Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

Har kanskje ikke lov til å si dette siden jeg har E39 som vel er en direkte konkurent til Mercedesen over, men jeg liker MB 210 veldig godt. Hadde seff ikke betalt 200 000 for en, men kunne godt tenke meg en som brukis!

 

For å holde meg ontopic, hva tenker folk om denne? http://www.finn.no/finn/car/used/object?folderId=5309664&finnkode=56534653

Har lyst til å ha noe å pusle med i sommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott E39, men bør man tenke mye på km-standen?

http://www.finn.no/finn/car/used/object?folderId=3449899&finnkode=57046213

I utgangspunktet ikke, men etter å ha sett denne bilen så vil jeg si ja. Den ser ungdomskjørt ut, det betyr som regel hard bruk. Videre så er det mye mulig at pengene har gått til felger, dobbel eksos og annen styling i stede for nødvendig vedlikehold da slikt er "kjedelig"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del prisen på 3, så kanskje du får detbilen er verdt :P er tross alt en 525tds med høy kilometerstand. Den så fin ut da. Men ingen bilder av motoren, bakluke og de plassene som pleier å være utsatt for rust? Skeptisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

325000km er ikke akkurat så VELDIG høy km stand på en tds da?

  

Denne 525 TDSen har gått 1 000 000 km....

post-47692-0-72569100-1427019974_thumb.j

Hvordan ser det ungdomskjørt ut Fredrik? :)

Ser du ikke det? 

Alt over 300kkm er vist "for mye km" på bmw virker det som?

Ja dere MB entusiaster liker å tro det... Som med alle biler så kommer det helt an på vedlikeholdet om over 300 000 km er mye eller ikke, det trodde jeg du som bilkyndig viste Wicky

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Korleis ser e39n ungdomskjørt ut? fins da ungdommer som har både råd til styling, vedlikehold og veit at en bil ikke trenger bånn gass for å flytte på seg. 
Må ikke ta alle under en kam kun fordi alle ikke kjører orginale biler som deg med mere gummi på dekka enn traktoren til bonden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå var det jo flere BMW entusiaster lenger opp som skrev at denne modellen hadde lang km...

 

 

Er vel samme bilen du drar frem alltid f90....gratulerer. La oss alle være enige i at BMW er verdens lengstkjørende bilmerke...

 

oki? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...