Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=73743244&ref=ads&myad=73743244

Denne var niiice, syns den var voldsomt dyr da.

Siden jeg ikke finner en fin E46 Bensin manuell med rekkesekser eller E39, så får jeg vell begynne å se på diesel og manuell. Noen som vet om noen godbiter på finn? Helst 170hk+

 

Endret av klovnious
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kun jeg som syns det er drøyt å "kreve" nesten 200.000kr for en E46? Selv om det er 330D med firehjulsdrift og manuell etc.

Da er jo de som ber om 100-120k for en med rekkesekser bensin og manuell nesten OK. :P

Endret av DanielStance
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

44 minutter siden, klovnious skrev:

http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=73743244&ref=ads&myad=73743244

Denne var niiice, syns den var voldsomt dyr da.

Siden jeg ikke finner en fin E46 Bensin manuell med rekkesekser eller E39, så får jeg vell begynne å se på diesel og manuell. Noen som vet om noen godbiter på finn? Helst 170hk+

 

http://www.finn.no/80765476

Lenke til kommentar
Del på andre sider

etter og  ha sett hvor høyt oppe man må i motorstørrelse for å få rekke sekser idag, så tror jeg e46 kommer til å bli den "siste" masseproduserte bilen som blir samleobjekt. Føler e90 er litt for nytt, og nymotens til å kunne bli sett på som samlerobjekt om noen år, måtte jo opp på 325 for å få rekke sekser der og. Ett pent eksemplar av e46 coupe med rekke sekser og manuell kasse kommer til å stige bra i pris, hvert fall om det er original m sport utvendig og innvendig.  Er vell også siste 3 serien som har "lav vekt".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, DanielStance skrev:

Kun jeg som syns det er drøyt å "kreve" nesten 200.000kr for en E46? Selv om det er 330D med firehjulsdrift og manuell etc.

Da er jo de som ber om 100-120k for en med rekkesekser bensin og manuell nesten OK. :P

Kan vel ikke akkurat sammenligne en 330d med 4 hjulsstrekk med en bensin uten 4hjulstrekk 😝

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 10. september 2016 at 14.04, Solberg93 skrev:

Er som skrevet åpen for seriøse bud! 😊 Hadde vært fint om bilen havnet i gode hender, å ikke til 18-åringer uten penger eller folk som er helt grønne på bil! 

Høyeste bud er 120

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Ivrig86 skrev:

Er som skrevet åpen for seriøse bud! 😊 Hadde vært fint om bilen havnet i gode hender, å ikke til 18-åringer uten penger eller folk som er helt grønne på bil! 

Høyeste bud er 120

Syns ikke du skal dra alle under en kam der. Kjøpte selv min e46 når jeg var 19 år, og jeg har veldig lite kompetanse om hvordan man skrur bil. Føler selv jeg har gitt min godt vedlikehold, og alltid drevet med preventivt vedlikehold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da ingen fare for at en 18-åring kjøper den E39-en der. Får ikke lån på over 100k på en 17 år gammel bil som i gjennomsnitt er verdt 25-30k på papiret (til bankene).

Det finnes unge folk som tar vare på bilene sine, men inntrykket man får bl.a av forumet er at det går mye penger i felger, senk, replica M-tech samt stereo og lite i preventivt vedlikehold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...