Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, DanielStance skrev:

Den E90en var jo latterlig kjip. Nesten litt overraskende at den har takluke, faktisk.. :P

--------

Er sikkert den eneste som syns det, men jeg syns faktisk at det så bra ut med trelister i interiøret på denne bilen. :o 

http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=81418700

Så faktisk ikke så verst ut der,  men tror bildene kan lyve litt.  Fikk treverket til å fremstå veldig mørkt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå, The_New_Kid skrev:

 

 

No vurdere eg å stå over kjøpet xP Haster ikkje med å ha bil. For håpe at noke anna bra dukker opp då.

Er jo forsåvidt opp til deg,  men syns den var veldig kjip når det kommer til ekstra utstyret.  Bilen funker sikkert veldig bra fra A til B kjøring,  men idrive, klima,  skinninteriør og multifunksjonsratt drar opp helhetsinntrykket veldig og får bilen til å fremstå som eksklusiv noe jeg føler en BMW skal være. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, tennbrikket skrev:

Så faktisk ikke så verst ut der,  men tror bildene kan lyve litt.  Fikk treverket til å fremstå veldig mørkt. 

Kan godt være, men syns faktisk det så bra ut. Dessuten kjekt å se noe sånt når man er vant med å se f.eks sølv alu lister og sånne ting. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Julianv skrev:

Er den girspaken orginal? Har ikke sett før :)

Det er sportsautomat-spaken til e6x, kunne leveres på 530i/530d og oppover.

Kan forøvrig ettermonteres uten problem på biler med mindre motor. Hadde jeg ikke hatt manuell hadde det nok vært noe av det første jeg hadde gjort, da den etter min mening ser en god del bedre ut enn den vanlige. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...