Gå til innhold

Den store finn.no tråden.

Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

11 timer siden, E.C. skrev:

Jeg skjønner ikke helt poenget med å ta en 7-serie som veier 1800 kg (før føreren har satt seg inn) og putte powerflex i hele understellet, samt senke bilen. Racerbil blir det uansett ikke pga vekten, så hvorfor skal man ødelegge kjørekomforten?

nå står det jo ikke om det er svarte eller lilla, men er det vanlige lilla så merker man pent lite på kjørecomfort, å i forhold til senk,

hvem bmw er det som ser brukbar ut uten senk tenker jeg ?

e32 er en cruise bil som ser tøff ut å har heller ikke noe imot og ligge litt lavt

(  den 7`rn er jo ikke akuratt skamsenket )

å det er helt riktig at den ikke blir noen racer bil, men med ok fjører og dempere å foringer som ikke er tyggis samt noe ok hjul, ville du blitt forbauset over hvor fælt man faktisk kan tukte en 1800kg tung bil som har tett oppunder 300 suge hester på et veldig fint effekt register ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Powerflex er tilnærmet det motsatte av komfort, så enda det bare er lilla er de fortsatt en del hardere enn vanlige gummiforinger. Jeg ser at den ikke er skamsenket og det er forsåvidt bra. Det skal derimot ikke så mye til for å ødelegge kjørekomforten, spesielt ettersom mange biler som senkes får det billigste senkesett med tuv som man kan oppdrive. Det blir sjeldent suksess på andre fronter enn høyden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, E.C. skrev:

Powerflex er tilnærmet det motsatte av komfort, så enda det bare er lilla er de fortsatt en del hardere enn vanlige gummiforinger. Jeg ser at den ikke er skamsenket og det er forsåvidt bra. Det skal derimot ikke så mye til for å ødelegge kjørekomforten, spesielt ettersom mange biler som senkes får det billigste senkesett med tuv som man kan oppdrive. Det blir sjeldent suksess på andre fronter enn høyden.

da foringer har lite å si på comfort i forhold til mange ting ( så fremt det er lilla), å du vet ikke åssen senke sett det er på den... åssen klarer du da å si det at han har ødelagt kjørecomforten ? for alt du veit kan det hende den bilen er helt fantastisk å kjøre, noe den mest trolig er da det er en e32 med noen poly foringer å et moderat senkesett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan selvfølgelig ta feil, men noe går da under fysikkens lover. Hardere foringer overfører kraften mer brått og direkte, samt at en senket bil har kortere reisevei på fjæringen samtidig som at understellsgeometrien blir endret. Det er god sannsynlighet at bilen blir mer humpete enn før.

Det er selvfølgelig mulig at det sitter høykvalitets senkesett på bilen, men erfaringsmessig så tilsier sannsynligheten at en bil i den prisklassen ikke har det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*ikke relatert til noen poster over*

Liker hvordan enkelte skriver at "prisen er ikke prutbar" også har vedkommende redusert prisen 2 ganger allerede. Blir artig å se om han reduserer enda en gang :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   2 medlemmer

• Opprett ny...