hanzhe Skrevet Februar 27, 2016 Share Skrevet Februar 27, 2016 Interiøret på den så jo ut som et dass da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlaDunk Skrevet Februar 28, 2016 Share Skrevet Februar 28, 2016 Siden det er litt snakk om er e46 nå; ta gjerne en titt på den jeg linket til på side 462. HenrikSolberg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikSolberg Skrevet Februar 29, 2016 Share Skrevet Februar 29, 2016 Synes det er litt rart denne har liggi så lenge ute. http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=62224430 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrtazz Skrevet Mars 1, 2016 Share Skrevet Mars 1, 2016 19 timer siden, Solberg93 skrev: Synes det er litt rart denne har liggi så lenge ute. http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=62224430 Er heftelser på denne, vet ikke om de blir slettet ved salg eller ikke da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Mars 1, 2016 Share Skrevet Mars 1, 2016 En annen ting er at man ikke får lån på en gammel bil. De fleste selskap vil ha bilen nedbetalt før den er 10-14 år gammel. En M3 eller en annen spesiell bil gjøres det ofte unntak for, om du har noe egenkapital, men ellers må du spare opp i cash. Bilen der appellerer kanskje mest til "ungdommen" og de har ofte ikke 70k, da må dem sitte og spare en stund. Når man har spart opp nok blir det plutselig mer fristene å bruke de 70k som 35% egenkapital og få bra rente på en nyere bil til 200k, Ikke kjøpe en 15 år gammel bil som kommer til å dra ut tid og penger på vedlikehold. Thundercoil, mrtazz og HenrikSolberg reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Mars 1, 2016 Share Skrevet Mars 1, 2016 5 timer siden, E.C. skrev: En annen ting er at man ikke får lån på en gammel bil. De fleste selskap vil ha bilen nedbetalt før den er 10-14 år gammel. En M3 eller en annen spesiell bil gjøres det ofte unntak for, om du har noe egenkapital, men ellers må du spare opp i cash. Bilen der appellerer kanskje mest til "ungdommen" og de har ofte ikke 70k, da må dem sitte og spare en stund. Når man har spart opp nok blir det plutselig mer fristene å bruke de 70k som 35% egenkapital og få bra rente på en nyere bil til 200k, Ikke kjøpe en 15 år gammel bil som kommer til å dra ut tid og penger på vedlikehold. Det er ikke helt umulig å får lån på en 10-15 år gammal bil. Jeg fikk lån på min 14 får gamle E46. Men det var riktig nok i banken min der jeg har vært kunde i 15 år. De innvilger normalt ikke lån på så gamle biler. Men de gjorde ett unntak for en trofast kunde. Så alt er mulig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Mars 1, 2016 Share Skrevet Mars 1, 2016 Det er selvfølgelig mulig å lande en deal, men det er mye vanskeligere enn med en nyere bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Mars 1, 2016 Share Skrevet Mars 1, 2016 AS financiering har alltid vært grei med oss og kjøp av gamle biler, MEN vi har hatt EK på minst 60-80 % og maks 4 års nedbetaling. Vil tro det utgjør hele forskjellen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Mars 2, 2016 Share Skrevet Mars 2, 2016 jeg fikk da godkjent lån på 250 000 på en duramax 01 mod i fjor dvs 14 år gammal å nedbetaling på 6 år tror jeg det var, å det var da med 0 i egenkapital, så dnb har alltid vert ålreit mot meg vertfall, fikk huslån å uten kausjonist å egenkapital. så jeg er trofast dnb kunde da de har gode forsikringspriser å alltid gjort det lille ekstra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 2, 2016 Share Skrevet Mars 2, 2016 Det bedre og ofte rimeligere å bruke finansiering som nevnt over. Det er mange selskaper på nettet som er spesialist på billån til eldre biler med ofte bedre rente, betalingsplan osv. enn om du skulle være heldig å få lån i din lokale bank. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian- Skrevet Mars 2, 2016 Share Skrevet Mars 2, 2016 http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=71785495&ov=m NAF-testet denne i dag. Litt diverse som bør fikses hvis noen skulle være interessert i den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris11slett Skrevet Mars 3, 2016 Share Skrevet Mars 3, 2016 http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=71975070 Denne låg ute til 169.000,- når den sto hos auto norway.. No har bil partner setta på bbs replica og ska ha 30k mere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
humpfy Skrevet Mars 3, 2016 Share Skrevet Mars 3, 2016 28 minutter siden, Chris11slett skrev: http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=71975070 Denne låg ute til 169.000,- når den sto hos auto norway.. No har bil partner setta på bbs replica og ska ha 30k mere... God butikk for dem, dersom prisen innfrir. Heller ikke ulovlig såvidt jeg vet... Må være tidlig ute om man skal gjøre gode kjøp. codex og StigJ reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris11slett Skrevet Mars 3, 2016 Share Skrevet Mars 3, 2016 (endret) Go butikk om dem får den solgt ja.. den er jo overpris i utgangs punktet.. Endret Mars 3, 2016 av Chris11slett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Mars 3, 2016 Share Skrevet Mars 3, 2016 Litt off topic, men Santander gir lån på gamle biler så lenge de ligger i normal prissjikt + 25%. De gir også lån med pant i veteranbil faktisk. Santander har heller ikke spesielt høye renter på lånene, men det lønner seg selvfølgelig å betale ned fortere enn nedbetalingsplanen. Så har man lyst er mulighetene der til å låne på en 20 år gammel BMW, men bruk sunn fornuft... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå