Kolstad Jr. Skrevet November 11, 2014 Share Skrevet November 11, 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet November 11, 2014 Share Skrevet November 11, 2014 Var kul den fargen...Er vel de fleste Nordmenn som er fargeblinde! da de ofte velger sølv/sort, sort/sort eller hvit/sort. Så kjedelig!! (Nordmann sjæl)Liker mange farger jeg, også godt mulig denne fargen tar seg mye bedre ut i virkeligheten, men på de bildene var det i alle fall ikke spesielt pent i mine øyne.Edit: her er for eksempel en blåfarge som ser mye bedre ut http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=32914332&ref=favorites&folderId=2568486&searchclickthrough=true Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 11, 2014 Share Skrevet November 11, 2014 Var kul den fargen...Er vel de fleste Nordmenn som er fargeblinde! da de ofte velger sølv/sort, sort/sort eller hvit/sort. Så kjedelig!! (Nordmann sjæl) Der er jeg helt enig, og jeg er slik selv da jeg som folk flest er redd for å skille meg ut i mengden Synes det blå interiøret av kult jeg, bra at noen velger å tenke litt annerledes. Men treimitasjonen i dasjbordet var til å spy av, greit nok med de originale listene med det som de har ettermontert midt i dasjbordet var lite fint... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolstad Jr. Skrevet November 11, 2014 Share Skrevet November 11, 2014 Må få si meg uenig med dere som liker akkurat denne blåfargen. Jeg liker som regel "spesielle" fargekombinasjoner interiørmessig, rødt, hvitt, brunt og oransje er farger jeg digger på seter og interiør. Denne blåfargen ser for meg ut som om den er en drøy ettertanke, og ikke i det hele tatt i samsvar med resten av fargekombinasjonen ellers. Ble direkte kvalm da jeg så bildene! Den blåfargen til E46'n som Roger linker til over her er derimot en mye penere farge etter min mening. Dette er min mening, og jeg respekterer selvfølgelig at andre har sine meninger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 11, 2014 Share Skrevet November 11, 2014 E46en har jo turkis farge....? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet November 11, 2014 Share Skrevet November 11, 2014 E46en har jo turkis farge....? Tja, turkis eller lyseblå [emoji12] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet November 11, 2014 Share Skrevet November 11, 2014 http://www.finn.no/finn/car/used/viewimage?finnkode=53325273 Ikke helt heldig og skulle selge en såpass spesiell bil og påstå den står på originale M5 felger.. Vitner ikke om mye peiling Utrolig stygt emblem på rattet også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet November 11, 2014 Share Skrevet November 11, 2014 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=52758765mener dere om denne da? prisen er vel ikkje så galen? hadde vore fin bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet November 11, 2014 Share Skrevet November 11, 2014 Da vitner det om at jeg heller ikke har peiling Hvorfor er det ikke originale M5 felger da? awt reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 11, 2014 Share Skrevet November 11, 2014 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=52758765 mener dere om denne da? prisen er vel ikkje så galen? hadde vore fin bruksbil Hvis det er Norges peneste EVO, da lurer jeg med skrekk og gru på hvordan de andre EVOene her ser ut.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet November 11, 2014 Share Skrevet November 11, 2014 Står vel kanskje i spørsmålstegn, uansett peneste er den langt ifra. Men som bruksbil, helt ypperlig! Orker ikkje kjøpe noke dieselbil igjen, så må ha en litt moro bruksbil til en grei penge. Syns denne var helt grei til det formålet, men så har eg egentlig null peiling på korleis disse er å drifte, greit holdbare? Går godt hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 11, 2014 Share Skrevet November 11, 2014 Står vel kanskje i spørsmålstegn, uansett peneste er den langt ifra. Men som bruksbil, helt ypperlig! Orker ikkje kjøpe noke dieselbil igjen, så må ha en litt moro bruksbil til en grei penge. Syns denne var helt grei til det formålet, men så har eg egentlig null peiling på korleis disse er å drifte, greit holdbare? Går godt hvertfall Tja, E36 M3 eller Audi S4 er jo fine biler da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet November 11, 2014 Share Skrevet November 11, 2014 Hvis det er Norges peneste EVO, da lurer jeg med skrekk og gru på hvordan de andre EVOene her ser ut.... Uten at det har alverden og si for denne tråden, så renner ikke akkurat norge over av EVO V biler, så å stille spørsmålstegn ved om det er den peneste EVO V er kanskje ikke så dumt Uansett (om den er pen eller ikke) mtp at det er ganske få vil den nok være høyt oppe på listen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet November 11, 2014 Share Skrevet November 11, 2014 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=53336367 Fremstår som meget strøkent eksemplar dette, helt til man ser interiøret Fargeblind tysker som har valgt den fargen der ass. Det blå interiøret i denne M5en er ikke originalt - det ble ettermontert av en annen spesialist når bilen var et par år gammel mener jeg. Og angående EVOen - 160 000 kr for en 17 år gammel Mitsubishi med rattet på feil side hadde jeg stått over. Jeg vet ikke om det er like ille nå som det var før, men disse bilene ble jo stjålet over en lav sko av folk i bilsportmiljøet før, så det er vel grunnen til at det er få igjen. Jeg hadde ikke turt å parkere den utendørs om natta engang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet November 11, 2014 Share Skrevet November 11, 2014 Da vitner det om at jeg heller ikke har peiling Hvorfor er det ikke originale M5 felger da? Originale m5 felger er vel kun levert i 18" Ser veldig ut som 17".. Men uansett har originale m5 felger mer kant.. Tror jeg da Det der er vertfall ikke standard 18" M5 felger som jeg har sett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå