Gå til innhold

Den store finn.no tråden.

Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Nytern skrev:

Jaa.. Føler 70 er mer korrekt for denne. Men, jeg hater å prute. Mulig jeg bare lar den seile videre - uten meg.

Kom igjen daaa! Do it! Virka som du hadde veldig lyst på den når du spurte om den på Fjasboken :P

Tror ikke du blir skutt om du prøver deg på litt pruting :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Nytern skrev:

Jaa.. Føler 70 er mer korrekt for denne. Men, jeg hater å prute. Mulig jeg bare lar den seile videre - uten meg.

Om man finner en bil man vil ha må man jo bare ringe å høre hva selger kan selge for. Man blir som regel enig :) så si går folk alltid ned endel. Også kan du si sitt tilbud etter hans også møtes man et sted i midten ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Emilsen skrev:

http://www.finn.no/73900462

Ikke hver dag det kommer 530D sedan med manuell!

Men synes den var ganske dyr, har dog ikke helt oversikt over markedet.

Jeg ville vært litt skeptisk til å kjøpe en bil som har flere kanner med motorolje med på salgsbildene :mrgreen: Tipper den bruker greit med olje :P  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Daniel80 skrev:

Jeg ville vært litt skeptisk til å kjøpe en bil som har flere kanner med motorolje med på salgsbildene :mrgreen: Tipper den bruker greit med olje :P  

Haha, la ikke merke til det, men det er vel 8 liter olje? Håper ikke alt det skal etterfylles :P

Var litt småplukk for å få den gjennom EU, bremserør og lykt hvertfall. 

Synes den ligger høyt i pris hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, TheMaa skrev:

Lagt ut igjen nå, 15k dyrere denne gangen.

http://www.finn.no/73981219

Ja så det nettopp... Sendte di en Mail å informerte di å spurte om di har sjekket topppakningen ;) hehe tviler sterkt!! Er vel like useriøse som selger nå å

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette svarte di ;)

Hei

Jeg tror du forveksler denne bilen med en annen bil. Bilen har vært på verksted på sjekk og eneste mangelen på denne var, liten lekkasje på radiator.
Dette er noe som kan ordnes evt ved salg.

Mvh Christiania Bilformidling 

Styr unna sier jeg bare hehe

Endret av Ivrig86
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nåværende selger sier at di har vært på sverigetur å brukt bilen daglig di to siste dagene... Men etter det 2 x forrige eier skrev tørr ikke jeg ta sjansen iallefall. Bilen er jo riktig sånn med farger og utstyr osv. Jævla teit noen har bytta fjærer eller no på den engang sånn at den ikke er original Mtech høyde. Er jo skyhøy :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...