hvorfor? Har jeg lagt inn for dårlige bilder, for høy pris, teit tekst etc? Er åpen for forslag og synspunkter hvis noen har noen. Er heller ikke ute etter snik-reklame, bare noen tips eller råd fra felles bmw-interesserte! Få med deg litt mer om det er noen feil/galt med bilen, og ha et "kult" forside bilde, den kameraet nesten er i bakken og at ett litt skrått forfra der du sikter rett på lykta til bilen eller ett der du går lenger til siden av bilen der du så vidt kan se det andre lyset, (om du kjønner) ^^ ★sent from my wifi microwave★ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet September 15, 2014 Share Skrevet September 15, 2014 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=51707649&searchclickthrough=true Skjelden sjanse, BMW M3 3.2 Bensin Haukefer, Skulebollen og sveigis reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet September 15, 2014 Share Skrevet September 15, 2014 Har enda til gode å se en M3 med diesel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet September 15, 2014 Share Skrevet September 15, 2014 Har enda til gode å se en M3 med diesel. Du tror kanskje ikke det var hele poenget med min post? Shattered og noekult reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gewinde Skrevet September 17, 2014 Share Skrevet September 17, 2014 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=51316867&searchclickthrough=true 850 som banebil? Hørtes nå ut som ett dårlig valg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet September 17, 2014 Share Skrevet September 17, 2014 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=51316867&searchclickthrough=true 850 som banebil? Hørtes nå ut som ett dårlig valg. haha rett fram kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 17, 2014 Share Skrevet September 17, 2014 Nåja, man skal visst ikke kimse av disse 850ene ser det ut til. Går visst ganske greit med litt modifikasjoner. Her er en bekjent av meg som tyner 850en sin på Ringen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet September 17, 2014 Share Skrevet September 17, 2014 Skal ikke skimse av det Edit: Blæ Stig var først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet September 17, 2014 Share Skrevet September 17, 2014 Nåja, man skal visst ikke kimse av disse 850ene ser det ut til. Går visst ganske greit med litt modifikasjoner. Her er en bekjent av meg som tyner 850en sin på Ringen. @min far hadde en veldig lik for flere år siden. t5 med noe høyere trykk. Gikk som ett uvær husker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet September 17, 2014 Share Skrevet September 17, 2014 Er vel ikke så mye som er Volvo 850 under skallet lengere på de bilene der da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå