Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

skulle jeg først hatt svensk landbruksmaskin, så måtte det blitt pv med M maskin, det tøffeste er jo det at den er fra før 1960 , ergo da kan man gjøre hva man vil med bilen, tenk så deilig å bli stoppa i teknisk å åpne panseret.... å få beskjed...., den der er feil, den får du mangel lapp på.

 

å du kan si følgende, drit å dra, det er ikke typegodkjenning før 1960 så ædda bædda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde brukt den.

Hadde vært fett å ligge side om side med en råner feks på E18, rulla ned vinduet, gitt finger'n og når han gir på suser man bare laaaaaangt forbi, hahah (anbefales ikke, plutselig støter du på sivilsnuten). Ser det for meg. Fet tralle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skulle jeg først hatt svensk landbruksmaskin, så måtte det blitt pv med M maskin, det tøffeste er jo det at den er fra før 1960 , ergo da kan man gjøre hva man vil med bilen, tenk så deilig å bli stoppa i teknisk å åpne panseret.... å få beskjed...., den der er feil, den får du mangel lapp på.

 

å du kan si følgende, drit å dra, det er ikke typegodkjenning før 1960 så ædda bædda

 

Slipper Eu ja, men blir du stoppet i en teknisk kontroll, så kan du nok få svi ja. Skal godkjennes ved ombygging...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slipper Eu ja, men blir du stoppet i en teknisk kontroll, så kan du nok få svi ja. Skal godkjennes ved ombygging...

det er feil, for at før 1960 så er det ikke typegodkjenning av kjøretøy, ergo så skal han bevise at det er feil motor til bilen din, åssen tror du dissa hotrodda i norga kan gå med injection motorer å ei presse som stikker over panseret omtrent, så lenge du sier at det var sånn den kom, så er det ikke så mye de får gjort.

 

 

 

edit, det blir feil å si at du sier feil, i en idiel verden så skal dette nevnes, det jeg sier er det at de får ikke gjort noe siden det ikke er krav om typegodkjenning på biler før 1960

Endret av stig.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...