Freakshow Skrevet August 29, 2015 Share Skrevet August 29, 2015 Ikke EU, autolat og høy km. Ikke verdt det, spør du meg så lengst karrosori er bra så spiller vel ikke km noe rolle? autolat på e34 er lett og bygge om og eugodkjent spiller ikke noe rolle, var ment som prosjekt + ikke godkjent motorbytte (520/525)? Neppe. det spiller ikke store rollen det heller den motoren som står i hadde nok blitt bytta ut anyway ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R4F431 RAFAEL Skrevet August 29, 2015 Share Skrevet August 29, 2015 så lengst karrosori er bra så spiller vel ikke km noe rolle? autolat på e34 er lett og bygge om og eugodkjent spiller ikke noe rolle, var ment som prosjekt det spiller ikke store rollen det heller den motoren som står i hadde nok blitt bytta ut anyway ^^ ja nei. er karrosoriet bra. så er jo det berre å bytte heile bilen virker det som for deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet August 29, 2015 Share Skrevet August 29, 2015 ja nei. er karrosoriet bra. så er jo det berre å bytte heile bilen virker det som for deg haha høres jo nesten ut som det er det jeg mener xD nei men er vannskelig og finne bra e34 touring karrosori uten at det er ihjel rusta. så bilen blir jo prosjekt bil. altså butte ut det meste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R4F431 RAFAEL Skrevet August 29, 2015 Share Skrevet August 29, 2015 haha høres jo nesten ut som det er det jeg mener xD nei men er vannskelig og finne bra e34 touring karrosori uten at det er ihjel rusta. så bilen blir jo prosjekt bil. altså butte ut det meste ja nei. eg synest det er gørr å jobbe med motor og oppheng. men karrosori er kjekt, da ser man liksom alt man har gjort men har jo da skiftet toppakning på en golf 3. for nokke forbanna drit å gjøre i minusgrader og dårlig tilgang til diverse andre ting. Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet August 29, 2015 Share Skrevet August 29, 2015 Hvem vil betale så mye for en 2-serie Gran Tourer, i tillegg er bet bare 163hk versjonen. http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=61366008&searchclickthrough=true Popza reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet August 29, 2015 Share Skrevet August 29, 2015 Koster de ikke endel da? Helt ny..? Den var jo velutstyrt dog. Trodde de kostet dette jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet August 29, 2015 Share Skrevet August 29, 2015 Sikkert de samme som betaler nærmere millionen for en Caravelle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 29, 2015 Share Skrevet August 29, 2015 Jeg er rimelig sjokkert over å se hvor billige og plastikk de nye innstegsmodellene til BMW ser ut - i hovedsak utgaver av 1- og 2-serien. Hva har skjedd med sportssetene? Og for å ikke snakke om at dørkarmene mangler plastikkdekslene som har vært på plass i alle år. Nå er det bilens lakk som skimtes flere steder i interiøret, akkurat slik som min 10.000 kroners Renault Kangoo varebil fra 2000. Designeren som har designet klappbordene på forsetene må ha brukt feil styrke på brillene, for dette ser ikke ut som noe annet enn skivebom til tusen. Dette oser ikke annet enn billig, billig og atter billig - til overpris. E.H.D og HenrikSolberg reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet August 29, 2015 Share Skrevet August 29, 2015 Du glemte å nevne girspaken (...som man forøvrig finner på kommende X1 også ). Jeg er ellers helt enig. Kikket litt på Active Tourer hos en forhandler når den var ny, og ble overrasket over hvor billig den føltes ut inni. Et eksempel til er "spaken" man justerer setene forover og bakover som bare var en tynn metallstang som gikk under hele setet. Ingen form for håndtak e.l. som man normalt forventer. Jeg har forståelse for at dette er biler som skal konkurrere med Touran o.l., men når Touranen føles ut som et mer premium produkt er noe feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet August 29, 2015 Share Skrevet August 29, 2015 Topper begge E46ene med denne! http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=63594065&searchclickthrough=true og ja, enig med Gabz. HAHAHAH SYKT å prise SÅÅÅ høyt xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet August 29, 2015 Share Skrevet August 29, 2015 Voldsom pris på de felgene. http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=63185984 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikSolberg Skrevet August 30, 2015 Share Skrevet August 30, 2015 200 000?,- er alt jeg kan si. http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=63195841&searchclickthrough=true Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet August 30, 2015 Share Skrevet August 30, 2015 Du glemte å nevne girspaken (...som man forøvrig finner på kommende X1 også ). Jeg er ellers helt enig. Kikket litt på Active Tourer hos en forhandler når den var ny, og ble overrasket over hvor billig den føltes ut inni. Et eksempel til er "spaken" man justerer setene forover og bakover som bare var en tynn metallstang som gikk under hele setet. Ingen form for håndtak e.l. som man normalt forventer. Jeg har forståelse for at dette er biler som skal konkurrere med Touran o.l., men når Touranen føles ut som et mer premium produkt er noe feil. Jeg føler at 2serien bare en lignende 7seter som du får ellers, som det er bare er satt på BMW emblemer, forhjulstrekk, billig løsninger osv, føler ikke at det kan kalles en BMW i mine øyne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersander Skrevet August 30, 2015 Share Skrevet August 30, 2015 200 000?,- er alt jeg kan si. http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=63195841&searchclickthrough=true Like godt de costume-setene han har montert, haha Men 200 000 er ikke umulig å synke inn i denne bilen her på to år, om man regner med reparasjoner også. Og selv om bodykittet er stygt er det sikkert dyrt også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet August 30, 2015 Share Skrevet August 30, 2015 Like godt de costume-setene han har montert, haha Men 200 000 er ikke umulig å synke inn i denne bilen her på to år, om man regner med reparasjoner også. Og selv om bodykittet er stygt er det sikkert dyrt også. Denne hører vel hjemme i " du gjør det helt feil" tråden .... å herre for en porsche... Men ja, det er ikke umulig og kaste mye penger på en slik bil på kort tid. Liker at "bodykittet" har en annen hvittone enn resten av bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå