Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

29 minutter siden, CrZyWiz skrev:

Det kan gjerne være din erfaring, men blir for dumt å hevde dette generelt. 

Hovedproblemet til en bil\motor, er dårlige eiere..

Det var liksom hele poenget mitt da :P

Sa "min erfaring",  så jeg har ikke sagt noe om generelt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Shattered skrev:

M47d20 er en drittmotor, det er min erfaring. Men har den vært vedlikeholdt jenvt spiller det ingen rolle hva den sitter i, om det er 320 eller 520d. Spør Gabz om hva han synes om motoren, så blir du sikkert overbevist til å kjøpe en 520d.

Va ikkje akkurat motoren eg meinte so var dårligare, tvila ikkje på at dei er gode. Han snakte om at da va bærearmane so va dårlige. Huska ikkje akkurat ka han sa, men eg veit at han er ein flink å erfaren mekanikar so eg stola på han. Blir nok ein e39 i framtida ein gang når eg har meir penga og tid osv ;) Håpa eg...

 

4 minutter siden, The_New_Kid skrev:

Va ikkje akkurat motoren eg meinte so var dårligare, tvila ikkje på at dei er gode. Han snakte om at da va bærearmane so va dårlige. Huska ikkje akkurat ka han sa, men eg veit at han er ein flink å erfaren mekanikar so eg stola på han. Blir nok ein e39 i framtida ein gang når eg har meir penga og tid osv ;) Håpa eg på

Sorry, svarte på feil...Finn ikkje ut korleis eg sletta kommentara

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, The_New_Kid skrev:

Ska isje ha so stor motor :( Vill isje betale so jævli i forsikring og har egentli isje bruk for meir enn ein 318. Den siste e46'en såg isje voksenkjørt ut med tanne på stylinga. Har tenkt på den i bergen og, tenke prisen e litt i overkant. Veit isje so mysje om prising so skasje seie so mysje.

Den blå sedanen har jo ikke noe styling heller. Pris går sikkert ann å prute på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, The_New_Kid skrev:

Beklager, viste ikkje at dialekt ikkje va lov. 

Krava er: Helst bensin men diesel kan gå visst den er uten turbo, manuell, maks 70K, maks 150hk, ikkje gått over 200K km, 3 serie, over 1997

Er klar over at bmw er dyrt, men det eg meinte var at det blir dyrare å forsikre ein 325 enn ein 316. Har tenkt å sette han på mamma og meg so medeigar.

Grunnen til at eg spurte her var at eg ville ha noken gode råd frå folk so er erfaren med bmw.

http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=79274006

Hadde også masse problemer med bensinmotor på 318i, riktignok en 2001 mod og kun 118 hester. Denne 2004 modden har den nye motoren N43 som har 143hk og ble overhalt ifjor av forrige eier. Bilen virker vedlikeholdt og har masse bra ekstrautstyr, samt 16:9 NAVI cd spiller. Også sportskinn seter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, klovnious skrev:

http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=79274006

Hadde også masse problemer med bensinmotor på 318i, riktignok en 2001 mod og kun 118 hester. Denne 2004 modden har den nye motoren N43 som har 143hk og ble overhalt ifjor av forrige eier. Bilen virker vedlikeholdt og har masse bra ekstrautstyr, samt 16:9 NAVI cd spiller. Også sportskinn seter!

Fin bil! Vil helst ha 5 døre då, men skal nok gå me coupé og. Forsikringa er vel litt dyrare på coupé tenke eg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, E.C. skrev:

Hvorfor ikke en 1-serie? Da får man fort en grei bil som ikke er så gammel. De fleste 116i med N45 har fått byttet registerkjede (som framstår å være den største enkeltkostnaden man kan få på en sånn bil) og da bør det være greit med bil igjen.

Eksempel 1
Eksempel 2

Vist det var meg du svarte til: Er ikkje so stor fan av 1 serie sjølv, men det er smak og behag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@E.C. har gode forslag, 1-serie er faktisk veldig morsom å kjøre. Absolutt mye moro pengene. Klart den er noe mindre, men du klarer deg fint med en slik. Se på @awt sin 1-serie som han nå har lagt ut for salg, kjempefin! Altså skal det ikke mye ekstra til for å få en 1-serie tøff, selv om JEG synes den er fin helt original også.

IMG_0609_zpsmbdwoipx.jpg

 

Edit: Den var visst solgt, men likevel viser den mulighetene for 1-serien!

Endret av Marius2002
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, The_New_Kid skrev:

Vist det var meg du svarte til: Er ikkje so stor fan av 1 serie sjølv, men det er smak og behag :)

Smaken kan man ikke krangle på, tenkte bare at 1-serie kunne være en grei alternativ til en ålreit førstebil.

Du får bare følge med i markedet, når de gode bilene kommer så ligger de ikke så lenge ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Peak skrev:

Fantastisk pris på denne, individual 525i m/ original M-Sport. 
Svært billig selvom det er flere enkle småfeil ved bilen.

http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=81759053

Rust på kanaler, fargeforskjell på førerdør, skade på framfanger, mangler diffusor på bakfanger, høy kilometerstand..

Tror nok det er en riktig pris for den bilen ja :P Er nok ikke verdt så forferdelig mye mer i den tilstanden.

Har riktig motor i hvertfall :) Men siden Nordmenn er så glad i diesel så er den vel kanskje ikke like lettsolgt som f.eks en 525D?

Endret av DanielStance
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, DanielStance skrev:

Rust på kanaler, fargeforskjell på førerdør, skade på framfanger, mangler diffusor på bakfanger, høy kilometerstand..

Tror nok det er en riktig pris for den bilen ja :P Er nok ikke verdt så forferdelig mye mer i den tilstanden.

Har riktig motor i hvertfall :) Men siden Nordmenn er så glad i diesel så er den vel kanskje ikke like lettsolgt som f.eks en 525D?

Er en bruktbil i bruksstand til 25 tusen med kosmetiske feil? Hva mer kan du forvente...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Peak skrev:

Er en bruktbil i bruksstand til 25 tusen med kosmetiske feil? Hva mer kan du forvente...

E39 525i pleier fortsatt å ligge høyere, så at den var billig skulle bare mangle med de feilene den har. Har jo ABS føler som må byttes også.

Forstod du ikke andre linjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...