Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

8 timer siden, Thundercoil skrev:

Aldri stol på selger! Du må heller ikke stole på at selger betaler ut heftelsen når du kjøper bilen. Det må enten du eller banken din ta seg av. 

Jeg solgte et vrak for 10 000kr med gjeld/heftelse på 47 000 kr med kun en muntlig lovnad på at jeg skulle betale all restgjelden "til uka når jeg fikk lønning" :?

....Og ja, jeg betalte gjelda uka etter, men kjøper tok en skikkelig gambling. Han var nok en god menneskekjenner :wink: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Solberg93 skrev:

Flott den ja men synes prisene til automote er noe optimistiske. 

Følger ikke med på F10-markedet i det hele tatt, men selv jeg synes den var ganske stiv ja.

Endret av Gabz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On ‎09‎.‎07‎.‎2016 at 19.41, bmwgreg90 skrev:
Sitér

 

http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=78777855

Blitt nevnt før, men ingen hadde spesielle formeninger om bilen? Virka som et artig kjøretøy som ikke virke altfor overpriset? Noen som har sett på den? Sku ha lakkert bakluken i bilens farge samt montert emblem hvertfall. Usikker hva jeg syns om setene og beltene og.

Småskummelt kjøp med så masse deler som er nye rett før salg og det at dem uthever at bilen selges uten noen form for garantier, når dem lengre ned skriver alle deres biler leveres med 3 mnd /3000km garanti.

Så er stolene direkte ulekre, 4 punkts selene passer ikke inn og det nevnes ikke hvilke deler som må skaffes eller erstattes, samt dårlig interiør.

Men bare min mening da :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Kennethe34 skrev:

Holy shit for en pris for en 1,8 automat!!

Åsså.. 3mnd eller 3000km garanti :oops:

Prisen er way too high for en 1,8 automat, denne biltypen burde ha manuell. Jeg kunne likevell kost meg med autolat og 1,8. Uansett er bilen et skikkelig bra eksemplar ellers og er nærmest ny(!!), 60 000 ned i pris så er vi der! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...