Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

Ved nærmere inspeksjon ser jeg at den er 99,8% lik. Til og med klistremerket i bakruta og skiltholderne. Også er det gjort samme modifikasjoner på den som de jeg fikk beskjed om at ble gjort på min av kjøperen min. Så tror vi kan konkludere med at det er eksen min :P Morsomt å se den igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk om overprising! Greit at den har lav kilometerstand og greit med utstyr, men herregud..

 

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=53411218

Trippelpost tror jeg ikke AWT blir så glad for ;)

Ja, den har ligget ute lenge og til den prisen er det kanskje ikke så rart heller. Husker den lå ute da jeg så på bil (jan/feb) og folk reagerte sterkt da også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig de har kjøpt uendelig med visning på den bilen, siden finn koden er 534xxxxxx, ergo den er VELDIG gammel.

Så har de kanskje bare glemt den?

 

Ser den er oppdatert i dag kl 06:01, men mulig det er noe autofunksjon i det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trippelpost tror jeg ikke AWT blir så glad for ;)

Ja, den har ligget ute lenge og til den prisen er det kanskje ikke så rart heller. Husker den lå ute da jeg så på bil (jan/feb) og folk reagerte sterkt da også.

 

Samme med den burgunder røde E39 M5en som ligger ute for nærmere 400 laken, den har liggi ute siden jeg kjøpte gamle E39en, og det er over 2 år siden :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ved nærmere inspeksjon ser jeg at den er 99,8% lik. Til og med klistremerket i bakruta og skiltholderne. Også er det gjort samme modifikasjoner på den som de jeg fikk beskjed om at ble gjort på min av kjøperen min. Så tror vi kan konkludere med at det er eksen min :P Morsomt å se den igjen!

 

Reg nr. begynner for øvrig med BP65..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, var det jeg stusset på. Når jeg solgte den var karosseriet på 297.000-ish og motoren hadde i følge forrige eier gått 167.000 når jeg kjøpte den, så rundt 180.000 når jeg solgte. Motorbyttet er ikke engang dokumentert på noen måte, men er sikkert noen som har klusset med speedo og/eller feilinformerer i annonsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...