Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Ivrig86 skrev:

Det må være en grei bil til den prisen!! Jeg likte interiøret! Veldig mye fine/kule stasjonsvogner for tiden på finn... Men ikke akkurat det jeg er på Utskikk etter hehe 

Den var fin ja og helt grei pris. Hadde den vært manuell så hadde jeg handla den! Hva er du på utskikk etter ? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

veldig pen vogn. Syns e46 stasjonsvogn med full m sport pakke holder seg meget bra i design. Har noen ikke bil interesserte kamerater som blir like overrasket hver gang jeg svarer på hvor gammel bilen er. Både interiøret og muligheten man har for å ettermontere 2din spiller med OEM fintment, så man får funksjoner som bluetooth, ryggekamera og oppdatert GPS osv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På den E39'en over.

Solgt dato 07.09.2016

Eier har hatt den i 12 dager. Synes det alltid er noe "snusk" med sånne biler som kjøpes og selges noen dager etterpå.

Har en kort "skremme-historie" angående slike biler(ikke at dette må være tilfellet her, men bare nevner det så folk tenker over det).

En kamerat av meg leter etter en billig stasjonsvogn som han kan bruke som "studentbil". Han fant en Passat B6 som så ganske grei ut(http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=82214449&fks=82214449, ser den er solgt nå). Han ringte eieren og snakket litt med han. Alt var bare fint med den, servicer i orden, osv. Men etterpå så sjekket vi vegvesenet, der sto det at den var solgt 08.09. Han ringte da vegvesenet og spurte om forrige eier. På vegvesenet var de veldig hyggelige og han fikk kontaktinformasjon til forrige eier.

Forrige eier kunne fortelle om at han hadde solgt bilen for 30000kr til en "luring" som påstod at alt var feil med den og skulle prute noe veldig. Han sa også at bilen var veldig sliten da han solgte den. Dyser var dårlige og hadde rustet fast, Møller hadde gitt prisoverslag på nesten 20000kr om jeg ikke husker feil. Svinghjul var dårlig. Motoren hadde flere ganger "død" langs veien, han husket ikke feilen men Møller hadde sagt at han burde nok se etter byttemotor siden problemet med dysene og feilen på motor gjorde det billigere å bare bytte motor enn å reparere feilene. Var noe mer greier også, som jeg ikke husker i farta.

Ha en historie som denne i bakhodet om du vurderer en bil som har akkurat blitt kjøpt, og selges igjen med en gang. Om det er en feil med bilen før "Per" skal selge den videre, så "fikses" det litt sånn som filmen under... "Quick fix".

 

Endret av Popza
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Slavearbeider'n skrev:

Så den på GS treffet på Bud, virka gjennomført. Kjedelig med grått interiør da 

Var det ikke han som ble så sur fordi en annen E60/61 fikk 1. plass på et eller annet? (Beste E6x eller noe sånne greier)

Endret av DanielStance
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Slavearbeider'n skrev:

Så den på GS treffet på Bud, virka gjennomført. Kjedelig med grått interiør da 

 

1 time siden, Ivrig86 skrev:

Ja det var et skikkelig minus... Ellers er den jævla kul!

 

1 time siden, DanielStance skrev:

Var det ikke han som ble så sur fordi en annen E60/61 fikk 1. plass på et eller annet? (Beste E6x eller noe sånne greier)

jævlig rå den der! men ja ganske skuffende med alt grått invendig =/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Popza skrev:

På den E39'en over.

Solgt dato 07.09.2016

Eier har hatt den i 12 dager. Synes det alltid er noe "snusk" med sånne biler som kjøpes og selges noen dager etterpå.

Har en kort "skremme-historie" angående slike biler(ikke at dette må være tilfellet her, men bare nevner det så folk tenker over det).

En kamerat av meg leter etter en billig stasjonsvogn som han kan bruke som "studentbil". Han fant en Passat B6 som så ganske grei ut(http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=82214449&fks=82214449, ser den er solgt nå). Han ringte eieren og snakket litt med han. Alt var bare fint med den, servicer i orden, osv. Men etterpå så sjekket vi vegvesenet, der sto det at den var solgt 08.09. Han ringte da vegvesenet og spurte om forrige eier. På vegvesenet var de veldig hyggelige og han fikk kontaktinformasjon til forrige eier.

Forrige eier kunne fortelle om at han hadde solgt bilen for 30000kr til en "luring" som påstod at alt var feil med den og skulle prute noe veldig. Han sa også at bilen var veldig sliten da han solgte den. Dyser var dårlige og hadde rustet fast, Møller hadde gitt prisoverslag på nesten 20000kr om jeg ikke husker feil. Svinghjul var dårlig. Motoren hadde flere ganger "død" langs veien, han husket ikke feilen men Møller hadde sagt at han burde nok se etter byttemotor siden problemet med dysene og feilen på motor gjorde det billigere å bare bytte motor enn å reparere feilene. Var noe mer greier også, som jeg ikke husker i farta.

Ha en historie som denne i bakhodet om du vurderer en bil som har akkurat blitt kjøpt, og selges igjen med en gang. Om det er en feil med bilen før "Per" skal selge den videre, så "fikses" det litt sånn som filmen under... "Quick fix".

 

Jeg tenkte  på det. Men det kan jo hende at vedkommende har tatt bilen i innbytte og bestemt seg for å selge den med en gang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...