Weiders Skrevet Mai 4, 2015 Share Skrevet Mai 4, 2015 Herregud... http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=58790104&searchclickthrough=true Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikSolberg Skrevet Mai 4, 2015 Share Skrevet Mai 4, 2015 Noen som vet om dette er Gabz sin gamle ? http://www.finn.no/finn/car/used/object?folderId=3449899&finnkode=58685619 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 5, 2015 Share Skrevet Mai 5, 2015 Var skummelt lik i hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 5, 2015 Share Skrevet Mai 5, 2015 Ved nærmere inspeksjon ser jeg at den er 99,8% lik. Til og med klistremerket i bakruta og skiltholderne. Også er det gjort samme modifikasjoner på den som de jeg fikk beskjed om at ble gjort på min av kjøperen min. Så tror vi kan konkludere med at det er eksen min Morsomt å se den igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 5, 2015 Share Skrevet Mai 5, 2015 Snakk om overprising! Greit at den har lav kilometerstand og greit med utstyr, men herregud.. http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=53411218 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mai 5, 2015 Share Skrevet Mai 5, 2015 Snakk om overprising! Greit at den har lav kilometerstand og greit med utstyr, men herregud.. http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=53411218 Trippelpost tror jeg ikke AWT blir så glad for Ja, den har ligget ute lenge og til den prisen er det kanskje ikke så rart heller. Husker den lå ute da jeg så på bil (jan/feb) og folk reagerte sterkt da også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 5, 2015 Share Skrevet Mai 5, 2015 Wops Men ja, forhandlere kan det å ta seg betalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mai 5, 2015 Share Skrevet Mai 5, 2015 Mulig de har kjøpt uendelig med visning på den bilen, siden finn koden er 534xxxxxx, ergo den er VELDIG gammel. Så har de kanskje bare glemt den? Ser den er oppdatert i dag kl 06:01, men mulig det er noe autofunksjon i det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet Mai 5, 2015 Share Skrevet Mai 5, 2015 Trippelpost tror jeg ikke AWT blir så glad for Ja, den har ligget ute lenge og til den prisen er det kanskje ikke så rart heller. Husker den lå ute da jeg så på bil (jan/feb) og folk reagerte sterkt da også. Samme med den burgunder røde E39 M5en som ligger ute for nærmere 400 laken, den har liggi ute siden jeg kjøpte gamle E39en, og det er over 2 år siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mai 5, 2015 Share Skrevet Mai 5, 2015 Ved nærmere inspeksjon ser jeg at den er 99,8% lik. Til og med klistremerket i bakruta og skiltholderne. Også er det gjort samme modifikasjoner på den som de jeg fikk beskjed om at ble gjort på min av kjøperen min. Så tror vi kan konkludere med at det er eksen min Morsomt å se den igjen! Reg nr. begynner for øvrig med BP65.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 5, 2015 Share Skrevet Mai 5, 2015 Da er det ikke noe tvil, haha, mitt var BP65890. Reef89 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikSolberg Skrevet Mai 5, 2015 Share Skrevet Mai 5, 2015 Men hadde ikke din betydelig høyere km-stand Gabz? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 6, 2015 Share Skrevet Mai 6, 2015 Jo, var det jeg stusset på. Når jeg solgte den var karosseriet på 297.000-ish og motoren hadde i følge forrige eier gått 167.000 når jeg kjøpte den, så rundt 180.000 når jeg solgte. Motorbyttet er ikke engang dokumentert på noen måte, men er sikkert noen som har klusset med speedo og/eller feilinformerer i annonsen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanzhe Skrevet Mai 6, 2015 Share Skrevet Mai 6, 2015 Bør du tipse finn.no om Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 6, 2015 Share Skrevet Mai 6, 2015 Ja, burde vel det.. Får sende en melding/rapportering til dem etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå