Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

Sier som Wicky: "jeg skjønner ikke hva som er så fint med E30". [-X

Nei vel, men så kjører jo han Mercedes også så det er ingen som forventer at han skal skjønne det... E30 er kanskje BMW sin mest ikoniske modell, ferdig snakka! Prisene på disse blir som de blir da det er markedet som bestemmer, folk betaler jo opp i mot halvmillionen for en pre 1950 Folkevogn så det er ingenting som overrasker meg lengre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Please tell? :)

står ingenting om at bilen har vert i krasj feks. vert i benk og målt 330hk? vil virkelig se de benkepapirene. mener det står i annonsen om det ikkje er redigert vekk at det er M5 innsug på den? x) det sa hvertfall sist eier til meg. flyttet sperre til 7000 rpm og der har nåla lagt lenge x) stod også at bilen var orginal individual? kansje interiøret men ikkje bilen -.- bilen ble solgt for 60 tusen for et par år siden, og da var det mye rust på den, lurer på om alt faktisk er tatt, eventult er det kansje skjult.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

står ingenting om at bilen har vert i krasj feks. vert i benk og målt 330hk? vil virkelig se de benkepapirene. mener det står i annonsen om det ikkje er redigert vekk at det er M5 innsug på den? x) det sa hvertfall sist eier til meg. flyttet sperre til 7000 rpm og der har nåla lagt lenge x) stod også at bilen var orginal individual? kansje interiøret men ikkje bilen -.- bilen ble solgt for 60 tusen for et par år siden, og da var det mye rust på den, lurer på om alt faktisk er tatt, eventult er det kansje skjult.

det er en fin bil, det sier jeg ingenting på, men den prisen? det er helt urealistisk, sist eier som jeg kjente til solgte den for noe Under 100tusen det var kansje et eller et halvt år siden. på 1,5-2 år har altså denne bilen gått opp nesten 100 tusen? og det er etter at den var krasja :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...